בשורה חיובית: פריון ו-Ask חתמו על הסכם חיפוש והפצה ל-3 שנים
חברת פריון נטוורק מספקת היום (ד') חדשות חיוביות למשקיעי חברת האינטרנט, זאת כאשר הודיעה כי חתמה על הסכם חיפוש והפצה שאינו בלעדי, עם אתר Ask.com, מותג מוביל לשאלות ותשובות בקהילת חיפוש המקוון. ההסכם נועד לגוון ולייעל את עסקי החיפוש האינטרנטי של פריון.
שיתוף הפעולה עם Ask.com יאפשר לפריון להציע ללקוחותיה חוויית חיפוש ייחודית ומותאמת אישית, ויישומים נוספים. Ask מציעה שירותי חיפוש כלליים לצד תשובות לשאלות רגילות עבור יותר מ- 100 מיליון משתמשים מכל העולם. כמו כן, Ask הינו ספק מוביל של פתרונות חיפוש מותאמות אישית עבור חברות תוכנה מובילות בעולם.
פריון נטוורק היא חברת תוכנה המחזיקה בשלוש חברות בנות. הראשונה הינה חברת הדוא"ל אינקרדימייל שעל בסיסה הונפקה החברה, החברה השנייה היא חברת SmileBox שמאפשרת ליצור מצגות. החברה השלישית היא תוכנת המסרים המיידיים SweetPacks. מניית החברה נהנתה ללא ספק מהסנטימנט החיובי בעסקי החברה, זאת לאחר שרשמה זינוק של 53% מתחילת השנה למחיר המשקף שווי שוק של 590 מיליון שקל.
ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון אמר בתגובה להסכם כי "אנו שמחים מאוד להוסיף את Ask.com כשותף שלנו בתחום החיפוש. אנו מאמינים כי הגישה הייחודית של Ask.com בסיוע למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים מתאימה מאוד ללקוחותינו".
עוד הוסיף מנדלבאום כי "תנאי החוזה אמנם חסויים, אך אני יכול לומר שההסכם צפוי להניב תוצאות כלכליות טובות עבור פריון. הסכם זה אינו בלעדי, לתקופה של שלוש שנים ומאפשר לנו יציבות עסקית לזמן ארוך. בזכות שיתוף פעולה עם שלושה מנועי חיפוש שונים, פריון נמצאת כעת במצב הטוב ביותר בכל שנותיה לשיפור פתרונות החיפוש שהיא מציעה לטובת הפעילות העסקית של החברה ובסיס לקוחותיה הגדול".
אנדרו מורס, נשיא Ask Partner Network, אמר בתגובה כי "אנו מאד שמחים להתחיל את שיתוף הפעולה האסטרטגי הזה עם פריון. שותפות זו מהווה עבורנו הזדמנות להרחיב את הפעילות העסקית של Ask ולספק את פתרונותינו המותאמים למיליוני הלקוחות של פריון. אנו מברכים על ההזדמנות לשתף פעולה עם פריון לאספקת מוצרים מובילים ללקוחותיהם".