מיילו גייסה 250 מיליון דולר - לפי שווי של 4 מיליארד דולר
חברת הפינטק הישראלית מיילו (Melio), המפתחת פלטפורמת תשלומי B2B לעסקים קטנים בארצות הברית, גייסה 250 מיליון דולר בסבב D, לפי שווי של 4 מיליארד דולר אחרי הכסף, פי 3 משווי החברה בסבב הקודם בינואר 2021.
את הסבב הובילו המשקיעה החדשה קרן Thrive Capital, יחד עם המשקיעה הקיימת קרן General Catalyst. אליהן הצטרפו חברת ההשקעות האמריקאית Tiger Global Management ומשקיעים קיימים. מאז הקמתה ב-2018, Melio גייסה 506 מיליון דולר כולל ההשקעה הנוכחית.
מהחברה נמסר כי ההשקעה תשתמש לתמיכה בהתרחבות החברה בארה״ב, באמצעות אינטגרציה עם כמה מחברות השירותים הפיננסיים וחברות התוכנה הגדולות בארה״ב. Melio תאפשר ללקוחותיהן להשתמש בכלי ניהול התשלומים הנכנסים והיוצאים שפיתחה, תוך הטמעת הטכנולוגיה של Melio לתוך המוצרים הקיימים שלהן.
"שנת 2021 היתה שנה של צמיחה מואצת עבורנו", אומר מתן בר, מנכ״ל ומייסד Melio. "אנחנו בעמדה שמאפשרת לנו לעזור לעסקים קטנים יותר מאי פעם, באמצעות דיגיטציה של התשלומים העסקיים שלהם. החוסכת להם כסף וזמן יקר ומאפשרת להם למקסם את תזרים המזומנים שלהם."
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.דן 14/09/2021 15:20הגב לתגובה זולמה להשקיע בחברת סטארט אפ לפי שווי של כ 13 מיליארד ש"ח? חברה שהיא בתחילת הדרך ? התשובה פשוטה מאוד כי הם ינפיקו אותה בבורסה לפי שווי כפול של כ 30 מיליארד ש"ח (כ 8-9 מיליארד דולר) ואז אחרי ההנפקה המניה תיפול 60-80 אחוז ותדפוק עד העצם את הציבור שיקנה את המניה במחירים ובשוויים דמיוניים.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
