ישראל מול ברזיל - שווי השוק של נבחרת ברזיל- 92.8 מיליון אירו
שלושה כוכבי על שמשחקים בקבוצות בוגרים ברחבי היבשת יהיו היריבים ברבע הגמר. אופיר חיים: "ברזיל מהטופ העולמי אבל אנחנו לא באים לשמש כתפאורה"
נבחרת הנוער של ישראל ממשיכה לחיות את החלום של הכדורגל הישראלי כולו כאשר תשחק ברבע גמר המונדיאליטו. מחר (שבת) תשחק הנבחרת מול נבחרת ברזיל ותנסה להדהים את העולם כולו ואולי לעלות לחצי הגמר.
מאמינים בו. אופיר חיים (צילום: אסי קיפר- התאחדות לכדורגל)
על הנייר נראה כי הבדלי הרמות ברורים וכל נתון מראה יתרון ברור לברזילאים אבל נבחרת הנוער הישראלית הוכיחה שהיא מנפצת את כל המיתוסים כמו העובדה שהגיעה מוכנה למפעל גדול, ידעה להפוך פיגור ליתרון, ידעה לחזור למשחק ב-10 שחקנים וגם ידעה לנצח עמוק בתוספת הזמן.
מאמן הנבחרת, אופיר חיים, שראוי למלוא המחמאות מודע לקבוצתו ואמר: "למדנו את ברזיל במשחק מול טוניסיה. מדובר בנבחרת מהטופ העולמי אבל אנחנו לא באים לשמש כתפאורה. כל שחקן רוצה חצי גמר ונעשה הכל בכדי שזה יקרה".
- אופיר חיים בדרך לעוד הישג? על ההעפלה המתקרבת ליורו עד גיל 19
- אופיר חיים: "אם הייתי חושב על כסף, לא הייתי מאמן את הנבחרת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות ההצהרות של המאמן הישראלי ובכדי להבין את הפער העצום אז כדאי לראות את שווי השוק של שתי הנבחרות. אם שווי השוק של ישראל הוא 3.26 מיליון אירו אז שווי השוק של ברזיל הוא 92.8 מיליון אירו. רק בכדי להבהיר את המספר אז שווי השוק של מכבי חיפה שזכתה השנה באליפות שלישית ואף הייתה חלק ממפעל ליגת האלופות הוא 23.8 מיליון אירו.
השחקן המשמעותי בסגל של ברזיל הוא הקשר אנדריי סנטוס. סנטוס, 19, גדל בואסקו דה גאמה ובחודש אפריל נרכש על ידי צ'לסי תמורת 15 מיליון אירו והושאל לסיים את העונה בברזיל. בעונה הבאה עשוי להיות חלק מהקבוצה האנגלית. שחקן נוסף ששווי השוק שלו הוא 15 מיליון אירו הוא החלוץ מרקוס לאונרדו מסנטוס. לאונרדו, 19, הוא מלך שערי ברזיל בטורניר עם 4 שערים וזוכה לביקוש רב מצד מועדונים בכירים באירופה בעיקר באנגליה ועשוי לעזוב כבר הקיץ. שחקן נוסף שמשחק במועדו גדול הוא סאביו שמשחק בפ.ס.ו אייבהובן ונרכש על ידי המועדון ההולנדי תמורת 6 מיליון אירו. סאביו הוא חברו של תאי עבד הישראלי בקבוצה ההולנדית אך הישראלי משחק בקבוצת הנוער של המועדון.
- 2.להאמין 02/06/2023 17:50הגב לתגובה זוישראל חצי גמר
- 1.רק תיקו ונצחון בפנדלים (ל"ת)שוקי 02/06/2023 12:02הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
