אחרי התבוסה במוצ"ש שעבר: שוויון בין רשת לקשת אמש
'מאסטר שף' הדביקה את הפער מ'המרוץ למיליון' בפריים, אבל קשת הפסידה בחדשות. יום ו': 'מחר שבת' צמצמה פערים מ'סברי מרנן' לכ-2 נק'. ביום ה': נוק-אאוט של רשת בזכות 'X פקטור'
כמעט שוויון בין ערוצים 12 ל-13 במוצ"ש הנוכחי. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המרוץ למיליון (רשת 13) קיבלה 16.9% מול 16.8% למאסטר שף (קשת 12).
בשבוע שעבר ניצחה 'המרוץ למיליון' בענק את ארץ נהדרת של קשת בפער של 7 נקודות - 22.5% מול 15.2%. השבוע ירדה 'המרוץ' ב-5.5 נקודות, ולמעשה מדובר בהיחלשות של כ-20%.
בערוץ עשר קיבלה גב האומה 6.6%, התחזקות של כנקודה ביחס לפרק בשבת שעברה.
שידור חוזר של 'מחר שבת' (רשת 13) הניב 7.7%, 'איזה צחוק' (קשת 12) קיבלה 7.1%, הסדרה 'ויקי ואני' (ערוץ עשר) רשמה 2.9%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) ניפקה 2.7%, ושידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ עשר) עם 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'מהפכה במטבח' (רשת 13) קיבלה 6.2%, ואחריה 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2 ברשת) עם 9.5%. מנגד קיבל שידור חוזר של 'ארץ נהדרת' (קשת 12) 7.3% ושידור חוזר של 'צומת מילר' (קשת 12) עם 8.5%. 'המטה' (ערוץ עשר) הניבה 3.8%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' של חדשות 2 בקשת 12 קיבלה 11.2%, והפסידה לאותה מהדורה ברשת 13 - - שקיבלה 12.4%. גם בשבוע שעבר ניצחה רשת בפער של כנקודה, אולם השבוע איבדו 2 המהדורות יחדיו כ-2 נקודות רייטינג. 'המגזין' (ערוץ עשר) הניבה 8.1%, התחזקות של נקודה בשבוע. 'חדשות השבת' (כאן 11) עם 4%, ואילו 'רואים עולם' (כאן 11) אחריה עם 2.6%.
יום ו'
2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת 12) ירדו בכ-2 נקודות ל-9.3% ו-9.7%, מול מחר שבת (רשת 13) שהתחזקה ב-2 נקודות ל-8.1%. כלומר פער של 5 נקודות קטן לפחות מ-2 נקודות. שי בשידור (ערוץ עשר) רשמה 4.6%, 'והערב יהיו כאן' (כאן 11) עם 2.6%.
'איזה צחוק' (קשת 12) רשמה 6.3%, שידור חוזר של 'עממיות' (רשת 13) הניב 4.7%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) זכה ב-3.6%, והסרט 'עונת הצייד' (ערוץ עשר) עם 1% בלבד.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה 3.7%, מול 2.6% ל'הבוקר של קשת' (קשת 12) ו-2% ל'בוקר אור בשישי' (ערוץ עשר).
ראש בראש בפרה-פריים: 'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) קיבלה 5.1%, ואחריה 'סיכום שבוע עם רינה מצליח' (חדשות 2 בקשת 12) עם 5.8%. 'דידי בשישי' (רשת 13) רשמה 4.3%, ואחריה הסדרה 'שנות ה-80' (רשת 13) עם 5.4%. מהדורה מוקדמת של 'שישי' (ערוץ עשר) רשמה 4.1%. 'חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת' (כאן 11) הניבה 1.7%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' בקשת קיבלה 7.9% מול 6% לאותה מהדורה ברשת. 'שישי' (ערוץ עשר) הניבה 5.3%. 'חדשות השבוע' (כאן 11) הסתפקה ב-2.7%.
יום ה'
איזה ערב משמח לרשת עם נוק-אאוט על קשת. X פקטור קיבלה 21.2%, מול 13.3% בלבד לעובדה, פער של 8 נקודות בפריים-טיים. סרט הדוקו 'שוברות שתיקה' (ערוץ עשר) ניפק 3.4% בלבד, ומדינת הגמדים (כאן 11) עם 1.5% בלבד.
התכנית הצנרת (רשת 13) עם שיא רייטינג של 13%, הסדרה כיפת ברזל (קשת 12) רשמה 9.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-7.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) ניפקה 5.6%, 'מה נסגר' (ערוץ עשר) רשמה 3.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) הניבה 2.1%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 3.2%. התכנית החדשה 'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) בה התארח איתי אנגל קיבלה 2.6%.
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה 3.8% מול 'חדשות הבוקר' (קשת 12) שהתחזקה ל-3%, ועקפה את 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 2.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9%. 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) רשמה 5.9%, כנקודה יותר מ'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 4.7%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' בקשת קיבלה 11.1%, מול 9.2% למהדורה ברשת. הפעם רשת ניצחה את 'חדשות עשר' שניפקה 7.5% בלבד. 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 3.3% בלבד.
- 8.אזרחי 20/11/2017 17:34הגב לתגובה זואת מי זה מעניין הפירסום של הסקר הזה.חבל שלא סגרו את שני הערוצים האלה היו חוסכים זבל להמונים
- 7.רועי 19/11/2017 15:16הגב לתגובה זואף אחד כבר לא יודע מתי משדרים מה. ביזיון!
- 6.ששי 19/11/2017 13:59הגב לתגובה זוואלה חדשות מעולות
- 5.עדנה 19/11/2017 13:36הגב לתגובה זומה הרייטינג?
- 4.יוסף 19/11/2017 12:58הגב לתגובה זורוב העם מאס בשקרים של ארץ נהדרת ואילנה דיין. המקום הנכון בעבורם הוא בערוץ נישה לחברי מרצ יחד עם שליין. יאללה הביתה !
- 3.חדשות השבוע בתאגיד: 2.7 אחוזים (ל"ת)חחחחחחח 19/11/2017 10:20הגב לתגובה זו
- 2.הדס 19/11/2017 09:55הגב לתגובה זואפשר להעריך, לנוכח התגובות לתוכנית, שבסוף השבוע התוכנית זכתה לצפיה מרובה באתר של קשת וב - VOD. לעובדה אין שום סיכוי להתמודד מול תוכנית ריאליטי. זה גם יתרונה של עובדה.
- יוסף 19/11/2017 13:03הגב לתגובה זוזה של אנשים שהטלוויזיה דלוקה אצלהם בבית והם ולא ממש רואים (אוכלים, מדברים, טלפון, מחשב וכו' ) אין מקום לתוכנית כזאת בפריים טיים גם אם היה מנחה הגון,ישר ואינטליגנטי יותר. ובטח לא עם מנחה שאיבדה כל טיפת אמינות בציבור.
- 1.גב האומה תוכנית גרועה. חיבת לעוף. (ל"ת)רחלי רוטנר 19/11/2017 09:40הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.