דורון אלגרסי מנכל פרופפוינט י
צילום: סמדר כפרי

חברת הסייבר פרופפוינט רוכשת את אילוסיב

הרכישה צפויה להיסגר בינואר 2023;  פרופפוינט תקלוט את 60 עובדי אילוסיב
נושאים בכתבה מיזוג סייבר

חברת אבטחת הסייבר והתאימות Proofpoint חתמה על הסכם לרכישת Illusive. עם הרכישה, Proofpoint מרחיבה את סל המוצרים ומוסיפה יכולת גילוי איומי זהות וטכנולוגיות תגובה, המספקות מענה לפריצות מבוססות זהות, כולל מתקפות כופר.

 

הרכישה צפויה להיסגר עד ינואר 2023, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים. בעקבות הרכישה, Proofpoint תוסיף לפלטפורמות שלה להגנה על מידע מפני איומים, יכולת פרואקטיבית לגילוי וטיפול בסיכוני זהות, ויכולות מתקדמות של הגנה לאחר הפריצה בפועל. בכך תספק פתרון מאוחד המרחיב את ההגנה על פני כל שרשרת ההתקפה, לאיומים קריטיים כמו תוכנות כופר וזליגת נתונים.

 

העלייה העולמית במתקפות סייבר מיוחסת לתוקפים ששינו טקטיקות ומתמקדים בהתקפות מבוססות זהות, כאשר בשנה האחרונה 84% מהארגונים נפלו קורבן להפרת זהות. התקפות אלו מתרחשות דרך זהויות – מניצול הרשאות, דרך תנועה בתוך הארגון (Lateral Movement) ועד ניצול לרעה של Active Directory וסביבות ענן, כגון Microsoft 365. עם Illusive, היכולת הייחודית של Proofpoint לקבל נראות על זהויות מותקפות ופגיעויות בארגון, תקנה לארגונים תובנות חסרות תקדים לגבי משטח התקיפה של גורמים בעלי גישה מועדפת למערכות ומידע. זאת, תוך קבלת שליטה ייחודית אשר תאפשר הגנה טובה יותר על אנשים הנתונים להתקפות מרובות -  Very Attacked People (VAPs).

 

עובדי Illusive יצטרפו למרכז הפיתוח והחדשנות של Proofpoint בתל אביב. במהלך השנים האחרונות ביצעה Proofpoint מספר השקעות משמעותיות בישראל, הכוללות רכישה של שלוש חברות. בשנת 2016 נרכשה חברת אבטחת הענן Firelayers. בשנת 2019 נרכשו חברת ObserveIT המובילה בתחום פלטפורמת ניהול איומים תוך ארגוניים ו- Meta Networks המאבטחת את הגישה לרשת בטכנולוגיה חדשנית מבוססת Zero Trust (ZTNA).

 

"מרכז החדשנות שלנו הממוקם בלב מתחם ההיי-טק המוביל בתל אביב, מושך אליו כוח אדם מוכשר", אמר דורון אלגרסי, מנכ"ל Proofpoint ישראל. "אנו מצפים לצוות Illusive כדי להמשיך ולהתרחב ולספק מענה לביקוש היוצא מן הכלל לשירותים שלנו. המשימה שלנו היא לספק אבטחה ממוקדת באנשים כדי לעזור לחברות לעצור איומים ממוקדים, להגן על הנתונים שלהן ולהפוך את המשתמשים שלהן לעמידים יותר בפני התקפות סייבר".

 

"Illusive פותרת בעיה שאחרים לא הצליחו לפתור. ההתמקדות שלנו בהגנה על זהויות ועצירת האיום של תוכנות כופר, אפשרה לנו לפתח יכולות ייחודיות המניעות את הביקוש העולמי לפתרון שלנו", אמר עופר ישראלי, מייסד ומנכ"ל Illusive. "אנו נרגשים להצטרף ל-Proofpoint ולשלב בחזון האבטחה הממוקד אנשים, את הגישה הייחודית שלנו ל-ITDR. נסייע לארגונים לטפל בסיכוני זהות מועדפת ולהבין את ההשלכות האפשריות של חשיפה, כגון גישה לנתונים קריטיים ולקניין רוחני."

 

Proofpoint ו- Illusive תספקנה ביחד אבטחת זהות מקיפה, כחלק מפלטפורמת ההגנה מפני איומים של Proofpoint הכוללת: גילוי ותיקון אוטומטי של פגיעויות זהות לפני שתוקפים מנצלים אותן, עם Illusive Spotlight™: עם ארכיטקטורה נטולת תוכנות קצה, Illusive Spotlight מספקת נראות חסרת תקדים לזהויות פגיעות. על ידי סריקה של מבני ספריות (למשל, Active Directory), פתרונות ניהול גישה מועדפת (PAM), נקודות קצה, שרתים ושירותים, נחשפים הפערים בין מדיניות אבטחת הזהות של הארגון לבין המציאות בסביבה שלו.

קיראו עוד ב"BizTech"

 

גילוי ותגובה לאיומי זהות, לעצירת הסלמה של ניצול הרשאות ותנועה בתוך הארגון לעבר נכסים קריטיים, עם Illusive Shadow™: בניגוד לטכנולוגיות הטעיה אחרות שפורסות סוכנים או 'מלכודות דבש' ועלולות לעבור הטיה או ניצול על ידי התוקף, הארכיטקטורה נטולת תוכנות הקצה של Illusive Shadow מונעת מהתוקף לזהות אותה והיא הוכחה כבלתי מנוצחת ביותר מ-150 תרגילי צוות אדום. היא מאפשרת לארגונים להאיץ גילוי איומים על ידי זיהויים, בהתבסס על אינטראקציה של התוקף עם ההטעיות, ולא על סמך בקרות הסתברותיות המבוססות על חתימות או התנהגויות.

 

הפתרונות של Illusive זוכים לאמונם של תאגידים רב-לאומיים מובילים, המגנים על כמה מהמותגים המוכרים ביותר בעולם. זאת, על ידי נטרול התוקפים מגישה לא מורשית לזהויות, הנדרשת להם כדי להשלים את הפריצה.

 

"כרגע די פשוט עבור תוקף להפוך זהות אחת שנפגעה לאירוע כופר או זליגת נתונים כלל ארגוניים", אמר ריאן קלמבר, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית אבטחת סייבר, Proofpoint. "הרכישה של Illusive מחזקת את המחויבות של Proofpoint לחדשנות ולצמיחה, ומביאה לשוק טכנולוגיה שמקשה על עבודתם של גורמים זדוניים".

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    Attivi Fan 13/12/2022 08:19
    הגב לתגובה זו
    תלמדו חברים - ככה צובעים שניה לפני פשיטת רגל לאקזיט ״מרהיב״. נדב צפריר הפסיק להאמין בחברה הזאת וראה שמשקיעים בורחים ומכר אותה במחיר לטובת החזרת כספים ל Team8 ולמשקיעים. הנהלה יקרה, כשלתם. כשלתם באנושיות שלכם וכשלתם בניהול החברה. 40 עובדים הולכים הביתה ויותר מ 100 עובדים שיצרו במו ידם את החברה מקבלים 0₪ תגמול על שנים רבות. עופר תהנה מהכסף - זה שווה ערך לכסף מלחמה.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד