מנור סולומון ערן זהבי
צילום: שלומי גבאי

סוכנו של סולומון לביזספורט: "זהבי ימצא לו קבוצה באנגליה בקיץ"

נציגו של מנור סולומון בטוח כי סוכן העל מלונדון ימצא לקשר קבוצה במדינה בה הוא כבר משחק. הערכה: יישאר בפרמייר ליג

מיכאל וייסרמן | (2)
פולהאם של מנור סולומון הובסה אחר הצהריים על ידי ארסנל בתוצאה 3:0, במשחק חד צדדי. היא מדורגת במקום השמיני בטבלה. אבל עם כל הכבוד לקבוצה, הסיפור האמיתי שמעסיק את העיתונאים המקומיים הוא מנור סולומון.  הקשר הישראלי פתח היום בהרכב פולהאם במשחק הליגה והוחלף בדקה ה-76, לאחר שכבש 5 שערים ב-5 משחקים ברציפות. הוא הפך ללהיט החם של קבוצתו וכעת זוכה לעניין רב מצד מועדונים בכירים באנגליה ובאירופה. בין השאר שמה של ארסנל, היריבה הערב, עלה כאפשרות מעבר לקיץ הקרוב. סולומון יימכר בקיץ במליוני יורו - כמה תרוויח משפחת לוזון מהעסקה? הקשר בן ה-23 נחת העונה באנגליה משחטאר דונייצק ועבר בהשאלה בחינם, אבל כעת הוא מכוון למועדון הרבה יותר גדול מאשר שחטאר. כזכור, הוא הפך לישראלי המרוויח ביותר עם שכר של כ-1.7 מיליון דולר לעונה.   סוכנו של השחקן, רונן קצב, בטוח כי התקדמותו של סולומון לא תסתיים כאן וכבר בקיץ הקרוב ימצא יעד חדש. קצב אמר ל"ביזספורט": "הייתה לו פציעה לא פשוטה אבל כל מי שמכיר את מנור יודע שמדובר בשחקן מקצוען שמתאמן ברמות הגבוהות ביותר. לכן הוא חזר בצורה נהדרת. פיני זהבי מטפל במנור באנגליה וסוכן השחקנים שלומי בן עזרא נמצא לצדו. אין לי ספק שפיני ימצא למנור קבוצה באנגליה בקיץ. אחרי ההצלחה של השנה, קבוצות ירצו אותו והפניות יתחילו בקרוב". זהבי, למי שלא מכיר, הוא אחד הסוכנים הגדולים בעולם. הוא אחראי על העברות ענק של שחקנים גדולים בעולם, אבל גם של שחקנים ישראלים גדולים כמו אבי כהן ז"ל, רוני רוזנטל ואייל ברקוביץ'. בעולם העביר שחקנים כמו מרסלו סאלאס, ריו פרדיננד, יאפ סתאם, חואן סבסטיאן ורון ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הבורר 13/03/2023 06:04
    הגב לתגובה זו
    מנור הוא שחקן בינוני מינוס באנגליה .למדו את הפינה שלו וזהו .אין למנור מה למכור
  • 1.
    חזי 13/03/2023 00:23
    הגב לתגובה זו
    אכן תמחור מוגזם.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.