סוכנו של סולומון לביזספורט: "זהבי ימצא לו קבוצה באנגליה בקיץ"
נציגו של מנור סולומון בטוח כי סוכן העל מלונדון ימצא לקשר קבוצה במדינה בה הוא כבר משחק. הערכה: יישאר בפרמייר ליג
סוכנו של השחקן, רונן קצב, בטוח כי התקדמותו של סולומון לא תסתיים כאן וכבר בקיץ הקרוב ימצא יעד חדש. קצב אמר ל"ביזספורט": "הייתה לו פציעה לא פשוטה אבל כל מי שמכיר את מנור יודע שמדובר בשחקן מקצוען שמתאמן ברמות הגבוהות ביותר. לכן הוא חזר בצורה נהדרת. פיני זהבי מטפל במנור באנגליה וסוכן השחקנים שלומי בן עזרא נמצא לצדו. אין לי ספק שפיני ימצא למנור קבוצה באנגליה בקיץ. אחרי ההצלחה של השנה, קבוצות ירצו אותו והפניות יתחילו בקרוב". זהבי, למי שלא מכיר, הוא אחד הסוכנים הגדולים בעולם. הוא אחראי על העברות ענק של שחקנים גדולים בעולם, אבל גם של שחקנים ישראלים גדולים כמו אבי כהן ז"ל, רוני רוזנטל ואייל ברקוביץ'. בעולם העביר שחקנים כמו מרסלו סאלאס, ריו פרדיננד, יאפ סתאם, חואן סבסטיאן ורון ועוד.Down at the break.#FULARS pic.twitter.com/dTjLi8KXiY
— Fulham Football Club (@FulhamFC) March 12, 2023
- 2.הבורר 13/03/2023 06:04הגב לתגובה זומנור הוא שחקן בינוני מינוס באנגליה .למדו את הפינה שלו וזהו .אין למנור מה למכור
- 1.חזי 13/03/2023 00:23הגב לתגובה זואכן תמחור מוגזם.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
