לאחר כ-7 שנים: דובר פסגות שלומי שפר מסיים את תפקידו
לאחר כ-7 שנים בהן שימש כדובר בית ההשקעות פסגות, שלומי שפר, מסיים את תפקידו - כך נודע לאייס. שפר הוא מהדוברים הוותיקים בתחום שוק ההון.
על פניו נראה כי סיום תפקידו של שפר הוא פועל יוצא של השינויים בגזרת מערך התקשורת של פסגות. במרץ 2017 מונתה אלונה אריאלי להב לתפקיד סמנכ"ל בכיר לקשרי חוץ ותקשורת, ולמעשה עמדה בראש מערך הדוברות כאשר שפר כפוף אליה.
בתפקידו האחרון בעיתונות היה שפר סגן עורך אתר TheMarker ועוד לפני כן בידיעות אחרונות. ב-2008 הוא מונה לדובר האוצר במקומו של אלי יוסף. בשנים אלה התמודד עם מספר סוגיות מורכבות כמו ועדת ששינסקי, מתווה הגז ועוד. ב-2011 עבר לשמש דובר פסגות.
בפסגות אישרו את הפרטים. תגובתו של שלומי שפר לא התקבלה.
- 3.חיים קאופמן 28/03/2018 13:00הגב לתגובה זוהיא פשוט לא יודעת כלום ולא מבינה בכלום והתוצאה היא הרס. אבל היא מאד רוצה להצליח. תפרגנו לה. זה לא בסדר לרדת על אנשים ללא יכולות בסיסיוית. אגב שפר המקסים עובר לשטראוס, מקום נפלא לגדול בו ולהרים אותו אל על, ושם לא יאלץ לסבול את חוסר המקצועיות ששולט בתחום הדוברות בפסגות.
- 2.אלוני 28/01/2018 16:48הגב לתגובה זועוד מקום שזהבית מביאה את אלונה כדי להרוס
- הי אירינה (ל"ת)מה שלומך? 28/01/2018 18:47הגב לתגובה זו
- 1.בדרך לבנק הפועלים?.... (ל"ת)רני 18/01/2018 15:33הגב לתגובה זו
- נראה לך?????? (ל"ת)פחחחח 18/01/2018 17:00הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.