ADMAN: ענף הפרסום עדיין בתרדמת החגים אבל ניצני ההתעוררות בדרך

כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN בראשותו של גינגי פרידמן
משה בנימין |

ענף הפרסום והיחס"צ, עוד לא לגמרי התעוררו מתרדמת החגים אך גילה סימני התעוררות ראשוניים. כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.

נתוני הסקר מראים על עליה קלה בדרישה לעובדים, בהשוואה לחודש אפריל. סה"כ נדרשו בחודש מאי 86 עובדים (לעומת 76 באפריל). עיקר הדרישה היתה ל: תקציבאים-33, תקציבאי יחס"צ-15, תקציבאי מדיה-13 ,ארטדיירקטורים- ומדיה פלנרים-7.

גינגי פרידמן מנכ"ל ADMAN מוסר: הנתונים אמנם מצביעים על מגמת התעוררות ויציאה מהחגים אך הם עדיין נמוכים בהשוואה לחודש מאי 2007, בו נרשמה דרישה ל-100 עובדים.

השוואה בין 5 החודשים ב 2007 לעומת החודשים המקבילים השנה מצביעה על יתרון מה (12 משרות) לטובת 2008 מה שמוכיח שכל מי שהזדרז להכריז על ירידה בביקוש לעובדים, טעה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה