"בונזו" מחפשים את הכלב הפוטוגני ביותר במסגרת מבצע "קליק בין חברים"
"בּונזו" מותג המזון לכלבים, יוצא במבצע "קליק בין חברים" במסגרתו 12 הכלבים הזוכים במבצע יזכו להצטלם על ידי צלם האופנה גיא כושי ללוח שנה מהודר.
המבצע ייתמך על ידי קמפיין אינטראקטיבי ראשון לבּונזו אשר יעלה בימים הקרובים. מטרת הקמפיין הינה לקדם את תחרות צילומי כלבים "קליק בין חברים" לבחירת הכלב הפוטגני ביותר.
הקמפיין תוכנן על ידי חברת האינטראקטיב גורני. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-300,000 שקל.
במסגרת התחרות "קליק בין חברים" מוזמנים בעלי הכלבים לשלוח תמונה של חברם הנאמן בסיטואציות אופייניות בבית, באמצעות אתר האינטרנט של בּונזו. ניתן לשלוח את התמונות עד סוף חודש יוני.
התמונות שישלחו על ידי משתתפי התחרות יוצגו באתר האינטרנט של בּונזו מידי יום. התמונות ידורגו במהלך התחרות על פי הצבעת גולשי אתר בּונזו. המנצחים בתחרות הם 12 הכלבים אשר קיבלו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר. ב-7 ביולי יוכרזו המנצחים בתחרות ושמותיהם יפורסמו באתר בּונזו.
הכלבים הזוכים יוזמנו ליום צילומים, במהלכו יצולמו על ידי גיא כושי, מצלמי האופנה המובילים בישראל. תמונות הכלבים הזוכים יופיעו על גבי לוח שנה של בּונזו לשנת תשס"ט, אשר יופץ בתפוצה ארצית, כמתנה לרוכשי בּונזו. הכלבים הזוכים יזכו באספקת מזון בּונזו לחודשיים.