מייסדי שילד
צילום: אריק סולטן

שילד רוצה לעזור לגופים פיננסים להילחם בהונאות גייסה 15 מיליון דולר

הגיוס, אשר הינו הראשון עבור החברה לאחר שבשנים האחרונות התבססה בעיקר דרך מכירות והכנסות מהפעילות הגולמית, הובלה על ידי הקרנות Macquarie Capital ו-OurCrow, במטרה להרחיב את הפעילות בארה"ב, אירופה ובמזרח הרחוק
תומר אמן |

חברת Shield המפתחת פלטפורמה לאיתור מניפולציות והונאות בשוק ההון השלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר בהובלת הקרנות Macquarie Capital ו-OurCrowd ובהשתתפות Mindset Ventures. זהו גיוס הון ראשון שמבצעת החברה, אשר הוקמה בשנת 2018, וצמחה אורגנית עד כה דרך מכירות והכנסות בהיקפים שעל פי דיווחה הסתכמו בעשרות מיליוני שקלים (ב-4 שנים).

הסטארטאפ Shield הוקם על ידי שירן ויצמן ואופיר שבתאי, אליהם הצטרף ערן נועם המשמש מנהל עסקי ראשי בחברה. ההשקעה תשמש לגיוס כוח אדם בישראל והרחבת הפעילות בארה"ב, אירופה ובמזרח הרחוק.  

שילד מספקת לבנקים וארגונים פיננסיים פלטפורמה לאיסוף, תיעוד וניתוח מבוסס בינה מלאכותית של אינטראקציות פנים וחוץ ארגונית של סוחרים ועובדים וזאת בהתאם לדרישות הרגולטוריות העוסקות בהגנה על משקיעים, שמירה על יושרת שוק ההון ומניעת הונאות. התיעוד והניתוח כוללים הודעות דואר אלקטרוני, צ'אטים, שיחות טלפון, זום, מייקרוסופט טימס ואחרים, כדי לאפשר לחברה לגלות מבעוד מועד ניסיונות של הונאה על ידי השפעה על ניירות ערך, הרצה, סחר פנים ועוד. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".