AVO מייסדים
צילום: סטפן קלפקו

Avo הישראלית מגייסת 45 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי Avo פיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאגדת בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית, מודיע על השלמת סבב גיוס B; לפני מספר חודשים החברה השלימה סבב גיוס A וכעת סך גיוסי החברה עומדים על מעל 80 מיליון דולר
סתיו קורן | (1)

חברת Avo הישראלית מגייסת 45 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Insight Partners. החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאגדת בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית, מודיע על השלמת סבב גיוס B של 45 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה קרן ההון סיכון וההשקעות הפרטיות הבינלאומית Insight Partners, יחד עם המשקיעים הקיימים F2 Capital, Kleiner Perkins, IBI Tech Fund, הפניקס ו- JLL Spark.

לפני מספר חודשים החברה הודיעה, על השלמת סבב גיוס A וכעת סך גיוסי החברה עומדים על מעל 80 מיליון דולר. הכסף שגויס יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה, לגייס עובדים ולתמוך בצמיחתה הגלובלית של החברה. בחברה כלל עובדי האופרציה בניהם שליחים, נהגים, מלקטים ועוד הם שותפים לדרך ומקבלים הטבות בחברה בדומה לשאר העובדים במשרות הטכנולוגיות, מה שכולל בין היתר גם אופציות בחברה.

ב-Avo צפויים לגייס בשנה הקרובה 300 עובדים חדשים בישראל למגוון משרות: פיתוח, בינה מלאכותית, פיתוח עסקי, שיווק, ניהול לקוחות, ניהול מוצר, אופרציה ועוד. החברה פעילה כיום במגוון ערים בישראל וכן בניו יורק ובשיקגו. במהלך השנה הקרובה החברה מתכוונת להתרחב לשווקים רבים בארה״ב ולהעמיק את אחיזתה בעשרות ערים וישובים בישראל.

החברה מאגדת בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית באמצעות פלטפורמה טכנולוגית, שמאפשרת לעובדים ודיירים להזמין מגוון מוצרים ללא דמי משלוח וללא מינימום הזמנה, ולקבל את המשלוח כבר באותו היום. בין לקוחותיו נמנים גורדי שחקים בניו יורק, שיקגו וישראל לצד מאות חברות כגון פלייטיקה, איירונסורס, פייסבוק, KPMG, מיקרוסופט ועוד.

Avo הוקמה בשנת 2017, כחברה לריכוז משלוחים למוצרי תינוקות להורים בפעוטונים בתל אביב. מאז הרחיבה Avo את פעילותה ברחבי הארץ והעולם והיום רשומים אלפי בניינים, תאגידים, אוניברסיטאות ובתי חולים המחוברים לפלטפורמה אשר עובדיהם ודייריהם יכולים להזמין דרך החנות הדיגיטלית מוצרי יסוד, מוצרי תינוקות, פארמה, ניקיון, גאדג׳טים, פלאפונים, מחשבים, ירקות ופירות, מתנות, מוצרי מטבח, מוצרים לחיות מחמד, מוצרי ספורט ועוד.

בשנה האחרונה נגיף הקורונה הוביל לשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה של הצרכנים, וכתוצאה מכך רבים מהם עברו לרכישות מוצרים מקוונת, אשר חוסכת יציאה למתחמי קניות הומי אדם, המתנה ממושכת, חשיפה לנגיף ועוד. המעבר לקניות מקוונות גרם לצמיחה משמעותית עבור חברת Avo שרשמה עלייה של 1000% בהכנסות במהלך השנתיים האחרונות.

"בשנה האחרונה חווינו דרישה גוברת לפלטפורמה הייחודית שפיתחנו בעקבות השינוי המשמעותי באופן הפעולה של צרכנים שעברו לקניות באונליין. אנחנו מאמינים שאנשים לא צריכים לשלם עמלות נוספות כמו כמו דמי משלוח, דמי טיפול בהזמנה, טיפ או עמלות וכן אין סיבה למינימום הזמנה. ב-Avo ניתן להזמין פריט יחיד וזה כל מה שתשלם עבורו" אמר דקל ולצר, מנכ"ל Avo ומייסד שותף. "הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות הגלובלית Insight Partners ובשיתוף הקרנות F2 Capital, Kleiner Perkins, IBI Tech Fund, הפניקס ו- JLL Spark מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו ומשקף את הבעת האמון בפוטנציאל הרב שעוד לפנינו. בכוונתנו להכפיל את מאמצי ההתרחבות שלנו ולשם כך גם לגייס עובדים נוספים".

קיראו עוד ב"BizTech"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אמיר 30/09/2021 00:03
    הגב לתגובה זו
    להגיד שהם פיתחו פלטפורמה כאילו מדובר פה בסטארט אפ טכנולוגי? עם כל הכבוד, יש פע מודל שהעתיקו בעטיפה יפה. אני בספק אגב אם הם יכולים להציג רוןחיות במודל הזה וגם אם כן אז נמוכה מאוד. שירות טוב אבל לא חושב שזאת השקעה טובה. בכל מקרה בהצלחה!
אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייבאלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייב

רשות החדשנות משיקה שלוש תכניות דגל בהיקף של 180 מיליון שקל

שלושת המאגדים החדשים בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, מציבים את ישראל בלב זירת המחקר והפיתוח העולמית בתחומי איכות הסביבה, טכנולוגיות חישה וחומרה מתקדמת. מדובר ביוזמות רחבות-היקף שיחברו בין תעשייה, ממשלה ואקדמיה - ובהן חברות ענק כמו אנבידיה, רפאל, אלביט והתעשייה האווירית, לצד מכון ויצמן, מכון וולקני והאוניברסיטה העברית

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רשות החדשנות

רשות החדשנות הודיעה על השקת שלוש תכניות דגל בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, במסגרת מאגדי מחקר יישומי שנועדו להעניק לתעשייה הישראלית יתרון תחרותי וליצור אימפקט כלכלי וסביבתי משמעותי. שלושת המאגדים - Green Soil, DiamondSEMI IL ו-NDT - ממוקדים בליבת החדשנות הישראלית: טכנולוגיות סביבתיות, רכיבי חומרה מתקדמים ומדע החומרים.

ד"ר אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, מסביר כי "שלושת מאגדי הדגל החדשים שאישרנו הם ביטוי עוצמתי ליכולת של ישראל לקחת את המדע והידע המצטבר באקדמיה ולהפוך אותו למנועי צמיחה כלכליים ותעשייתיים אמיתיים. הם מדגימים את העומק והבשלות של החדשנות הישראלית: מההתמודדות עם אתגרי הסביבה והאקלים דרך פיתוח רכיבים מבוססי יהלום שיכולים לשנות את תעשיית המוליכים למחצה ועד טכנולוגיות חישה ובדיקה מתקדמות שמציבות את ישראל בלב המהפכה התעשייתית הבאה".

"המאגדים האלה מראים איך השקעה ממשלתית חכמה, ממוקדת וארוכת טווח יכולה להצמיח ידע חדש, ליצור יתרון טכנולוגי ולבנות תשתיות של מצוינות שישרתו את הכלכלה הישראלית לשנים רבות קדימה. זהו בדיוק השילוב הייחודי של מדע, תעשייה וחזון שמבדיל את ישראל משאר העולם ומאפשר לה להיות לא רק מעצמת סטארט-אפים, אלא מעצמת עומק טכנולוגי גלובלית".

"האתגר האמיתי שלנו כיום הוא להמשיך לייצר חדשנות שמבוססת על ערך אמיתי - על מדע, על תעשייה ועל יכולת יישומית. זהו השלב בהתפתחות של ההייטק הישראלי - המעבר מהמהירות אל העומק, מהמוצר הבודד אל תשתיות שמעצבות את העתיד".

שלושת מאגדי הדגל: טיהור קרקעות, רכיבי מוליכים למחצה מבוססי יהלומים וטכנולוגיות בדיקה

Green Soil היא תכנית לפיתוח טכנולוגיות ביולוגיות לטיהור קרקעות ומי תהום מזיהומים קשים, בהם PFAS (תרכובות כימיות עמידות), חומרי נפץ ודלקים. הפיתוח מבוסס על שימוש בחיידקים ובמרכיבים ביולוגיים מותאמים לפירוק מזהמים בשטח עצמו ובעומק הקרקע, תוך שילוב שיטות החדרה וניטור מתקדמות. התכנית מאגדת 10 חברות ו-16 קבוצות מחקר ובהן אלביט, נטפים, בז"ן, נצר השרון ומכון וולקני, וצפויה לפתוח לשוק הישראלי והעולמי הזדמנויות בהיקפים של מאות מיליארדי דולרים.