עצלנים! אם ישלמו לכם על כל אימון בחדר כושר תבואו?
אם היו משלמים לכם כסף כדי להתאמן, האם הייתם מתמידים יותר בחדר הכושר? מעכשיו זאת לא שאלה דמיונית. רשת מועדוני הכושר והספא הולמס פלייס וחברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס יוצאות ביוזמה ראשונה מסוגה בעולם לעידוד מנויים לשמירה על אורח חיים בריא. מדובר ביוזמה ישראלית של שתי חברות בינלאומיות.
כרטיס אשראי למועדון חדש שמשיקות החברות החל מהשבוע יאפשר צבירת נקודות בעבור כל הגעה שבועית אחת לפחות של מנויי הולמס פלייס למועדון הכושר. נקודות אלה זהות לנקודות אותן צוברים הלקוחות בעת שימוש בכרטיס ברכישות בבתי עסק בארץ.
הכרטיס שיונפק למנויים
את הנקודות ניתן לממש הן לרכישות במועדוני הולמס פלייס, הן בהמרה לתוכניות מתמיד של שותפים בינלאומיים (אל על, קונטיננטל איירליינס, שרתון והילטון) והן בשוברי הנחה לרשתות מובילות בארץ. בדפי פירוט החשבון שיקבלו המנויים בכל חודש יופיע מספר הנקודות שנצברו בגין האימונים אליהם הגיעו.
לרגל ההשקה יקבלו לקוחות המצטרפים למועדון החדש מתנת הצטרפות מיוחדת בשווי של כ- 1,500 ש"ח: שדרוג המנוי ברשת הולמס פלייס למנוי "מולטי". מנוי המולטי מאפשר להתאמן בכל מועדוני הרשת בכל עת ולא מגביל את האימון למועדון הספציפי אליו נרשם המנוי. הטבה זו תינתן הן למנויי הולמס פלייס הקיימים והן למנויים חדשים שיצטרפו למועדון המשותף.
בהולמס פלייס ואמריקן אקספרס מעריכים כי עד תום השנה הראשונה להשקת המועדון המשותף יצטרפו כ- 10,000 מנויים חדשים וקיימים של רשת הולמס פלייס. בתוך שלוש שנים צפוי כי מספר חברי המועדון יגיע ל- 20 אלף מנויים, המהווים כשליש ממנויי הרשת.
ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של רשת הולמס פלייס העולמית: "מול בעית ההשמנה במדינה מצאנו כי יש צורך בחשיבה 'מחוץ לקופסא', והיוזמה החלוצית עם אמריקן אקספרס נולדה במטרה לעודד מנויים להתמיד באימונים באמצעות תמרוץ נוסף, מלבד התמריצים הרגילים והשגרתיים".
אירית בטאט, סמנכ"לית השיווק של אמריקן אקספרס: "שיתוף הפעולה עם הולמס פלייס הינו חיבור בין שני מותגים יוקרתיים, בינלאומיים ואיכותיים הפונים לקהל יעד דומה.