מיילו גייסה 250 מיליון דולר - לפי שווי של 4 מיליארד דולר
חברת הפינטק הישראלית מיילו (Melio), המפתחת פלטפורמת תשלומי B2B לעסקים קטנים בארצות הברית, גייסה 250 מיליון דולר בסבב D, לפי שווי של 4 מיליארד דולר אחרי הכסף, פי 3 משווי החברה בסבב הקודם בינואר 2021.
את הסבב הובילו המשקיעה החדשה קרן Thrive Capital, יחד עם המשקיעה הקיימת קרן General Catalyst. אליהן הצטרפו חברת ההשקעות האמריקאית Tiger Global Management ומשקיעים קיימים. מאז הקמתה ב-2018, Melio גייסה 506 מיליון דולר כולל ההשקעה הנוכחית.
מהחברה נמסר כי ההשקעה תשתמש לתמיכה בהתרחבות החברה בארה״ב, באמצעות אינטגרציה עם כמה מחברות השירותים הפיננסיים וחברות התוכנה הגדולות בארה״ב. Melio תאפשר ללקוחותיהן להשתמש בכלי ניהול התשלומים הנכנסים והיוצאים שפיתחה, תוך הטמעת הטכנולוגיה של Melio לתוך המוצרים הקיימים שלהן.
"שנת 2021 היתה שנה של צמיחה מואצת עבורנו", אומר מתן בר, מנכ״ל ומייסד Melio. "אנחנו בעמדה שמאפשרת לנו לעזור לעסקים קטנים יותר מאי פעם, באמצעות דיגיטציה של התשלומים העסקיים שלהם. החוסכת להם כסף וזמן יקר ומאפשרת להם למקסם את תזרים המזומנים שלהם."
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.דן 14/09/2021 15:20הגב לתגובה זולמה להשקיע בחברת סטארט אפ לפי שווי של כ 13 מיליארד ש"ח? חברה שהיא בתחילת הדרך ? התשובה פשוטה מאוד כי הם ינפיקו אותה בבורסה לפי שווי כפול של כ 30 מיליארד ש"ח (כ 8-9 מיליארד דולר) ואז אחרי ההנפקה המניה תיפול 60-80 אחוז ותדפוק עד העצם את הציבור שיקנה את המניה במחירים ובשוויים דמיוניים.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
