ננוקס עולה ב-12%: הגישה ל-FDA בקשה לאישור מערכת הממוגרפיה ב-3D
חברת ההדמיה הרפואית מישראל ננוקס עולה במסחר בוול סטריט ב-13% לאחר שדיווחה כי הגישה ל-FDA בקשה לאישור מערכת ה-ARC 3-D שלה לממוגרפיה תלת-מימדית.
"מסמך הבקשה שהגשנו לגרסה הראשונה של הפיתוח הוא הישג חשוב", אמר רן פוליאקין, מנכ"ל ננוקס. "יש בכל העולם צורך רפואי משמעותי ושאינו מסופק לפתרון הדמיה רפואית יותר נגיש ויעיל מבחינת העלויות. אם נקבל גם את אישור ה-FDA, אנו מאמינים שמערכת ה-ARC 3-D יכולה לענות על אותו הצורך".
בננוקס מתכננים לפתח גרסאות מתקדמות יותר של המערכת, שבנויה כך שניתן יהיה להתקינה ולהפעילה בפשטוט באמצעות כמה מערכות רנטגן. "אנו נרגשים לעשות צעד נוסף בהליך הרגולטורי לכיוון גרסאות נוספות של הפיתוח, שיביאו לכדי מימוש של החוזים הקיימים והעתידיים שלנו מול ספרי שירות, כמו גם השכמי שיתוף פעולה שיאפשרו לנו לממש את החזון הגלובלי שלנו", הוסיף פוליאקין.
- 5.חרטטן 18/06/2021 11:42הגב לתגובה זוחברה בלי תוכן
- 4.יוני 17/06/2021 20:25הגב לתגובה זולפני חודשים היום כולם רואים שאין שום מוצר וכרגיל הכל בפיתוח פיתוח
- 3.אבי 17/06/2021 20:05הגב לתגובה זוהישג חשוב
- 2.שמוליק 17/06/2021 18:24הגב לתגובה זועבודה בעיניים
- ברוך 18/06/2021 10:49הגב לתגובה זוCt עולה מליונים מוצר של ננוקס עולה כמה אלפי דולרים , פריצת דרך משמעותית כמו פלאפון של פעם יקר והיום ב100 שח יש לך נייד פשוט
- ניר 23/06/2021 22:57מחירי סורקי סי טי של 16 סלייסים הם בסביבות 180 אלף דולר זה לא מגיע למליונים.מה שכן,הכסף נגדול של החברות כמו פיליפס,סימנס,טושיבה וכו,הוא מהתחזוקה היקרה שנובעת מהמונופול שלהן בתחום הדימות והאקס ריי.אם הטכנולוגיה של ננוקס אמיתית היא הולכת לשבור את כל המוסכמות,מה שמפחיד את התאגידים הענקיים האלה והם ינסו בכל הכח והשחיתות שהם יודעים לקבור את ננוקס.
- ל-CT יש קרינה חזקה ומסוכנת, מה שאין למיכשור של ננוקס (ל"ת)מלקולם X 18/06/2021 01:54הגב לתגובה זו
- כנראה שלא הבאנתה, זה מכשיר רנטגן שמקרין אותו דבר (ל"ת)שמוליק 18/06/2021 15:15
- עומרי 17/06/2021 23:49הגב לתגובה זומכשיר הרנטגן של חב' nanox מבוסס על מקור/מחולל אות הרנטגן בשיטה חדשה ופורצת דרך. השפופרת שפיתחו זולה בכ 90% מהשפופרת של המכשירים האחרים. מחיר המכשירים של nanox יהיו זולים ויאפשרו הצטיידות בכל מרפאה כך שזמינות בדיקת ההדמיה תהיה זמינה ומיידית. החברה כבר קיבלה אישור למכשיר עם מקור אחד , לכן הסיכוי שהחברה תקבל אישור למכשיר החדש תלת המימד הוא גדול מאוד. לחברה צפוי עתיד מבטיח. מי שיהיה סבלני וישקיע לטווח ארוך , ירויח יפה מאוד
- 1.עומרי 17/06/2021 18:08הגב לתגובה זוהאם הוצג מוצר ?מה הפוטניציאל העיסקי של החברה/מוצר ???? תנו קצת מידע... אולי שווה להשקיע במניה
- אמיר 18/06/2021 11:08הגב לתגובה זוחפש ביוטיוב מיטב דש וננוקס . יש להם מוצר משבש , תבדוק את נובוקיור לדעתי החברה דומה מאוד באפקט בשוק. כרגיל בזהירות בחברות כאלו,, השקעה ב סכום קטן
מוריץ שולאריק, נשיא מכון הכלכלה העולמית בקיל. קרדיט: רשתות חברתיות"פולקסווגן, ב.מ.וו ומרצדס לא ישרדו במתכונת הנוכחית עד סוף העשור"
מוריץ שולאריק, נשיא מכון הכלכלה העולמית בקיל, טוען כי פולקסווגן, ב.מ.וו ומרצדס-בנץ לא ישרדו במתכונתן הנוכחית עד סוף העשור; לדבריו, גרמניה תקועה בדיון “מופנה אחורה” במקום להשקיע בדור הבא של התחבורה: הרכב החשמלי והאוטונומי, ואומר כי “העתיד הוא נהיגה אוטונומית, לא נוסטלגיה”
הסערה האחרונה בתעשיית הרכב הגרמנית התפרצה בעקבות ראיון טלוויזיוני שבו הזהיר פרופ’ מוריץ שולאריק, נשיא מכון הכלכלה העולמית בקיל ואחד מהקולות המשפיעים בכלכלה האירופית, כי ייתכן ששלושת יצרניות הרכב הגדולות בגרמניה, פולקסווגן, ב.מ.וו ומרצדס-בנץ, לא ישרדו במתכונתן הנוכחית עד סוף העשור. "אני לא רואה סיכוי ממשי לכך שבשנת 2030 הן ייראו כפי שהן נראות היום", אמר שולאריק. "אם התעשייה הזו לא תשנה כיוון, היא תחדל להתקיים במבנה הנוכחי".
לדבריו, ייתכן שגרמניה תצטרך לאמץ "פתרון בסגנון וולוו", כלומר, כניסת משקיע אסטרטגי זר, אולי סיני, שיביא עמו טכנולוגיה, הון ושווקים חדשים. שולאריק הזכיר כי וולוו השוודית שייכת מאז 2010 לקבוצת ג'ילי הסינית, מהלך שהציל את החברה ממשבר והחזיר אותה לקדמת הבמה העולמית.
הדיון מסתכל אחורה
הביקורת של שולאריק אינה כלפי החברות בלבד, אלא גם כלפי השיח הציבורי והפוליטי בגרמניה. לדבריו, המדינה עסוקה בויכוחים מיושנים על תעשיית הדיזל והאנרגיה במקום להתמודד עם האתגר הבא: הרכב האוטונומי. "יש לי חשש אמיתי שאנחנו שוכחים את המהפכה הבאה", אמר. "בזמן שאנחנו מתווכחים על מה שהיה, סין וארה”ב כבר משקיעות הון עתק במערכות נהיגה אוטונומיות ובינה מלאכותית לרכב".
שולאריק טען כי אם גרמניה לא תבצע שינוי מיקוד טכנולוגי אמיתי, היא תמצא עצמה מאחור בעידן שאחרי המנוע החשמלי, עידן הנהיגה החכמה.
תגובות נגד: “תחזית מנותקת מהמציאות”
יו״ר התאחדות תעשיית הרכב הגרמנית (VDA) דחתה את תחזיתו של שולאריק וכינתה אותה “אבסורדית”. לדבריה, היצרניות הגרמניות הן עדיין “חברות מצליחות ובעלות עתיד,” אך הן סובלות ממדיניות אנרגיה לא עקבית, עלויות ייצור גבוהות ומיסוי מכביד. פוליטיקאי בכיר מהמפלגה הירוקה, שהינו המועמד לתפקיד ראש ממשלת באדן-וירטמברג, לב תעשיית הרכב, הביע אופטימיות זהירה: “דיימלר לא תהיה בידיים סיניות כל עוד נעשה את העבודה שלנו,” אמר. “אם כולנו, החל בממשלה וכלה במהנדסים, ניקח אחריות, נוכל לשמור על המובילות של גרמניה בתחום התחבורה.”
- שינוי חד בחוקי ההגירה וההתאזרחות בגרמניה
- גרמניה חותמת על הסכם הגנה נגד רחפנים עם סטארט-אפ מקומי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשבר בתעשיית הרכב הגרמנית
הפסדי עתק וירידות חדות ברווחיות מציבים את תעשיית הרכב הגרמנית בנקודת מפנה. פולקסווגן ופורשה דיווחו על הפסדים של מיליארדי יורו, ומרצדס-בנץ רשמה ירידה של 50% ברווח הנקי ברבעון האחרון. במקביל, הייצור הסיני הזול של רכבים חשמליים, לצד מכסים אמריקניים גבוהים ומדיניות אירופית מסורבלת, חונקים את כושר התחרות של היצרניות האירופיות.
בנוסף, שערוריית הדיזל-גייט ממשיכה לפגוע באמון הצרכנים ובמיתוג “Made in Germany”.
אילון מאסק ב"הופעה" לבעלי המניות (X)שיעור מאילון מאסק: איך לדרוש טריליון דולר ולקבל את זה
בעלי המניות של טסלה אישרו למאסק חבילת תמריצים חדשה בהיקף עצום של 400 מיליון מניות, שמחזירה את חלקו בחברה ל־25%. מאחורי המספרים הבלתי נתפסים מסתתרת אסטרטגיית משא ומתן מבריקה וגם לא מעט אגו
לאחרונה החליטו בעלי המניות של טסלה Tesla -3.68% להעניק לאילון מאסק חבילת תמריצים חדשה הכוללת 400 מיליון מניות נוספות. זה מצטרף ל־380 מיליון מניות שכבר ברשותו. המספרים כמעט בלתי נתפסים, אבל מאחוריהם מסתתר שיעור מעניין על ניהול משא ומתן וגם על הגבול הדק שבין ביטחון עצמי לחוצפה.
מאסק ביקש דבר אחד: להחזיר את חלקו בחברה ל־25%. הוא לא נימק מדוע, לא הציג טיעונים ולא ניסה לשכנע. הוא פשוט אמר שזה מה שהוא רוצה וקיבל את מבוקשו. החבילה הקודמת שלו, מ־2018, הייתה שווה אז כמה מיליארדי דולרים והיום מוערכת בכ־120 מיליארד. לכך מתווספת חבילת התמריצים מ־2012, ששווייה כיום כ־34 מיליארד דולר. במילים אחרות, עוד לפני העסקה החדשה, מאסק נהנה משכר ממוצע של כ־12 מיליארד דולר בשנה. לא בדיוק “עבודה בחינם”.
הפעם, החוזה כולל תנאי שאפתני במיוחד: מאסק צריך להוביל את טסלה לרווח תפעולי של 400 מיליארד דולר במהלך שנה אחת. לשם השוואה, טסלה צפויה להרוויח השנה כ־13 מיליארד דולר. כדי לעמוד ביעד, הוא צריך להגדיל את הרווחים פי שלושים.
האסטרטגיה היא לב הסיפור
הסכומים הם לא לב הסיפור, אלא האסטרטגיה. ג’ו־אלן פוזנר, פרופסורית לניהול באוניברסיטת סנטה קלרה, הסבירה שמאסק השתמש בעקרון “העיגון”. טכניקה שבה המספר הראשון שמועלה במשא ומתן קובע את המסגרת לכל המספרים הבאים. אם ההצעה הראשונה גבוהה מדי, שאר ההצעות יסתובבו סביבה. מאסק לא התחיל נמוך ולא בנה את הדרישות בהדרגה, הוא פתח בגדול, בטריליון דולר, מה שגרם לכל סכום אחר להיראות סביר בהשוואה.
- מילד שקט שסובל מבריונות ל"מלך העולם" וזה לא טראמפ
- הדרך לטריליון דולר: האם אילון מאסק יגיע ליעד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פוזנר הסבירה שזו בדיוק הסיבה שכדאי להיות הראשון שמגיש הצעה במשא ומתן. אם מועמד לעבודה מצהיר שהוא שווה חצי מיליון דולר בשנה, גם אם המעסיק חשב להציע 150 אלף, השכר הסופי יהיה קרוב בהרבה להצעה הגבוהה.
