רקיט בנקיזר תשקיע 3 מיליון שקל בהחדרת "קליה אינטליג'נס"
"רקיט בנקזיר", הפועלת בתחומי ה- Home Care, מחדירה את הדור הבא של מסירי הכתמים של "קליה וניש". סדרת המוצרים החדשה, "קליה אינטליג'נס", בעלת נוסחא חכמה לאיתור כתמים מבוססת על פיתוח בלעדי של אנזים ייחודי המאתר את הכתמים במהלך הכביסה.
השקת סדרת "קליה אינטליג'נס" תלווה בקמפיין פרסום נרחב באמצעות משרד הפרסום "יורו ישראל" ובפעילות קד"מ. סך ההשקעה בהשקת הסדרה יעמוד על כ- 3 מיליון שקל.
גיורית כרמי, מנהלת תחום כביסה בחברת רקיט בנקיזר: "קליה וניש הינה דוגמא לתפיסת העולם השיווקית של "רקיט בנקיזר" ששמה לה למטרה להצמיח קטגוריות תוך שהיא מביאה לצרכן מוצרים איכותיים יותר בטכנולוגיות חדשות. השקת הסדרה החדשה ביחד עם פעילות חינוך צרכנים אותה מובילה קליה וניש תביא להערכתנו לעליה של כ-8% בקטגוריית מסירי הכתמים בישראל".
קמפיין הפרסום להשקת "קליה אינטליג'נס" יעלה לאוויר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 במהלך חודש יוני 2008 ויקבל תמיכה בנקודות המכירה. לרגל ההשקה, ישווקו מוצרי סדרת 'קליה וניש אינטליג'נס' במחיר הכרות מיוחד של 29.99 ₪ בכל רשתות השיווק.