מרטין סורל לאייס: "ישראל מלאת אתגרים; לא שולל רכישות בשוק המקומי"
סיר מרטין סורל, אושיית הפרסום המובילה בעולם ומי שייסד ומכהן כמנכ"ל ב-WPP, קבוצת הפרסום הגדולה בעולם (בהיקף המחזור) הגיע השבוע לישראל לטובת היוזמה החברתית כולאננה וכאורח ועידת הנשיא ה-3 בירושלים.
משרד הפרסום אדלר חומסקי שעבר לפני כחודשיים למשכנם החדש בבניין אלקטרה, היה זה שאירח את סורל ותנועת מרחבים העומדת מאחורי יוזמת כולאננה. יוזמת כולאננה מקדמת את רעיון האזרחות המשותפת וטיפוח ההוגנות והנגישות בישראל ובחברות עסקיות בפרט. ומאומצת על ידי סורל וקבוצת אדלר חומסקי.
בראיון לאייס נשאל סורל על מדיניות הרכש של WPP בעולם והסיכוי שמסע הרכש יגיע גם לישראל. סורל אמר כי "בישראל יש ל-WPP כ-600 עובדים. שוק הפרסום הוא אמנם קטן אך מאוד מפותח. היכולות הטכנולוגיות במדינה הם מהגבוהות שיש בעולם. אנו בהחלט שוקלים להגדיל את הפעילות שלנו בשוק המקומי".
בהתייחס לישראל 2011 אומר סורל כי "המדינה מלאת אתגרים. אני אמנם לא מבין גדול בתחום אבל יכול מאוד להיות שההפיכות במזרח התיכון, התעסקות העולם המערבי בנושאים שאינם ישראל ודברים כמו גילוי הגז דווקא עושים טוב למדינה".
לחצו על התמונה לצפייה בראיון עם סיר מרטין סורל