דורון גוהר מנכל קליק ינס
צילום: אמיר יהל סטודיו

חברת האינשורטק click-ins גייסה 7.5 מיליון דולר

קליק ינס (ins-Click) מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס AI לבחינת נזקים הנגרמים לכלי רכב על סמך תמונות בלבד מכל מכשיר סלולרי בזמן אמת; לחברה 25 עובדים בישראל, ארה״ב ואירופה
דור עצמון |

חברת האינשורטק קליק ינס (Click-ins) המפתחת פתרון לזיהוי נזקים ויזואליים ברכב, השלימה סבב גיוס בסך 7.5 מיליון דולרבו השתתפו בין היתר; קבוצת שלמה, קרן מוביליון, אדר בע"מ הישראלים וקבוצת YS ventures האמריקאית. זאת בנוסף למשקיעים הקיימים: Summus VC ו-UMI ישראל.

קליק ינס (ins-Click) מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס AI לבחינת נזקים הנגרמים לכלי רכב על סמך תמונות בלבד מכל מכשיר סלולרי בזמן אמת. הפיתוח מאפשר לחברות השכרה, ביטוח ולחברות אוטומוטיב לגלות, לנתח, לעבד ולהעריך באופן אוטומטי נזקים חיצוניים אשר נגרמו לכלי הרכב בדיוק גבוה ביותר מבלי הצורך בציוד מיוחד או בכוח אדם מיומן. החברה משתמשת בדאטה סינתטי שמופק על ידה על מנת לזהות ולנתח באופן מדויק נזק חיצוני לכל סוגי הרכב.

החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יוג׳ין גרינברג, דימיטרי גייזורסקי, רונן אברג׳יל וזאב חזן. לפני כשנה מונה למנכ״ל החברה דורון גוהר, במטרה להעביר את החברה לפעילות משמעותית בעולם. לחברה 25 עובדים בישראל, ארה״ב ואירופה.

עולם הביטוח שנחשב לתחום שמרן עובר בשנים האחרון מהפך טכנולוגי. קליק ינס שואפת לשנות ולייעל את תחום ביטוחי הרכב ולהפוך את התהליך לקל, מהיר ומדויק יותר. הטכנולוגיה של Click-Ins, מאפשרת לסרוק את הרכב במהירות באמצעות מצלמת הסמארטפון וליצור דו״ח מפורט אודות מצב הרכב. הטכנולוגיה מסייעת במניעת הונאות ביטוח מחד גיסא, ומאידך גיסא מגנה על הלקוחות מפני חיובי יתר הנוצרים לעיתים בעקבות טעויות אנוש שמקורו בדו״ח ידני.

החברה עתידה להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך את תהליכי הצמיחה המואצת מהשנה האחרונה, לרבות שורת שיתופי פעולה עם לקוחות מהגדולים בתחום הרכב והביטוח בארץ ובעולם. כמו כן, קליק ינס תמשיך להתרחב ולפתח את המוצר להטמעת הטכנולוגיה שלה כחלק אינטגרלי אצל השחקניות המובילות בעולם

דורון גוהר, מנכ״ל Click Ins: "אנחנו נרגשים מהגיוס הנוכחי, בייחוד לאור התקופה בה התעשייה נמצאת כיום. גיוס זה מהווה אבן דרך חשובה בהתפתחות החברה ומצביע על הבעת אמון מצד המשקיעים בהנהלת החברה ובפעילות העסקית הבינלאומית. בשנה האחרונה קליק ינס נמצאת בצמיחה משמעותית, האיצה את פיתוח מוצר הליבה וחתמה על שיתופי פעולה עם לקוחות משמעותיים בתחום, בין היתר בשווקי צפון אמריקה. עולם הרכב עובר שינוי מהותי, הופך ליותר חכם וטכנולוגי ומשפיע גם על התחומים המקיפים אותו. אנו גאים להיות חלק מהשינוי הזה ולתרום לפיתוח וקידום תעשיית הביטוח והרכב על מנת למנוע הונאות, בזבוז כספים ולאפשר דיוק וייעול בתהליכים מיושנים ומורכבים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד