Coro
צילום: BR PRODUCTIONS

Coro הישראלית גייסה 80 מיליון דולר

החברה שמעניקה פתרונות הגנת סייבר לשוק העסקים הקטנים והבינוניים, הMid-Market, הודיעה על השלמת סבב גיוס C
סתיו קורן |

Coro הישראלית, המעניקה פתרונות הגנת סייבר לשוק העסקים הקטנים והבינוניים, ה-Mid-Market, הודיעה על השלמת סבב גיוס C של 80 מיליון דולר.

הגיוס הובל על ידי Balderton Capital והשתתפו בו המשקיעים הנוכחיים בחברה, בהם קרן JVP המשקיעה הראשונה בחברה.  כספי הגיוס ישמשו להמשך צמיחת החברה, שבשלוש השנים האחרונות צמחה בקצב שנתי של 300% בשנה, ומגנה על מעל 2 מיליון משתמשים מידי יום. בעקבות הצמיחה, החברה מתכננת לשלש את כוח האדם שלה בשלוחותיה בישראל ובארה"ב, בדגש על גיוס עשרות אנשים למרכזי הפיתוח בישראל ולמרכז החדש שהחברה הקימה בחיפה.

פלטפורמת אבטחת הסייבר של Coro נבנתה כדי לספק מענה לפערים בשוק הסייבר, תוך התמקדות בעסקים קטנים ובינוניים, שוק ה Mid-Market  - אשר כ -70% ממתקפות הסייבר כיום מכוונות אליו. פתרונות אבטחת הסייבר הקיימים עבור שוק זה הינם מוגבלים ומגנים מפני תוכנות זדוניות או פישינג בסיסיים, ואינם נותנים מענה שלם ואמיתי שנמצא בהישג ידם של חברות ענק בלבד. התוצאה היא ששוק שלם של מיליוני חברות נותר חסר אונים בהתמודדות עם מתקפות סייבר למול שלושה חסמים מרכזיים: מחיר, מורכבות מערך ההגנה וצורך בצוות אבטחת סייבר גדול.

מייסדי Coro גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק, דורון מילכטייך ודרור ליבר שזיהוי את האתגר, פיתחו פתרון SaaS מבוסס בינה מלאכותית (AI) שכולל את כל האבטחה הדרושה לעסק כדי להגן על המשתמשים, המכשירים, יישומי הדוא"ל והענן של עסקים קטנים ובינוניים מפני האיומים השונים. הפתרון של Coro מפחית ב  98% את עומס עבודת האבטחה מאנשי ה IT, ומגן על כל האירגון,  בעלות חודשית אטרקטיבית של  7 דולר בלבד לכל משתמש, מה שהופך את אבטחת הסייבר שעד כה היתה זמינה לארגונים גדולים בלבד לזמינה ונגישה לכל עסק, בכל מקום ובכל זמן.

"כמשקיעים הראשונים ב-Coro ראינו והיינו שותפים לצמיחה האקספוננציאלית של החברה שפותרת, אחת ולתמיד, את בעיית אבטחת הסייבר של עסקים קטנים ובינוניים באמצעות פתרון אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית, שמאפשר לכל עסק וארגון לצמוח עסקית, תוך ידיעה שהם בטוחים מפני התקפות סייבר. Coro מציגה ביצועים חזקים, והיא נהנית מצמיחה של 300% משנה לשנה, במגוון רחב של תעשיות", אמר יואב צרויה, שותף כללי, JVP. "עם מעל 2 מיליון משתמשים מידי יום, שנהנים מהיתרונות שהחברה מציעה, Coro ממצבת עצמה כשחקנית בינלאומית מובילה שמביאה לשוק פתרון אבטחת סייבר המתאים ל Mid-Market ומאפשר למנכ"לים, דירקטוריונים ומנהלי IT להתמקד בפיתוח העסקי של החברה, במקום להשקיע כספים ומשאבים במרדף אחר האקרים ומתקפות סייבר. אנו שמחים על ההצטרפות של  Balderton Capital כמשקיעים בחברה. נעבוד יחד כדי להבטיח את המשך הצמיחה של Coro בדרכה להיות מובילה עולמית בתחומה".

הגנת סייבר מקיפה לעסקים קטנים ובינוניים היא קריטית יותר כעת מאשר אי פעם. כפי שהוכח במחקר שפורסם לאחרונה על ידי Coro, ארגונים בינוניים סובלים מהתקפות בהיקפים ובתחכום זהים לאלה שסובלים מהם הארגונים הגדולים ביותר. בעוד ההתקפות נגד ארגונים בינוניים וקטנים גדלו ב-150% בשנתיים האחרונות, נתוני המחקר של Coro  מראים פערים גדולים במיומנויות אבטחת סייבר בין הארגונים הגדולים לבין הארגונים הבינוניים והקטנים, ומוכיחים שיש בשוק צורך דחוף בפתרון הגנת סייבר נגיש ויעיל, שתוכנן במיוחד לצרכי החברות הבינוניות והקטנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".