רשת Body Shop מתרחבת ומתמתגת מחדש בהשקעה של 5 מיליון שקל
רשת BODY SHOP, המתמחה בתחום הטיפוח והפינוק לגוף מהטבע, מתרחבת ויוצאת בתהליך מיתוג מחדש. רשת BODY SHOP מונה 36 סניפים בפריסה ארצית ועתידה עד סוף שנת 2008 למנות כ-40 סניפים.
המיתוג מחדש של הרשת כולל שידרוג ועיצוב מחודש של חנויות הרשת הקיימות, חיצוני ופנימי, פתיחת חנויות חדשות עם ליין עיצובי חדש, שידרוג מוצרים קיימים ופורמולות, פיתוח ליין חדש של מוצרים ועוד. ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 5 מיליון שקל.
השנה כבר עוצבו 15 חנויות על פי הנראות החדשה ובמקביל נפתחו שני סניפים חדשים בקניון מעלה אדומים, בשדרות הגעתון בנהריה וברחוב שנקין בת"א.
דני בר-און, מנכ"ל רשת BODY SHOP: " כרשת המובילה בישראל בתחום הטיפוח והפינוק מהטבע, אנו ערים ומרגישים את ההתפתחויות בשוק וקשובים לצרכנים, אשר מחפשים ריגוש וחדשנות תוך שמירה על סביבה ירוקה. לאחר בדיקה מקיפה ומחקרי שוק החלטנו לשדרג את נראות חנויות הרשת אשר ישדרו קו נקי ונעים אשר מעניק הרגשה ביתית כאשר נכנסים לחנויות הרשת. אני מאמין כי עד סוף 2009 יעוצבו כל חנויות הרשת וכמובן כל החנויות שיפתחו בהמשך השנה יהיו בקונספט החדש".