ביגפאנדה גייסה 190 מ' ד' לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר
החברה הישראלית BigPanda, העוסקת בתחום הבינה המלאכותית לתפעול סביבות IT (AIOps), מדווחת כי גייסה 190 מיליון דולר, בהובלת הקרנות International Advent ו- Insight Partners, וכמו כן גם Sequoia Battery, Mayfield, Greenfield, Pelion ו- Glynn Capital.
ביחד עם סכום זה, עד כה גייסה החברה 310 מיליון דולר לפי שווי מוערך של כ-1.2 מליארד דולר. עוד דווח כי בעלי תפקידים בקרנות המגייסות יצטרפו לבורד של החברה, כאשר דווח שסנג'י פונן, לשעבר מנהל התפעול הראשי של חברת הענף האמריקאית VMWARE INC (סימול: VMW) יצטרף לחברה כיועץ אסטרטגי. כספי הגיוס הנוכחי ישמשו את החברה להגדלת כוח האדם במרכז הפיתוח בתל אביב, הרחבת פעילות צוותי השיווק והמכירות והמשך הרחבת הפעילות באירופה.
BigPanda הוקמה על-ידי המנכ"ל אסף רזניק והמנהל הטכנולוגי הראשי (CTO) אליק איזנברג. לדבריה, החברה פיתחה טכנולוגיה המסייעת לארגונים גדולים לצמצם שיבושים בשירותי ה-IT באמצעות מערכת לניהול תקלות שמאפשרת לארגונים לזהות בעיות אפשריות בזמן אמת, לטפל בהן ולהפוך רעשי IT לתובנות רלוונטיות לפעולה.
הטרנספורמציה הדיגיטאלית המהירה שעברו ארגונים רבים בעידן מגפת הקורונה, הביאה איתה אתגר גדול בהתחשב בצמיחה והמורכבות של סביבת הטכנולוגיה המודרנית ואם עד כה היה מדובר רק בארגונים גדולים, כעת נכנסו למשחק גם חברות בינוניות.
- התפוצצות הבועה: טיפלתי תפטר 120 עובדים, אחרי שווי של 8.3 מיליארד דולר
- חברת Imagen גייסה 30 מיליון דולר לאוטומציה עבור צלמים מקצועיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
צוותים אנושיים מתקשים להתמודד עם כמות האותות, הרעש והעבודה הדרושים על מנת לשמר חווית משתמש איכותית עבור הלקוחות, כך דווח על ידי החברה. הטכנולוגיה שלה מאפשרת ל-DevOps, IT Ops וקבוצות טכנולוגיה שונות לפעול בצורה אוטונומית, ולטפל בבעיות אלו בצורה יעילה יותר.
עוד מדווחת החברה כי בשנת 2021 צמחו ההכנסות ב-155% בהשוואה לשנה הקודמת וכי הכפילה את אחוזי השימוש בסביבה של המוצר שלה (אבל זה לא אומר הרבה בתכלס. כי כשהמספרים קטנים - האחוזים צומחים מהר). ההכנסה השנתית החוזרת (ARR) ב-12 החודשים האחרונים גדלה גם היא, ואחוזי שימור הלוקחות שלה בפלטפורמות הדגל עמדו על כ-122%.
- 1.חיים 13/01/2022 17:54הגב לתגובה זוהיא מתוייגת בכתבה
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
