ינקל לוי עייש
צילום: רונן צרפתי

חברת CMS הישראלית זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-EMEA לשנת 2022

דור עצמון |
נושאים בכתבה צמיחה

כנס Connex23Partner, האירוע השנתי של אלקטל-לוסנט, הנערך בפריז, תחת הכותרת "Technology for Good", סיפק השנה רגע מרגש עבור CMS הישראלית, חברת הפצה בתחום המחשוב, כאשר זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) לשנת 2022 בעקבות זינוק של 500% במכירות אלקטל-לוסנט בישראל.

"התחלנו את הפעילות עם CMS לפני שנתיים וחצי. את השנה הראשונה הקדשנו לבנייה, וכבר בשנה השניה הצלחנו לחמש את הפעילות. ביצועים כמו ש-CMS הראתה בשנתיים האלה לא ראיתי בכל הקריירה שלי". אמר ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות אלקטל-לוסנט בישראל. "האירוע הבינ"ל של אלקטל-לוסנט הראה בעוצמה את הכוח שיש בחיבור בין אנשים וטכנולוגיה. כאשר שני אלה מתחברים, הדרך שבה אנחנו חיים, עובדים ומתקשרים משתנה לתמיד.

אלקטל-לוסנט היא יצרנית וספקית גלובלית של פתרונות רשת, תקשורת וענן, בעלת מסורת של למעלה מ-150 שנה. החברה פועלת באמצעות שותפי הפצה ב-130 מדינות. אלקטל-לוסנט מייצרת מערכות תקשורת עבור data networking לעולם ה-WIFI, יכולות ניהול באתר לקוח או בענן, סוויצ'ים ומתגים, LAN, תקשורת וטלפוניה ארגוניים, כולל יכולות unified communications על פלטפורמה אחת (לדוגמא Rainbow), פתרונות למערכות contact center ועוד.

"הפרס מציב רף גבוה" אמר אשר בוחניק, מנהל תחום פעילות אלקטל-לוסנט ב-CMS. "הזכיה היתה רגע מרגש לכולנו, לאחר ש-15 שנים חברה ישראלית לא זכתה בפרס. נמשיך לספק ללקוחותינו בישראל את פתרונות ה-data center, ה-WIFI והטלפוניה הטובים ביותר שיש לתעשיה להציע.

"בשנתיים האחרונות, בעקבות המגיפה, חלו זעזועים בקוי האספקה וההפצה בכל העולם ונוצרו אתגרים מיוחדים עבור שותפים ומפיצים של פתרונות רשת, תקשורת ומחשוב. CMS ידעה לעשות את השינויים הדרושים, לקחת החלטות אמיצות, ולספק את דרישת הלקוחות. הפרס מהווה הכרה בהיותנו מפיצה מובילה לא רק בישראל, אלא ב-EMEA כולה. אני גאה בהצלחה הזו, וכמובן בכל אחד מעובדי החברה שהם חלק בלתי נפרד מההצלחה של CMS".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

יובל כהן פורטיסימו
צילום: שלומי יוסף

פורטיסימו רוכשת את MyVisit - מערכת לניהול תורים

התמורה כ-100 מיליון שקל; פורטיסימו נערכת לרכישת השליטה בנטפים; הרכישות הגדולות בשנה האחרונה - סלקום וסטרטסיס 

רן קידר |
נושאים בכתבה פורטיסימו

קרן ההשקעות פורטיסימו רוכשת מאבי בר יהודה את חברת קולפלו (Callflow), שפיתחה את מערכת ניהול התורים MyVisit  תמורת כ-100 מיליון שקל.

קולפלו, שפועלת בתחום ניהול תורים, תהליכי שירות לקוחות ואופטימיזציה רב-ערוצית, מפעילה מערכות קביעת התורים במשרדי ממשלה לחידוש רישיונות נהיגה, הוצאת דרכונים ותעודות זהות, וכן לניהול תורים בקופות חולים, בנקים ועוד. ברחבי העולם, פועלת החברה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות טכנולוגיה כמו אמדוקס ומיקרוסופט, ומספקת פתרונות מתקדמים ללקוחות גלובליים דוגמת רשת בתי המרקחת Boots הבריטית וענקית התקשורת AT&T האמריקאית. עם זאת, ההצלחה היא חלקית ופורטיסימו סבורה שניתן לקחת את החברה למקום גבוה יותר.  

מסע של שני עשורים: מהתורים הידניים לפלטפורמה גלובלית

הסיפור של קולפלו מתחיל בצורך בסיסי שהיה נפוץ בתחילת שנות האלפיים: ניהול תורים ידני, איטי ולא יעיל, שהוביל לתורים אינסופיים ולתסכול ציבורי רחב היקף. אבי בר יהודה, יזם פיתוח של מערכת שכללה ניהול יומנים דינמיים, ניטור זמינות נציגים בזמן אמת, חלוקת עומסים אוטומטית וניתוח מתקדם של נתונים על זמני המתנה. כיום, מגוון המוצרים התרחב כולל את Q-Flow לניהול תורים רב-ערוצי, Q-Place להזמנת מקומות ו-Q-Shift לניהול משמרות עובדים.

פורטיסימו, קרן פרייבט אקוויטי מהמובילות בישראל עם נכסים מנוהלים בשווי של 2.7 מיליארד דולר, רואה בקולפלו נכס אסטרטגי מרכזי להרחבת נוכחותה בתחום התוכנה לשירותי לקוחות - תחום שצומח בקצב שנתי מרשים של כ-15% ברחבי העולם, על פי דוחות שוק עדכניים.

הקרן צפויה להשקיע בקולפלו כדי להאיץ את הצמיחה הבינלאומית, כולל הרחבה משמעותית בשוק האמריקאי והאירופאי, ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות לניתוח התנהגות לקוחות וחיזוי מגמות.

פורטפוליו החברות הנוכחי של פורטיסימו כולל מעל 50  חברות, עם דגש מובהק על טכנולוגיה ותעשייה. בין ההשקעות הבולטות ניתן למנות את ריווחית בתחום התוכנה הפיננסית, פריוריטי שנמכרה חלקית לבלקסטון בשווי מרשים של 800 מיליון דולר ב-2024, וכן את Titan Security, Gigaspaces ו-Incredibuild.