שרון איילון תוביל את קמפיין קולגייט טוטל החדש
חברת "קולגייט", המתמחה בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש למשחת השיניים קולגייט טוטל, בהשקעה מדווחת של 500,000 דולר.
הקמפיין החדש ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, תחת הסלוגן:"קולגייט טוטל, המומלצת ביותר על ידי רופאי השיניים". סרט הקמפיין הופק בארץ באמצעות משרד הפרסום Y&R שלמור אבנון עמיחי.
קמפיין קולגייט טוטל החדש, הינו קמפיין עולמי אותו מובילה בארה"ב ברוק שילדס. בעקבות ציונים גבוהים בסקר אשר ערכה החברה, בין מועמדות פוטנציאליות לקמפיין, נבחרה הפרזנטורית – שרון איילון, בזכות חיוכה שובה הלב ושיניה היפות.
לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. קולגייט הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה ומוביל גם בסגמנט זה עם קולגייט טוטל בעל 51.4% נתח שוק.