לין תוקף את עיני: "מסע האימים שלך זה אופורטוניזם וצביעות חסרת בושה"
מחאת האוהלים קיבלה אתמול (ד') תפנית עם הצטרפותו של עופר עיני, יו"ר ההסתדרות למאבק. עיני אמר במסיבת עיתונאים שקיים: "אנשים רוצים פתרונות, ולא שליפות מהשרוול אלא פתרונות אמיתיים. המחאה תלך ותגבר. פתרון אמיתי הוא להחזיר את המדינה לעם. הבעיה היא שכל המחירים עולים ולא רק הדיור".
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכת המסחר, תקף הבוקר בחריפות את דבריו של עיני שלדבריו שואף בצורה אלילית להעמיד עצמו בראש תנועת המחאה. "מסע האימים של עיני הפך להיות למסע של אופורטוניזם וצביעות חסרות בושה. עיני היה שותף למדיניות הכלכלית חברתית של הממשלה על פני שנים במסגרת השולחן העגול שאותו הוא קידש כפולחן. "
לדבריו, "עיני הוא בדיוק זה שמגבה את עושק הציבור באמצעות הועדים החזקים. הוא בדיוק האדם שתומך ללא חת ובאופן תמידי בוועדים השולטים במונופולים המוחלטים שבשירות הציבור. הוא זה שתמך בהענקת מאות אלפי שקלים לעובדי הנמלים ומניעת תחרות בשירותי הנמלים, כאשר כל העלויות הכרוכות בכך הועמסו על מחירי המוצרים ועל גבו של הצרכן הישראלי."
"עיני תומך בהתמדה בהעלאות שכר אוטומטיות בחברת החשמל ומניעת התייעלות החברה, כאשר ההעלאות בתעריפי חשמל מגולגלות שוב ושוב על גב הציבור", הוסיף לין. "עיני הוא גם זה שיוצא למאבק נגד צמצום המרווחים במחירי הדלק על חשבון הציבור, בטענה שהדבר עלול לפגוע בעובדים. והוא גם זה שתומך בעובדי נמלי הים והאוויר המפסיקים את השירותים וגורמים סבל רב למאות אלפי משתמשים."
לין הוסיף במורת רוח: "במה הוא מאיים על הממשלה? שהוא יסגור את שירותי הנמלים כדי לתמוך שוב בעובדי הנמלים? שיגרום להפסקות חשמל? שהוא ישבש שוב את תפקוד נמל התעופה? או אולי שהמוסד לביטוח לאומי יפסיק לתת שירות לחלשים או ששירות התעסוקה יפסיק לתת שירות למובטלים? "
"עיני צריך להתנער מהאופורטוניזם ולהתייצב מאחורי מדיניות הממשלה, שהוא היה חלק ממנה במהלך כל השנים האחרונות, ולהוכיח לציבור הרחב שהוא מוכן להילחם נגד הוועדים החזקים, כדי לצמצם את העלויות של מחירי המזון, תעריפי החשמל, ושאר העלויות המושתות העל הציבור על ידי השירותים החיוניים. זו הייתה יכולה להיות דוגמה למנהיגות אמת ולא אופורטוניזם שטחי", סיכם לין.
לין אף התייחס להחלטה לפתוח את שוק החלב ליבוא והדגיש כי יש לפעול במתווה הדרגתי פשוט וישיר של פתיחת המשק לתחרות בפני ייבוא לכל מוצרי המזון בישראל, שכן ישנם מוצרי מזון נוספים דוגמת טונה וסרדינים, שמן, ובשר עוף שלהם חשיבות עצומה בסל המזון הבסיסי. "כל עוד לא תהיה תחרות אמיתית בפני ייבוא, לא תהיה הפחתה ראויה במחירי המזון."
לדבריו, הליך חשיפת המשק לייבוא הוא שהפך את התעשייה הישראלית ליעילה. "ענף החקלאות ותעשיית המזון בישראל צריכים לעבור הליך דומה.מדינת ישראל צריכה לדעת לאזן נכונה בין האינטרס של היצרנים לצרכנים, להמעיט בהגנה על הייצור המקומי, להתנער מהסכמים בילטראליים ולפעול על פי האינטרסים של ציבור הצרכנים."
- 52.יעקב אטר 30/07/2011 19:27הגב לתגובה זואוריאל לין-לא ממש דואג-לבדוק התנהלות ההסתדרות לפני ועם עופר עייני-אייך ניתן היה לרכוש במחיר חנות מכולת בבאקה-אל-גרבייה-מפעל חיים של מדינת ישראל-מפעל הנשק של התעש-מגן-ב-2500000 דולאר-כאשר כל הייצור נעשה בסין-ואין לוועדת החוקה של הכנסת-אומץ לתת הוראה לרכוש ייצור-בארץ-כמו שבוצע לנושא הטקסטיל-שווה לבדוק
- 51.מכר שלו מבאר שבע 30/07/2011 17:53הגב לתגובה זולתפקיד מנהלת -אין מה ללמוד ממנו שום דבר ...
- 50.סייפנית 3 30/07/2011 09:56הגב לתגובה זועייני מגלומאן מוכר וידוע שמחפש להחזיר לעצמו אינטיגרטי שאבד לו כבר מזמן והוא החליט לעשות זאת על גבם של אלה שלא ביקשו ממנו להצטרף למחאתם הצודקת תוך שהוא כופה עצמו עליהם...במילים אחרות בריון שכונתי שעלה על הטרמפ הלא נכון.....
- יעקב-אחד העם 31/07/2011 15:13הגב לתגובה זולין הוא פושע גזלן וגנב הוא בעל חברת כח אדם " לין ביכלר" שגוזלת ורומסת את העובדים, בזכות זה הוא עשיר מנובל מגיע לו להרקב ב.....
- 49.עיני קופץ על העגלה- חוצפן גדול (ל"ת)שי.ע 29/07/2011 20:27הגב לתגובה זו
- 48.Lean owns a slave agency--he is just as bad (ל"ת)Benny 29/07/2011 11:12הגב לתגובה זו
- 47.שרון 29/07/2011 08:59הגב לתגובה זוכפי שציינתי מספר פעמים בעשור האחרון. הסכנה הקיומית של ישראל היא: חרדים, מתנחלים ועובדי המדינה (כולל הרופאים והועדים הגדולים)שמקבלים משכורות גבוהות ואפילו לא מבצעים את עבודתם (כל הרפורמות תקועות) מדובר בעשרות מיליארדים רק מפלגה כמו שינוי או אג' נדה דומה תביא פתרון
- שי 31/07/2011 11:18הגב לתגובה זומה הקשר למתנחלים?? הם לא משלמים מיסים,משרתים בצבא? לא מגיע להם לקבל שירותים מהמדינה? כמה טיפש אתה יכול להיות???
- 46.לין היה עדין מדי (ל"ת)קובי 29/07/2011 00:37הגב לתגובה זו
- 45.עיני אשם יותר מהממשלה. (ל"ת)משה 28/07/2011 23:42הגב לתגובה זו
- 44.אמת ויציב, עיני במצג מביך של אופורטוניזם (ל"ת)אסף 28/07/2011 12:33הגב לתגובה זו
- דליה 28/07/2011 14:43הגב לתגובה זוגם עם זה נכון מה שאמרת לגבי עיני גם אתה לא צעקת את צעקת העם בקיצור אף אחד לא קם
- אבי 28/07/2011 15:14הדבר שאני לא מבין איך בעלי הרכוש בישראל , אלו שחסכו כל חייהם את המיליון או 2 שח במשך 3 או 4 דורות אחורה יושבים בשקט ונותנים לאסופת חוליגנים בני 24 להרוס להם את החסכונות בגל אלימות בסגנון " שתו לי אכלו לי " ברחובות . בסוף זה יגמר בזה שראש ממשלתנו הדמוקרט יטיל עוד מיסים על ההון המשפחתי למימון סמים ורוקנרול בפיצוציות של תל אביב . ואם מישהו צריך לקום פה אלו מיליון האנשים שכן מחזיקים רכוש וכסף ולעמוד מול הילדים ביד ברורה ואסרטיבית ולומר להם , רדו מהעץ או שבאמת תצטרכו ללכת לבקש מהממשלה שאין לה במקום מאיתנו שיש לנו .
- 43.בא 28/07/2011 12:26הגב לתגובה זוחביבי ,אנחנו לא טיפשים ,יותר נכון ,לא טיפשים יותר ,מה לעשות הצבעתי בישביל ביבי .
- 42.יניב 28/07/2011 12:19הגב לתגובה זוחברות כח האדם זה הדבר הכי גרוע שקרה מדינת ישראל.הגיע הזמן להקים מפלגה חברתית בני מעמד הביניים שישנו את כל המפה הפוליטית בישראל.זו מפלגה שתסחוף איתה מאות אלפי אנשים ואולי תעבור גם את המיליון איש שזה הרבה מאוד מנדטים רק מבפנים ניתן לשנות דברים.
- 41.שלומית 28/07/2011 12:18הגב לתגובה זומתבשם מתמיכת הועדים כמו חברת חשמל והנמלים ומציץ כמו הקוזק הנגזל. מגעיל ברמות. לפחות תחריש.
- 40.לין סוחר ומתפרנס בסחר של עבדים/עובדים (ל"ת)גימלאי 28/07/2011 12:13הגב לתגובה זו
- 39.דניאל רייש 28/07/2011 12:06הגב לתגובה זובתמונה אתה דומה לשלום אוליאל , אולי מרוב יין , גם הוא הפך אלים .
- 38.לעיני 28/07/2011 11:53הגב לתגובה זואחרת יפילו אותו. הרי בזכותם יש לו את הכוח. כמו קודמיו.
- ש. לוי 28/07/2011 12:12הגב לתגובה זולין 10 - עיני, גם לא עובד וגם מקבל משכורת גבוהה ,כל היוקר באשמתו
- 37.גימלאי של אירגון "הפועלים" 28/07/2011 11:51הגב לתגובה זוהמימון של ההיסתדרות מקורו :1. מיסים של חברים מהועדים החזקים (חברת חשמל, עובדי נמלים ועוד...). עיני דואג שהועדים החזקים יקבלו תוספות על חשבון הציבור בתמורה להמשך תמיכה בהסתדרות. כדי לשלם תוספות אילו כל ממשלה בזמנה נאלצת לעלות מיסים על מוצרים, שרותים, שכר עבודה וגם מיסים עקיפים.2. בבעלות ההסתדרות נדלן רבים (מישרדים, מיגרשים, מיבנים...) במקור נרכשו בכספי מיסים של חברים או קיבלו בחינם מהממשלה.רוב העובדים במשק רק ניזוקים מפעילות עיני ומנוצלים לטובתם של מעטים וחזקים.
- 36.אמת דיבר, מיצג את הוועדים החזקים (ל"ת)tt 28/07/2011 11:47הגב לתגובה זו
- גד 28/07/2011 11:59הגב לתגובה זותמיד תוקף ולא מציג פתרון די יא פטפטן עלוב נמאסת תכניס הלשון לפה ולא לתחת
- 35.יגאל 28/07/2011 11:34הגב לתגובה זועל מנת להאיט אותה
- 34.נילי 28/07/2011 11:33הגב לתגובה זוהיכן היה מר עיני כשהמחירים במשק ובראשם הנדל" ן השתוללו ללא רסן ?
- 33.יש לו 2 דירות ופנטהאוס ברמת השרון (ל"ת)עייני מזמן קפיטליסט 28/07/2011 11:32הגב לתגובה זו
- 32.הבנאדם צודק, עיני מזיל דמעות תנין... (ל"ת)מומי 28/07/2011 11:32הגב לתגובה זו
- 31.ביבי, עובד מדינה 28/07/2011 11:26הגב לתגובה זולכל היוקר שאנו משלמים אתה אחראי מכיון שאתה דואג לשכבת אנשים מצומצמת ומדושנת עונג. ולמה אתה עושה זאת ? רק ואך ורק משיקולים צרים. כמו איש הסתדרות ותיק שרק המפלגה והארגון שהוא עומד בו חשובים לו ולא רואה אף אחד מסביב. בהסכם השכר במגזר הציבורי האחרון עיני התנגד לתת יותר לבעלי השכר הנמוך ורצה דווקא להגדיל את פערי השכר! מאיפה אתה מגיע אלינו עכשיו עיני??? מתחת לשטיח?? תחזור להתחבא והישאר שם. צריך לארגן הפגנות נגדך ונגד ההסתדרות בכל המדינה לאחר מחאת הדיור או תוך כדי.
- 30.אפרים מנתניה 28/07/2011 11:25הגב לתגובה זולין אתה צודק במאת האחוזים ,עיני היה שותף לכל החלטות הממשלה והוא מנסה לתפוס " טרמפ" עלינו. אבל גם אתה שתקת לאורך השנים ולא התרעת על פגיעה במעמד הביניים כך שגם לך יש אחריות כלכלית במשק. סיכומו של דבר בואו נראה איך אתם פותרים את הבעיות במקום לתקוף אחד את השני. אנחנו נהפכנו להיות עבדים של הממשלה הזאת. בפרוש יש לנו עסק עם חבורת פושעים שמתעללת באזרחים. חייב להיות שינוי על ביבי להכריז על בחירות ואם לא נוריד אותו מהשילטון בכל הדרכים שעומדות לנו לפי החוק. אין ברירה הגועליציה הזאת לקחה מאיתנו את כספינו ואנחנו נדאג להחזיר לעם את החיוך עם אפשרות לחיות בכבוד.
- 29.הרפתנים מתארגנים לדרישה: ג' אקוזי לכל פרה (ל"ת)גביע קוטג' 28/07/2011 11:21הגב לתגובה זו
- 28.גיא 28/07/2011 11:18הגב לתגובה זוזה הבעיה הכי גדולה במשק?לסגור לאלתר את כל חברות כח האדם .
- מה עם הנקים. שם הבעיה הכי גדולה (ל"ת)ענת 28/07/2011 11:25הגב לתגובה זו
- אכן, קבלני נקיון תופעה בפני עצמה... (ל"ת)יוקו 28/07/2011 11:33
- 27.ניסים 28/07/2011 11:16הגב לתגובה זוכל מילה של מר ברוש נכונה! ואם באמת עיני מנהיג עובדים ולא " מנהיג עובדים" שבאמת יסביר לכל הזוגות הצעירים, האמהות, הסטודנטים, מה הוא מגיב לטענות מר ברוש שהן נכונות. למר ברוש, מה חלקם של התעשיינים ובעלי ההון הגדולים, הרי גם אתם ישבת סביב השולחן העגול, או שמא נאמר שולחן שבו " מעגלים" דברים, טול מנהיגות גם אתה וקרא לכולם לעיני, לוועדים הגדולים לבעלי ההון הגדולים ותרמו את חלקכם. אל תשכחו דבר אחד פשוט, ליהודים יש רק מדינה אחת, והדור הצעיר הוא העתיד, והדברים גם הם נשמעים קלישאות, הם פשוט נכונים.
- 26.חליל מהכפפאאררר 28/07/2011 11:16הגב לתגובה זוחבורת אופורטוניסטים נוראית!
- 25.כמה שאתה צודק שזה עצוב... (ל"ת)מ. 28/07/2011 11:14הגב לתגובה זו
- 24.zur5 28/07/2011 11:13הגב לתגובה זואין קשר למחאה הצודקת ולמצוקות החברתיות שכולנו נמצאים בה בדרך זאת או אחרת. לא יכול להיות שמי שתומך בהעלאת החשמל. או מחזיק את הברז בנמלים ותומך במונופולים שהם המתכון להעלאת מחירים פתאום ייצג את הנפגעים מהעלאת המחירים...הכל רקוב לא משנה היכן האצבע נופלת ימין שמאל מרכז הכל הכל הכל
- 23.י 28/07/2011 11:12הגב לתגובה זוהענין הוא שההסתדרות צריכה להיות הגוף הטבעי שתוביל את המדינה בחזרה לחברה סוציאל-דמוקרטית ןלכוח עבודה מאורגן (כמו בסקנדינביה), אבל לא עיני יוביל את המהלך הזה.
- 22.בא 28/07/2011 11:11הגב לתגובה זואנחנו לא טיפשים ,הזמן של אלטזכן כמוך ניגמר .גם הקרירה הציבורית של ביבי בסכנה ,כרגע הסתברות גבוה שלא יבחר שוב .
- 21.פסיכיאטר: השתגענו 28/07/2011 11:11הגב לתגובה זואז תהיה לי בובה של עבודה... בובה של הכנסה...בובה של יאכאה
- 20.ראובן תושב ערד 28/07/2011 11:10הגב לתגובה זוהצטרפות ההסתדרות בראשות עיני למאבק המחאה הינה חשובה וחיובית. המאבק הוא על יוקר החיים המשתולל במדינה, החל מהדיור, דרך מוצרי המזון, התקשורת וכל קשת המוצרים הנצרכים ע" י הציבור. לטייקונים במשק הישראלי אחריות ראשונית על יוקר המחיה. הם הראשונים להרוויח הון עתק על גבם של תושבי המדינה. אחריהם מחרה מחזיק האוצר אשר המחירים הגבוהים מכניסים כסף רב לקופתו. האם אדון לין תומך בטייקונים העושקים את הציבור. האם אינו מבין שיש בעיה אמיתית וצריך לפתור אותה. של נעליך אדון לין. ראוי שגם אתה תצטרף למחאה האוטנטית של הציבור.
- יוקו 28/07/2011 11:25הגב לתגובה זוואת האמת, אפילו המסוכן והמזיק בין כל " המשפחות" .
- 19.סוף סוף מילת חכמה (ל"ת)הנורמלי האחרון 28/07/2011 11:07הגב לתגובה זו
- 18.לעיני מעובד חברת חשמ 28/07/2011 11:05הגב לתגובה זועיני היקר באמת תודה רבה על הכל . תודה על כל ההטבות שסידרת לי, תודה על כל הקומבינות שעזרת לי בהם. האמת שכל השנים קודמיך לתפקיד פינקו אותי ואת חבריי וככה רבים מאיתנו יכלו לרכוש כמה דירות בת" א. נחש מה עיני? היום הדירות עלו במאות אחוזים ואנחנו כמו קרטל גם בדירות. כל שנה אנחנו מעלים את השכירות בטירוף ולוקחים מחירים גבוהים כדי שנרוויח. הרי לצעירים הטיפשים הללו אין פטרון כמו שלנו יש.
- 17.י 28/07/2011 11:04הגב לתגובה זו(נציג התעשיינים) כשפרצה מחאת הקוטג. נראה לי שאז נבהל שאיזה ועד גדול יפגע.
- 16.רפובליקת בננות 28/07/2011 11:04הגב לתגובה זועובדי חברת החשמל ומקורות ועובדי רכבת ישראל ועוד ועוד עשוקים, הנה קם האביר שיציל את העם המדוכא באכזריות.
- 15.עייני מצא שיטה להזכיר את עצמו בדעת הקהל הציבו (ל"ת)עייני פשוט טרמפיסט 28/07/2011 11:03הגב לתגובה זו
- 14.דני 28/07/2011 11:03הגב לתגובה זועייני לא מייצג אף אחד חוץ מאת עצמו והאינטרס שלו להיות בכותרות! עייני הוא אחד הגורמים המרכזיים לבעיה שיש לנו כרגע. עייני תמך בכל המדיניות שהביאה אותנו עד הלום!! לא רוצים אותך...המחאה היא של העם, של האנשים, לא שום אירגון ושום הסתדרות ושום חברה ציבורית!! העם!! אל תבוא ואל תעזור לנו.... העם אוצה שינוי וצדק חברתי וכלכלי, והעם ישיג את זה!
- 13.בא 28/07/2011 11:03הגב לתגובה זובמלחמה ביניהם ירוויח הציבור .
- 12.בא 28/07/2011 11:01הגב לתגובה זוכמה היו לנו ,שטייניץ ,מנהל משרד של ביבי ,ועכשיו זה ,לא מעניין אותנו סיפורים יותר ,רוצים משכורת חזרה ,הכול כאן הכי יקר בעולם ,דופקים אותנו גם בדברים הגדולים ,דירה רכב ,וגם בקטנים לדוגמה סכיני גילוח או בקבוקים לתינוקים ,חיטולים ,הטיקון הגדול הינה הממשלה ,תיקן ,והקטנים ,אתם מכירים אותם ,בשעת משבר התיקן בורח ללונדון .
- 11.לין נראה אותך חי עם 5000 שח חכמולוג מי אתה בכ (ל"ת)רפי 28/07/2011 11:01הגב לתגובה זו
- 10.לין אתה גם יכול 28/07/2011 11:01הגב לתגובה זוהדיור, וספר לנו איך אפשר לגמור את החודש עים 6000 ש" ח ,מיסים ישרים עקיפים אותנו האזרחים זה לא מעניין. אנו רוצים דיור בר השגה. ולחיות בכבוד. ולא לפרנס את ראש הממשלה שלך ושלי. ואת הקואליציה המנופחת שלו. האיש למעלה כנראה גם אתה לא יודעים מה זה מקרר ריק ומה זה אדם רעב. כי אתה וראש הממשלה שבעים, ולא רומה להרחיב במילים, המבין יבין. יש למחות ולהמשיך לצעוק וכול מי שתורם לדבר יבורך.
- פנינה 28/07/2011 11:29הגב לתגובה זומר עיני מדבר כמו לא היה בארץ בשנים האחרונות ולא ראה מה עושה הממשלה הוא לא ציץ ונתן לתהלך להימשך אתמול הוא אמר שהוריד את מחיר הדלק ...מה עם המסים על הדלק עדיף שהוא ימשיך לשבת בצד כמו הוא עשה בשנים האחרונות
- יוקו 28/07/2011 11:22הגב לתגובה זולכתוב תגובות באינטרנט כנראה מעבודה מול המחשב (כי בבית בטח כבר ניתקת מרוב חובות, נכון?) הרעב לא מפריע לך, הא? לין מדבר על כך שעיני וועדים שהוא תומך בהם ללא הרף הוא אחד הבעיות המרכזיות של משק. הוא זה שעושק אותנו בין הראשונים, אליו זורמים חלק נכבד מהמיסים שאנחנו משלמים. הוא בעצם אחד הטייקונים שהחברה' מהמחאה " שכחו" להזכיר. לין לא יצאה להציע פתרונות מהמותן שמשום מה אף אחד מהמוחאים לא מציג גם כן.
- תשובה 28/07/2011 11:33ואני רואה ושומע משפחות אחרות. טול קורה מבין עינייך. ותחשוב גם על האחר.,ועל השונה. יש אנשים .זקנים ומעוטי יכולת שחייבים לעזור כמדינת רווחה. תודה.
- הוא הסביר לך תבין את הנקרא. (ל"ת)עדי 28/07/2011 11:15הגב לתגובה זו
- 9.מלחמת " פ" ב" פ" .אסולין נגד עיני.זה בגאוה!התבגר (ל"ת)ו סו" ס 28/07/2011 11:01הגב לתגובה זו
- 8.יוקו 28/07/2011 11:00הגב לתגובה זוכל הכבוד לאריאל לין. אני פשוט בהלם שמישהו סוף סוף העיז לפתוח את הפה. עכשיו נשאר לחכות שמישהו יבהיר את המצב לגבי " מעורבות" של מועצות מקומיות שעושות את עצמם " בכאילו" במצוקה שנוצרה גם בגללם.
- 7.עובד מדינה 28/07/2011 10:58הגב לתגובה זולנהל מכולת לא הייתי נותן לו. כולו אויר נפוח ודואג לוועדים החזקים האיש צבוע בכל צבעי הקשת ביריון משפת העם
- 6.לין 28/07/2011 10:57הגב לתגובה זוחייבים לפרק את האיגודים בסוף נגיע למצב של יוון
- יעקב-אחד העם 31/07/2011 15:18הגב לתגובה זוכידוע הוא הבעלים של חברת כח אדם " לין ביכלר" מה הפלא שהוא יוצא נגד עובדים מאוגדים שמונעים ממנו להתעשר עוד ועוד, חקה חקה גם יומך יגיע ונטפל גם בך גזלן שכמוך!
- 5.עיני דואג רק לעצמו 28/07/2011 10:54הגב לתגובה זוההסתדרות טפיל שחי מדמי חבר ולכן הוא דואג לוועדים הגדולים איפה הוא היה לפני שבועיים אם ישבית את המדינה מי יסבול הוא וחבריו בטח שלא
- 4.לעיני 28/07/2011 10:52הגב לתגובה זואם על מירי שפכנו מיים עליך נזרוק ביצים. אתה הוא אכן אחד הגורמים לכך שלצעירים לא יהיה עתיד. אתה זה שדואג לכל הועדים החזקים שמפוצצים בשמנת ודואג שלא תהיה תחרות במשק. אני בז לך ולארגון אותו הנך מייצג
- 3.דוד 28/07/2011 10:52הגב לתגובה זוכל מילה אמת סלע. ישר כח!
- 2.אמת ויציב (ל"ת)א 28/07/2011 10:49הגב לתגובה זו
- 1.משה 28/07/2011 10:48הגב לתגובה זואתה מגן רק על עובדים חזקים. ההסתדרות נמאסתם.