סומופו
צילום: מיכאל כהן

פלאנק הישראלית חתמה על שת"פ עם ענקית הביטוח היפנית סומפו

פלאנק הישראלית שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המבצעת איסוף של מידע פומבי על עסקים חתמה על הסכם מסחרי עם סומופו חברת הביטוח השנייה בגודלה ביפן 
סתיו קורן |

חברת הביטוח היפנית סומפו (SOMPO) חתמה על הסכם מסחרי עם חברת הסטארט-אפ הישראלית פלאנק (Planck), ההסכם מוערך במיליוני דולרים. פלאנק פיתחה פלטלורמה מבוססת בינה מלאכותית, המבצעת איסוף של מידע פומבי על עסקים. במסגרת שיתוף הפעולה, סומפו, חברת הביטוח השנייה בגודלה ביפן עם למעלה מ-30 מיליון  מבוטחים, תשתמש בפלטפורמה של פלאנק בשלב החיתום - תהליך ההחלטה האם לבטח את העסק ובאילו תנאי ביטוח.

הפלטפורמה של פלאנק, חוסך את מילוי השאלונים ותאפשר לסומפו להעריך את הסיכון ולקבוע תמחור מהיר ומדויק של הפרמיה עבור עסקים המעוניינים לקבל ביטוח של החברה. סומפו מעריכה שבאמצעות האוטומציה שהפלטפורמה של פלאנק מאפשרת, היא תחסוך כ-140 מיליון דולר בשנה בהוצאות תפעוליות.

סומפו הינה החברה הראשונה ביפן אשר תשתמש בפלטפורמה זו, כאשר עשרות חברות ביטוח בארה"ב כגון  Chubb, Republic Indemnity (Great American Insurance Group), Attune (AIG) כבר משתמשות בטכנולוגיה של פלאנק. בשלב הראשון, תוטמע הטכנולוגיה של פלאנק במחלקת חיתום עסקים (Commercial Underwriting) של סומפו, ובהמשך הפרויקט, השימוש בפלטפורמה יורחב ליחידות עסקיות נוספות של סומפו ברחבי העולם.

ינון דולב, מנכ"ל מעבדת החדשנות של SOMPO ישראל: "אנו שמחים על תחילתה של השותפות עם פלאנק ומאמינים שבאמצעות הפלטפורמה של פלאנק נוכל לשפר את החוויה עבור מבוטחים בשוק המסחרי ולדייק את תהליך החיתום שאנחנו מבצעים".

אלעד צור, מנכ"ל פלאנק: "שילוב הטכנולוגיה של פלאנק בתהליך החיתום של סומפו מהווה דריסת רגל וחדירה ראשונה של החברה לשוק היפני. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מרכז החדשנות של סומפו בישראל, ובטוחים שהוא יסייע לייעל את תהליך החיתום שהתאגיד מבצע עבור לקוחותיו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".