בעקבות האכזבה מהניסוי: אפוסנס מקפיאה את פיתוח מוצר ה-ML-10
חברת הביומד אפוסנס סיפקה הלילה חדשות שליליות למשקיעים המתייחסות למוצר הדיאגנוסטיקה שלה בתחום ההדמיה המולקולארית. בעקבות הכישלון של הניסוי בחודש דצמבר האחרון החליטה החברה להקפיא את תוכנית הפיתוח והניסויים של מוצר ה-ML-10, מוצר המיועד לזיהוי מוקדם של תגובת גידולי מוח גרורתיים לטיפול קרינתי. בחברה מסבירים שהדירקטוריון בחן את הפערים בין ביצועי המוצר בניסויים הקליניים לעומת הביצועיםהנדרשים לצורך מימוש ההזדמנות העסקית. במקביל, בחן הדירקטוריון בחן את משך הזמן, העלות הכספית ורמת הסיכון הכרוכים בהמשך הפיתוח של המוצר והחליט בסופו של דבר להקפיא את הפיתוח. בחברת אפוסנס רומזים כי בעקבות ההחלטה היא תבצע התאמה ברמת ההוצאות שלה. במלים אחרות, נראה שבאפוסנס צפויים לנקוט במהלכים של צמצום כוח האדם בחברה, זאת בניסיון להקטין את קצב שריפת המזומנים. כעת, לאחר שמוצר הדיאגנוסטיקה לא צלח, לחברת אפוסנס ישנם בצנרת מספר מוצרים נוספים הנמצאים בשלבים טרום קליניים. אחד המוצרים נקראת ATT-11T המיועד לטיפול בסרטן המעי הגז וגידולים אחרים. מוצר נוסף נקרא ATT-GEM ומיועד לטיפול בסרטן הלבלב וגידולים אחרים. מוצר שלישי נקרא ATT-LD שהיא דור חדש לתרופה הגנרית לבודופה המיועד לטיפול במחלת הפרקינסון.
- 1.כמה כסף השמיד המנכל לפני שנעלם האכיל אותנו צפרדע שמנה (ל"ת)בעל מניות 12/03/2013 07:25הגב לתגובה זו
הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה - המניה קופצת
הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה. חברת היוטכנולוגיה הישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי דיווחה היום על הסכם ראשון באיטליה לשיווק המוצר לריפוי פצעים Vergenix בארץ המגף. ההסכם מקנה בלעדיות באיטליה לתקופה של שנתיים, עם זאת ההסכם לא מהותי ושם המפיץ לא נמסר. המסחר במניה חודש בשעה 11:43 והמניה קופצת ב-2.7% במחזור של 700 אלף שקל - פי 2 מהממוצע היומי בחודש האחרון. המוצר המדובר מיועד לטיפול בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים, ומגיע בתרכובת של ג'ל להזרקה. הג'ל מבוסס קולגן אנושי של החברה, הוא מוזרק ישירות אל תוך הפצע וממלא אותו, ומאפשר הליך ריפוי עד לכדי סגירה מלאה של הפצע ללא תופעות לוואי כמו דלקות ואלרגיות. יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט: "חתימת ההסכם עם המפיץ האיטלקי מהווה עבורנו נקודת ציון חשובה בתהליך מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה. כל זאת לאחר שהמוצר שלנו הוכיח יעילות קלינית בניסויים ולאחר שקיבלנו את אישור ה-CE המאפשר מכירות באירופה. בימים אלו אנו שוקדים על הקמת התשתית השיווקית על ידי קידום הסכמי הפצה נוספים באירופה, בין היתר, בדיאלוגים עם חברות הפצה, והתקשרויות עם רופאים הנחשבים למובילי דעה בתחום הרפואי של ריפוי מתקדם של פצעים. החברה פועלת להתקשרות עם מפיצים נוספים במדינות שונות באירופה, לשם הפצת המוצר".