ערוץ 10 מצמצם פערים: רק 12 נקודות הפרש מ'חדשות 2' - ועם פיק של 23.1%
מהדורת החדשות של ערוץ 2 הובילה אמש (יום ג') את טבלת הרייטינג עם 27.3%, אולם מדובר על ירידה של כ-25% ביחס לנתון שרשמה יום לפני כן - 35.3%. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מי שהרוויחה מכך הייתה חדשות 10 עם 15.6%, 2 נקודות רייטינג יותר מהערב שלפני כן.
אגב, הפיק של מהדורת החדשות של ערוץ 10 היה בשעה 22:27, אז רשמה המהדורה 23.1%, כשבדקות אלה היא עקפה את ערוץ 2 ששידר את המעגל, אבל היה בברייק פרסומות באותה עת. מהדורת חדשות היום (ערוץ 9) רשמה 4.2%, אלא שאתמול היא הפסידה למבט (ערוץ 1) שרשמה 4.9%.
'המעגל' (רשת, ערוץ 2) זכתה בנתון גבוה יחסית של 23% עם פיק של 28.9%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 15.1%, ו'מדברים על זה' (רשת, ערוץ 2) עם 5.5%.
מנגד, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 14.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 12.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-8.7%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 8.6%. משדר מיוחד של 'האנגר 9' (ערוץ 9) הניב רייטינג שיא מבחינתו - 2.2%.
בגזרת אחר הצהריים והערב: 'שש עם עודד בן עמי' (חדשות 2) הניבה 15.7%, לפני המהדורה המוקדמת של 'חדשות 2' עם 19.9%. מנגד, '5 עם רפי רשף' (ערוץ 10) קיבלה 10.7%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) רשמה 11.4%, והמהדורה המוקדמת של 'חדשות 10' עם 12%. השידור המיוחד של ערוץ 9 בין 18:00 ל-20:00 הניב 3.5%.
- שיא צפייה ל'אהרוני וגידי' - שהביסה את 'המעגל' של דן שילון
- מגלים סימני שחיקה מהלחימה? מהדורות החדשות רשמו ירידה - 'המעגל' מתחזקת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.9%, מול 5.5% ל'אורלי וגיא' (ערוץ 10).
- 3.אין כמו ערוץ 2!!! (ל"ת)כחול 30/07/2014 13:54הגב לתגובה זו
- 2.yael 30/07/2014 10:17הגב לתגובה זוחדשות ערוץ 10 ,לא נופלות במאומה מחדשות ערוץ 2 ולעיתים מצטיינות אף יותר. הכתבים מעולים ואישית,אני נוטה להעדיף את חדשות ערוץ 10.
- 1.יורם 30/07/2014 10:07הגב לתגובה זוסביב המגישה באלכסון אז אנחנו מעדיפים כח צעיר ומלומד המדבר בעד החיילים ולא בעד השמאל הישראלי

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.