פרסום ראשון

אפיקים גבר על גל אורן ובולטון: יטפל בתקציב הפרסום המגזרי של ירושלים

המכרז על תקציב הפרסום של הבירה נחתם עם ההודעה על 2 משרדי פרסום חדשים: יורו מקבוצת ארד תקשורת למגזר הכללי ואפיקים במגזר החרדי
משה בנימין | (3)

עיריית ירושלים חתמה את המכרז על תקציב הפרסום של עיר הבירה עם הודעת זכייה של 2 משרדי פרסום, אחד במגזר הכללי - יורו ישראל מקבוצת ארד תקשורת ומשרד הפרסום אפיקים בבעלותו של יגאל רווח שיטפל בתקציב של המגזר החרדי.

עוד התמודדו במכרז על תקציב הפרסום המגזרי מול אפיקים משרד הפרסום בולטון פוטנציאל וגל אורן BSD. במהלך המכרז התמודד גם משרד הפרסום טריו מקבוצת אדלר חומסקי אך במהלך השנה האחרונה רכש אפיקים מידי אדלר חומסקי את פעילות המשרד מה שהוציא אותו מרשימת המתמודדים.

תקציב הפרסום המגזרי בירושלים נפרד מתקציב הפרסום הכללי. בפעילות המגזרית נכללים 3 קהלים: חרדי, דתי לאומי וערבי. לפי הערכות של גורמים המקורבים למכרז, התקציב המגזרי עתיד להיות בהיקף כספי גדול יותר מזה של המגזר הכללי ומדובר במיליוני שקלים.

תקציב הפרסום של המגזר הכללי בו זכה יורו ישראל עמד ב-2010 על כ-8 מיליון שקלים, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום. יוזכר כי לקבוצת ארד תקשורת הסטוריה משותפת עם אלי ברקת וניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, שכן אייל ארד מבעלי הקבוצה (יחד עם יובל ארד ואייל חורב) נחשב לאיש סודו וחבר קרוב מאוד של אלי ברקת שעומד יחד עם אחיו בראש קרן BRM שרכשה לפני כשנה וחצי את בית ההשקעות דש אייפקס.

קרן BRM נעזרת בשירותיו של יועץ התקשורת והאסטרטגיה אייל ארד כבר כ-12 שנים ובין הצדדים נרקמו, מטבע הדברים, קשרי חברות וייעוץ עסקי ענפים. לפני מספר חודשים זכה כבר ארד לפירות ראשונים של חברות זו כאשר קיבל לידיו את תקציב הפרסום של בית ההשקעות דש אייפקס (עם השלמת רכישת דש על ידי האחים ברקת) שעבר אליו ממשרד הפרסום GPS.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ברכות ליגאל והצוות-מגיע להם הטוב ביותר (ל"ת)
    תמר 31/05/2011 09:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורית 31/05/2011 07:28
    הגב לתגובה זו
    לכבוד יום ירושלים , הסברה על 4000 שנה בחמש דקות , סרטון הסברה מדהים על הקשר בין היהודים לעיר ירושלים http://bit.ly/j6uzlf
  • 1.
    יגאל המלך! (ל"ת)
    יובל 30/05/2011 23:23
    הגב לתגובה זו