רייטינג

שבת ב-14:00 בצהריים: כמעט 10% לסופר קלאסיקו ב-ONE

את הפריים הובילה המרוץ למיליון עם 16.9% מול הם גדולים עם 13.1%. גב האומה התחזקה. יום ו': רשת מובילה בחדשות, קשת ברצועת הבוקר. יום ה': רק 5.3% ליורוליג
אלכסנדר כץ | (2)

המרוץ למיליון (רשת 12) ניצחה את הערב עם 16.9% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה של כנקודה ביחס לפרק ששודר במוצ"ש שעבר.

 

מנגד קיבלה הם גדולים (קשת 13) 13.1%, ואילו גב האומה (ערוץ 10) עם שיא של 3 חודשים - 8.9%.

 

בשעה 14:00 שידר ערוץ ONE את משחק הסופר-קלאסיקו המדובר בין ריאל מדריד לברצלונה. למרות השעה הבעייתי לכאורה, רשם הניצחון המוחץ של ברצלונה רייטינג נאה - 9.7%.

לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניב 6.3%, שידור חוזר של 'מחר שבת' (רשת 13) רשם 6.2%, 'ויקי ואני' (ערוץ עשר) קיבלה 4.2%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.8%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ עשר) עם 3.7%.

ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'ארץ נהדרת' (קשת 12) קיבל 7.9%, ואחריו שידור חוזר של 'צומת מיל' (קשת 12) עם 9%. מנגד קיבלה 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2 ברשת) 8.8%, ואילו 'המטה המרכזי' (ערוץ עשר) עם 3.2%.

 

בגזרת החדשות: חדשות השבת ברשת קיבלה 10.8%, ב-2 עשיריות האחוז יותר מאותה מהדורה בקשת – 10.6%. 'המגזין' (ערוץ עשר) רשמה 8.4%, 'חדשות השבת' (כאן 11) קיבלה 4%, ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 2.7%.

 

 

יום ו'

 

 

2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבלו 11.1% ו-10.5%, התחזקות קלה ביחס לשבוע שעבר. מחר שבת (רשת 13) רשמה 7.5%, ושי בשידור (ערוץ עשר) עם 5.4%. החלק השני של ההופעה של טיפקס (כאן 11) רשם נתון נמוך מאד של 0.8%.

 

'המועדון' (רשת 13) קיבלה 6.2%, 'איזה צחוק' (קשת 12) זכתה ב-5.3%, 'מה נסגר' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) רשמה 3.4%, והסרט 'התמוטטות' (ערוץ עשר) עם 0.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

בגזרת הבוקר: 'הבוקר של קשת' (קשת 12) מפתיעה ומובילה את הרצועה עם 3.3%, ב-2 עשיריות האחוז יותר מ'העולם הבוקר' (רשת 13). 'בוקר אור בשישי' (ערוץ עשר) קיבלה 2.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: התכנית 'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) מפגיזה עם 7.7% - התחזקות של 2 נקודות ביחס לשבוע שלפני כן. אחריה 'השבוע עם רינה מצליח' (קשת 12) הניבה 7.1%. מנגד קיבלה 'דידי בשישי' (רשת 13) 4.4%, ובהמשך שידור חוזר של 'שנות ה-80' (רשת 13) קיבל 6.1%. 'הצד שלו הצד שלה' (ערוץ עשר) רשמה 3.3%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 3.9%. 'חדשות השבוע – מהדורה מוקדמת' (כאן 11) הניבה 3%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' ברשת קיבלה 8% ועקפה את אותה מהדורה בקשת שהניבה 7.8%. שבוע לפני כן קשת הוביל על רשת ב1.4 נקודות.  'שישי עם אילה' (ערוץ עשר) קיבלה 6%. 'חדשות השבוע' (כאן 11) רשמה 3.5%,

 

 

יום ה'

 

 

התכנית הכוכב הבא (קשת 12) רשמה 15.2%, מול 12.8% ל-X פקטור (רשת 13). הניצחון של מכבי תל אביב על פנרבחצ'ה ביורוליג (ערוץ עשר) הסתפק ב-5.3%, ו'היהודים באים' (כאן 11) עם 3.6%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 10.9%, הסדרה 'המדרשה' (רשת 13) ניפקה 8.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-5.5% ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 4.9%.

 

בגזרת הבוקר: הפתעה ברצועה כאשר 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) קיבלה 3.8%, ועקפה את 'העולם הבוקר' (רשת 13) עם 3.2%. 'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.2%. מנגד הניבה 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) 6.4%, יותר מ'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) עם 5.7%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.3%.

 

בגזרת החדשות: חדשות 2 בקשת הניבה 10.8% מול 8.3% לאותה מהדורה ברשת. חדשות עשר קיבלה 10.2%, בפער הקטן ביותר ממהדורת חדשות 2 שמשודרת באחד הערוצים – רק 0.6 נקודות. חדשות הערב (כאן 11) עם 4.6%.

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מלי 24/12/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    ובערוץONE -סהכ יותר מ15 אחוז בצהורים
  • 1.
    ניסו 24/12/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    20 +אחוז פלוס 5000 ישראלים במדריד......
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.