שרון איילון תוביל את קמפיין קולגייט טוטל החדש

את הקמפיין העולמי מובילה ברוק שילדס בארה"ב; ההשקעה המדווחת נאמדת בכ- 500 אלף דולר
משה בנימין |

חברת "קולגייט", המתמחה בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש למשחת השיניים קולגייט טוטל, בהשקעה מדווחת של 500,000 דולר.

הקמפיין החדש ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, תחת הסלוגן:"קולגייט טוטל, המומלצת ביותר על ידי רופאי השיניים". סרט הקמפיין הופק בארץ באמצעות משרד הפרסום Y&R שלמור אבנון עמיחי.

קמפיין קולגייט טוטל החדש, הינו קמפיין עולמי אותו מובילה בארה"ב ברוק שילדס. בעקבות ציונים גבוהים בסקר אשר ערכה החברה, בין מועמדות פוטנציאליות לקמפיין, נבחרה הפרזנטורית – שרון איילון, בזכות חיוכה שובה הלב ושיניה היפות.

לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. קולגייט הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה ומוביל גם בסגמנט זה עם קולגייט טוטל בעל 51.4% נתח שוק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה