דני אולמו חדש
צילום: טוויטר לייפציג רשמי

ברצלונה רוצה את דני אולמו. המחיר: 40 מיליון יורו

המועדון הקטאלוני יתקשה לשלם את המחיר הנקוב של כוכב נבחרת ספרד. ריאל מדריד ובאיירן מינכן יהיו מוכנים לשלם. שכרו של השחקן- 4 מיליון יורו לעונה

מיכאל וייסרמן | (1)

ברצלונה אומנם עוד לא זכתה רשמית באליפות ספרד ואף הודחה מהמפעלים האירופיים, אבל כבר חושבת על העונה הבאה. אחת השמות המעניינים שעלה בשבועות האחרונים הוא קשר נבחרת ספרד, דני אולמו. הכותרות בספרד מדברות בעיקר על דמי ההעברה הגבוהים.

אולמו, 24, שחקנה של לייפציג - היה מהשחקנים הטובים של הנבחרת במונדיאל האחרון בקטאר וכעת זוכה לעניין רב מצד מועדונים בכירים באירופה. ביניהם, כאמור, הקבוצה הקטאלונית.

חוזהו של אולמו בלייפציג מסתיים בקיץ הבא. הגרמנים אף צפויים להציע לו חוזה חדש אך ראשי ברצלונה וביניהם גם המאמן, צ'אבי, ביקשו ממנו שלא לחתום על חוזה חדש. בשל הבעיות הכלכליות של ברצלונה, תתקשה הקבוצה לשלם את מחירו שמגיע ל-40 מיליון יורו ולכן מקווים כי יגיע בקיץ הבא כשחקן חופשי.

מבחינת לייפציג, במידה ולא יצליחו להחתימו על חוזה חדש אז כבר הקיץ ירצו למכור אותו. ריאל מדריד ובאיירן מינכן כבר הודו כי יסכימו לשלם עליו את הסכום הנקוב. שכרו של השחקן הוא 4 מיליון יורו לעונה.

על פי דיווחים הערב, צ'אבי והצוות שלו הביעו הערכה רבה לאולמו כאשר עוזרו השני של מאמן ברצלונה, סרחיו אלגרה אף שוחח איתו אישית. בקיץ האחרון ניסתה ברצלונה לצרף את אולמו ואף ניהלה שיחות ביום האחרון של העברות, אבל זה לא צלח. לבסוף היא החתימה את פראן טורס בסכום של 55 מיליון יורו. לאחרונה דובר כי בשלב זה טורס אינו מחזיר למאמנו על הקרדיט סביב מעברו.

יקשיב לברצלונה. אולמו

אולמו החל את הקריירה במחלקת הנוער של ברצלונה, אבל בגיל 16 עבר למחלקת הנוער של דינמו זאגרב. לאחר חמש שנים במועדון בהם שותף ב-80 משחקים וכבש 20 שערים. בתוך חמש שנים נמכר לליפצייג תמורת מחיר של 35 מיליון יורו וכעת זוכה לעניין רב מצד מועדונים בכירים באירופה.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יאללה ריאל 27/03/2023 09:32
    הגב לתגובה זו
    בגלל חוקי הפייר פליי
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.