דורון גוהר מנכל קליק ינס
צילום: אמיר יהל סטודיו

חברת האינשורטק click-ins גייסה 7.5 מיליון דולר

קליק ינס (ins-Click) מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס AI לבחינת נזקים הנגרמים לכלי רכב על סמך תמונות בלבד מכל מכשיר סלולרי בזמן אמת; לחברה 25 עובדים בישראל, ארה״ב ואירופה
דור עצמון |

חברת האינשורטק קליק ינס (Click-ins) המפתחת פתרון לזיהוי נזקים ויזואליים ברכב, השלימה סבב גיוס בסך 7.5 מיליון דולרבו השתתפו בין היתר; קבוצת שלמה, קרן מוביליון, אדר בע"מ הישראלים וקבוצת YS ventures האמריקאית. זאת בנוסף למשקיעים הקיימים: Summus VC ו-UMI ישראל.

קליק ינס (ins-Click) מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס AI לבחינת נזקים הנגרמים לכלי רכב על סמך תמונות בלבד מכל מכשיר סלולרי בזמן אמת. הפיתוח מאפשר לחברות השכרה, ביטוח ולחברות אוטומוטיב לגלות, לנתח, לעבד ולהעריך באופן אוטומטי נזקים חיצוניים אשר נגרמו לכלי הרכב בדיוק גבוה ביותר מבלי הצורך בציוד מיוחד או בכוח אדם מיומן. החברה משתמשת בדאטה סינתטי שמופק על ידה על מנת לזהות ולנתח באופן מדויק נזק חיצוני לכל סוגי הרכב.

החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יוג׳ין גרינברג, דימיטרי גייזורסקי, רונן אברג׳יל וזאב חזן. לפני כשנה מונה למנכ״ל החברה דורון גוהר, במטרה להעביר את החברה לפעילות משמעותית בעולם. לחברה 25 עובדים בישראל, ארה״ב ואירופה.

עולם הביטוח שנחשב לתחום שמרן עובר בשנים האחרון מהפך טכנולוגי. קליק ינס שואפת לשנות ולייעל את תחום ביטוחי הרכב ולהפוך את התהליך לקל, מהיר ומדויק יותר. הטכנולוגיה של Click-Ins, מאפשרת לסרוק את הרכב במהירות באמצעות מצלמת הסמארטפון וליצור דו״ח מפורט אודות מצב הרכב. הטכנולוגיה מסייעת במניעת הונאות ביטוח מחד גיסא, ומאידך גיסא מגנה על הלקוחות מפני חיובי יתר הנוצרים לעיתים בעקבות טעויות אנוש שמקורו בדו״ח ידני.

החברה עתידה להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך את תהליכי הצמיחה המואצת מהשנה האחרונה, לרבות שורת שיתופי פעולה עם לקוחות מהגדולים בתחום הרכב והביטוח בארץ ובעולם. כמו כן, קליק ינס תמשיך להתרחב ולפתח את המוצר להטמעת הטכנולוגיה שלה כחלק אינטגרלי אצל השחקניות המובילות בעולם

דורון גוהר, מנכ״ל Click Ins: "אנחנו נרגשים מהגיוס הנוכחי, בייחוד לאור התקופה בה התעשייה נמצאת כיום. גיוס זה מהווה אבן דרך חשובה בהתפתחות החברה ומצביע על הבעת אמון מצד המשקיעים בהנהלת החברה ובפעילות העסקית הבינלאומית. בשנה האחרונה קליק ינס נמצאת בצמיחה משמעותית, האיצה את פיתוח מוצר הליבה וחתמה על שיתופי פעולה עם לקוחות משמעותיים בתחום, בין היתר בשווקי צפון אמריקה. עולם הרכב עובר שינוי מהותי, הופך ליותר חכם וטכנולוגי ומשפיע גם על התחומים המקיפים אותו. אנו גאים להיות חלק מהשינוי הזה ולתרום לפיתוח וקידום תעשיית הביטוח והרכב על מנת למנוע הונאות, בזבוז כספים ולאפשר דיוק וייעול בתהליכים מיושנים ומורכבים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

יובל כהן פורטיסימו
צילום: שלומי יוסף

פורטיסימו רוכשת את MyVisit - מערכת לניהול תורים

התמורה כ-100 מיליון שקל; פורטיסימו נערכת לרכישת השליטה בנטפים; הרכישות הגדולות בשנה האחרונה - סלקום וסטרטסיס 

רן קידר |
נושאים בכתבה פורטיסימו

קרן ההשקעות פורטיסימו רוכשת מאבי בר יהודה את חברת קולפלו (Callflow), שפיתחה את מערכת ניהול התורים MyVisit  תמורת כ-100 מיליון שקל.

קולפלו, שפועלת בתחום ניהול תורים, תהליכי שירות לקוחות ואופטימיזציה רב-ערוצית, מפעילה מערכות קביעת התורים במשרדי ממשלה לחידוש רישיונות נהיגה, הוצאת דרכונים ותעודות זהות, וכן לניהול תורים בקופות חולים, בנקים ועוד. ברחבי העולם, פועלת החברה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות טכנולוגיה כמו אמדוקס ומיקרוסופט, ומספקת פתרונות מתקדמים ללקוחות גלובליים דוגמת רשת בתי המרקחת Boots הבריטית וענקית התקשורת AT&T האמריקאית. עם זאת, ההצלחה היא חלקית ופורטיסימו סבורה שניתן לקחת את החברה למקום גבוה יותר.  

מסע של שני עשורים: מהתורים הידניים לפלטפורמה גלובלית

הסיפור של קולפלו מתחיל בצורך בסיסי שהיה נפוץ בתחילת שנות האלפיים: ניהול תורים ידני, איטי ולא יעיל, שהוביל לתורים אינסופיים ולתסכול ציבורי רחב היקף. אבי בר יהודה, יזם פיתוח של מערכת שכללה ניהול יומנים דינמיים, ניטור זמינות נציגים בזמן אמת, חלוקת עומסים אוטומטית וניתוח מתקדם של נתונים על זמני המתנה. כיום, מגוון המוצרים התרחב כולל את Q-Flow לניהול תורים רב-ערוצי, Q-Place להזמנת מקומות ו-Q-Shift לניהול משמרות עובדים.

פורטיסימו, קרן פרייבט אקוויטי מהמובילות בישראל עם נכסים מנוהלים בשווי של 2.7 מיליארד דולר, רואה בקולפלו נכס אסטרטגי מרכזי להרחבת נוכחותה בתחום התוכנה לשירותי לקוחות - תחום שצומח בקצב שנתי מרשים של כ-15% ברחבי העולם, על פי דוחות שוק עדכניים.

הקרן צפויה להשקיע בקולפלו כדי להאיץ את הצמיחה הבינלאומית, כולל הרחבה משמעותית בשוק האמריקאי והאירופאי, ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות לניתוח התנהגות לקוחות וחיזוי מגמות.

פורטפוליו החברות הנוכחי של פורטיסימו כולל מעל 50  חברות, עם דגש מובהק על טכנולוגיה ותעשייה. בין ההשקעות הבולטות ניתן למנות את ריווחית בתחום התוכנה הפיננסית, פריוריטי שנמכרה חלקית לבלקסטון בשווי מרשים של 800 מיליון דולר ב-2024, וכן את Titan Security, Gigaspaces ו-Incredibuild.