תוצאות טובות לפוינטר ברבעון השלישי: רווח של 714 אלף דולר

הכנסותיה של החברה ברבעון השלישי גדלו ב-68% ל-20.7 מיליון דולר
קובי ישעיהו |

חברת פוינטר טלוקיישן, הפועלת בתחום של שירותים לענפי הביטוח והרכב לרבות שירותי דרך, ניהול ציי רכב ואיתור והשבה של מכוניות גנובות הפועלת בישראל, ארגנטינה ומקסיקו, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2008.

הכנסותיה של החברה ברבעון השלישי גדלו ב-68% ל-20.7 מליון דולר בהשוואה ל- 12.3 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד. ההכנסות משירותים ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של 2008 היו 58% ו-59%, בהתאמה, מסך ההכנסות, בהשוואה ל- 72% ו- 74% בתקופות מקבילות ב- 2007.

הפעילות הבינלאומית היוותה במהלך הרבעון השלישי של 2008 31.5%

מהמכירות בהשוואה ל-13.7% מהמכירות ברבעון השלישי של 2007.

ברבעון השלישי גדל הרווח הגולמי ב-76.2% לכ-7.7 מיליון דולר בהשוואה לכ- 4.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2007. כאחוז מן ההכנסות, הרווח הגולמי היווה כ- 37% לעומת כ- 35% בתקופה המקבילה של 2007.

ברבעון השלישי הציגה פוינטר צמיחה של 145% ברווח תפעולי לכ- 2.3 מליון דולר בהשוואה לכ-900 אלפי דולר ברבעון השלישי של 2007. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2008 היה 11%, בהשוואה ל- 7.6% ברבעון השלישי של 2007.

בשורת הרווח הנקי הציגה החברה רווח של כ- 714 אלף דולר ברבעון השלישי, בהשוואה לאיזון בתקופה המקבילה אשתקד. רווח נקי על בסיס Non-GAAP ברבעון השלישי של 2008 היה כ-1.6 מליון דולר, בהשוואה לרווח נקי על בסיס non-GAAP בסך של כ-497 אלפי דולר ברבעון השלישי של 2007.

בתשעת החודשים הראשונים של 2008, הסתכמו ההכנסות ב- 58.6 מליון דולר, צמיחה של 65.7% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הרוח הגולמי צמח ב- 75.1% לכ- 22.3 מליון דולר, בהשוואה לכ- 12.7 מליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2007. שיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2008 היה 38%, בהשוואה ל- 36% בתקופה המקבילה אשתקד.

בתשעת החודשים הראשונים של 2008 צמח הרווח התפעולי ב- 160% לכ- 7.1 מליון דולר בהשוואה לכ- 2.7 מליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2007. שיעור הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2008 היה 12%, בהשוואה ל 7.7% בתשעת החודשים הראשונים של 2007.

בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הרווח הנקי היה 2.3 מליון דולר בהשוואה להפסד נקי של 565 אלף דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2007. הרווח נקי על בסיס non-GAAP בתשעת החודשים הראשונים של 2008 היה כ- 5.8 מליון דולר, בהשוואה לכ- 1 מליון דולר ברבעון השלישי של 2007.

ההון העצמי של החברה צמח במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2008 ב- 18% לכ-38 מיליון דולר.

דני שטרן, מנכ"ל פוינטר טלוקיישן, מציין כי "פוינטר המשיכה לצמוח במהלך הרבעון השלישי. לאחרונה השקנו מוצר חדש לניהול נכסים ניידים ומטענים, אשר צפוי להעצים מכירות בשווקים בהם איננו פועלים כיום. המוצרים שלנו מתוכננים לשיפור יכולת הלקוח ליעל את תפעול כלי הרכב שלו ולחסוך בצריכת האנרגיה. לכן המוצרים מתאימים לשווקים המונעים על ידי הרצון לחסוך ולייעל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטבליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטב
ראיון

"המניות בתל אביב לא זולות, אבל זו לא בועה; השוק נתמך באופטימיות גבוהה"

ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, אומר כי "כשהרגש מוביל את השוק, האלוקציה קובעת את התוצאה"; לדבריו, בטווח הקצר המסחר מונע מפחד לפספס את הראלי, בטווח הארוך השיקולים נטולי-רגש; מי פועל בשוק עכשיו, מי קונה ומי מוכר ואיזה סקטורים יכולים הכי ליהנות מהסביבה החדשה?

מנדי הניג |
נושאים בכתבה מיטב

השוק רותח, המדדים שוברים שיאים, והמשקיעים מתקשים להישאר על הגדר. מדד ת"א־35 פרץ בשבועות האחרונים שוב את השיא ההיסטורי שלו, בפעם ה־40 מתחילת השנה, על רקע שילוב של אופטימיות סביב תכנית טראמפ ותחושה כללית ש"מי שלא בפנים - מפספס".

אבל מאחורי הכותרות והראלי עומדים דפוסים מורכבים יותר. בשיחה עם ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, עולה תמונה שמבחינה היטב בין מסחר קצר־טווח, פסיכולוגי, לבין ניהול השקעות שמבוסס על החלטות לטווח ארוך. לדבריו, הסנטימנט הציבורי מתחלף במהירות, אבל אצל השחקנים הגדולים - המוסדיים והזרים - הדברים נמדדים אחרת לגמרי.

מחקר מעניין: למה משקיעים מתנהגים כמו עדר - והמחיר שאנו משלמים על כך 

כתבה מעוררת מחשבה: רמז עבה לסיום העליות בבורסה

"בטווח הקצר זה פחד לפספס, בטווח הארוך זה שיקול דעת"

“צריך להבחין בין מה שקורה ביומיום לבין מה שקורה באמת בטווח הארוך,” אומר כגן. “המסחר הקצר־טווח, כמו שאנחנו רואים בימים האחרונים, מונע מ־FOMO - פחד לפספס את הראלי. כל מי שמנהל כסף נמדד מול התעשייה ומול התחרות שלו, וכולם מפחדים להישאר בחוץ. זה מסחר רגשי, של חדשות, של מומנטום.”

ליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטבליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטב
ראיון

"המניות בתל אביב לא זולות, אבל זו לא בועה; השוק נתמך באופטימיות גבוהה"

ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, אומר כי "כשהרגש מוביל את השוק, האלוקציה קובעת את התוצאה"; לדבריו, בטווח הקצר המסחר מונע מפחד לפספס את הראלי, בטווח הארוך השיקולים נטולי-רגש; מי פועל בשוק עכשיו, מי קונה ומי מוכר ואיזה סקטורים יכולים הכי ליהנות מהסביבה החדשה?

מנדי הניג |
נושאים בכתבה מיטב

השוק רותח, המדדים שוברים שיאים, והמשקיעים מתקשים להישאר על הגדר. מדד ת"א־35 פרץ בשבועות האחרונים שוב את השיא ההיסטורי שלו, בפעם ה־40 מתחילת השנה, על רקע שילוב של אופטימיות סביב תכנית טראמפ ותחושה כללית ש"מי שלא בפנים - מפספס".

אבל מאחורי הכותרות והראלי עומדים דפוסים מורכבים יותר. בשיחה עם ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, עולה תמונה שמבחינה היטב בין מסחר קצר־טווח, פסיכולוגי, לבין ניהול השקעות שמבוסס על החלטות לטווח ארוך. לדבריו, הסנטימנט הציבורי מתחלף במהירות, אבל אצל השחקנים הגדולים - המוסדיים והזרים - הדברים נמדדים אחרת לגמרי.

מחקר מעניין: למה משקיעים מתנהגים כמו עדר - והמחיר שאנו משלמים על כך 

כתבה מעוררת מחשבה: רמז עבה לסיום העליות בבורסה

"בטווח הקצר זה פחד לפספס, בטווח הארוך זה שיקול דעת"

“צריך להבחין בין מה שקורה ביומיום לבין מה שקורה באמת בטווח הארוך,” אומר כגן. “המסחר הקצר־טווח, כמו שאנחנו רואים בימים האחרונים, מונע מ־FOMO - פחד לפספס את הראלי. כל מי שמנהל כסף נמדד מול התעשייה ומול התחרות שלו, וכולם מפחדים להישאר בחוץ. זה מסחר רגשי, של חדשות, של מומנטום.”