כמה יעלה המגן של ברצלונה לצ'לסי?
לא מעט פורסם בשבועות האחרונים על רצונה של צ'לסי לבצע מהפכה הקיץ הקרוב, לבטח לאור הגעתו של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו. האחרון מעוניין לבצע חיזוק מאסיבי בכל החוליות ובעמדת המגן השמאלי. שמו של שחקן ברצלונה ז'ול קונדה הוזכר.
בקיץ האחרון רצו בצ'לסי את קונדה שהעדיף את ההצעה של ברצלונה. לאחרונה דובר על שיחה בין השחקן לבין מאמן ברצלונה צ'אבי במטרה לשכנעו לעבור.
כזכור, הקטאלונים החתימו את השחקן בקיץ האחרון. הוא נרכש מסביליה תמורת 55 מיליון אירו וחתם לחמש שנים על חוזה בשכר של 13 מיליון אירו לעונה.
על פי דיווחים, לא מן הנמנע כי כבר אחרי שנה יחליטו הצדדים על פרידה. גם מנצ'סטר יונייטד וגם מנצ'סטר סיטי הביעו עניין בשחקן אבל נראה כי צ'לסי תדרוש את המחיר הגבוה ביותר. היא הצהירה כי תסכים לשלם 65 מיליון אירו כדמי העברה על השחקן.
מספרד לאנגליה. קונדה (צילום: טוויטר ברצלונה רשמי)
מאמן ברצלונה, צ'אבי, צוטט לאחרונה בנושא: "הייתה לי פגישה טובה עם קונדה. דיברנו על המצב ושנינו יצאנו מהפגישה מרוצים. אני לא רואה כל שינוי בעניינו". למרות זאת, צ'אבי לא ציין בוודאות אם קונדה ימשיך במועדון גם בעונה הבאה.
- הפתעה: איזו קבוצה באירופה משתפת הכי הרבה צעירים ומה המצב בישראל?
- דני אולמו חזר לברצלונה ועשה מהפך - כמה הוא מרוויח?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קונדה, 24, שותף העונה ב-38 משחקים במדי ברצלונה, כבש שער אחד ובישל עוד 6 שערים מעמדת המגן. קונדה עזר לברצלונה לזכות באליפות ספרד ובסופר קאפ הספרדי.
כזכור, צ'לסי כבר התחזקה בקיץ שעבר בחלק ההגנתי כאשר צירפה את ווסלי פופאנה תמורת 70 מיליון אירו מלסטר ואת קאלידו קוליבאלי תמורת 34 מיליון אירו מנאפולי.
צ'לסי עשויה לסיים את אחת העונות הכושלות שלה בשנים האחרונות כאשר היא מדורגת במקום ה-13 בטבלה, זאת לאחר שראשי המועדון השקיעו את הכסף הגדול במועד ההעברות של חודש ינואר וביצעו את הרכישה היקרה בתולדות פרמייר ליג - אנסו פרננדס מבנפיקה תמורת 121 מיליון אירו.
גם בקיץ הקרוב נראה כי ההנהלה תמשיך להשקיע ואף צצה שמועה סביב צירופו של ליאו מסי, אבל נראה כי אם הארגנטינאי יישאר באירופה הוא יעדיף לחזור לברצלונה וידרוש שכר גבוה בהרבה במידה ויסכים להגיע לצ'לסי.
- 1.תתייעצו עם ווייז - זה המגן של ברצלונה לצ'לסי..... (ל"ת)הדר 26/05/2023 11:02הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
