יורו ישראל משלימים את המינוי של ההנהלה החדשה עם אופיר מירב בקריאייטיב
משרד הפרסום יורו ישראל השלים היום (ב') את סבב המינויים בהנהלה החדשה של המשרד. אופיר מירב, מונה למנהל הקריאייטיב של קבוצת יורו ישראל ואסתי תשובה, מונתה למנהלת האסטרטגיה של קבוצת יורו ישראל.
לדברי אייל ארד, יו"ר משותף בקבוצה: "תהליך המיזוג של יורו ישראל וארד תקשורת הוביל להערכות מחודשת של הקבוצה. במסגרת זו נדרשה השקעה רחבה בפיתוח משרד הפרסום יורו ישראל, אשר באה לידי ביטוי בבנייה מושכלת ואסטרטגית של תחומי הפעילות השונים ובמינוי של מנהלים חדשים מצויינים מהבכירים בענף, לצד המנהלים המוכשרים שממשיכים אתנו".
בראש קבוצת יורו ישראל, הכוללת את משרד הפרסום יורו ישראל ואת משרד יחסי הציבור ארד תקשורת, עומד מנכ"ל הקבוצה ליאור חורב. את פעילות הפירסום מובילה המנכ"לית הילה בז'ז'ינסקי, לשעבר סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר, שמנהלת את משרד הפרסום ובו את פעילות Euro Interactive, ו- Euro Public Sectors.
אופיר מירב, מנהל הקריאייטיב החדש הינו בעל ניסיון של מעל ל- 16 שנים בפירסום וקריאייטיב. בשנים האחרונות שימש מנהל הקריאייטיב של משרדי פרסום ובהם טמיר כהן, גליקמן, אליקים הרמן ועוד. מירב חתום על קמפיינים מובילים, מזוהים וזכורים ובהם "סלקום- השקת הכוכב", "אגד", "סופרפארם- כבר מרגישים יותר טוב", "גולדסטאר – בינינו", דיסקונט-תמר קופות גמל ועוד.
אסתי תשובה, מנהלת האסטרטגיה הנכנסת, הינה בעלת 12 שנות ניסיון בתחום התקשורת והפרסום. בתפקידה האחרון שימשה כפלנרית בכירה במשרד הפרסום אדלר חומסקי, שם הובילה מהלכים אסטרטגיים חשובים של לקוחות המשרד הגדולים.
דנה לופבן, מונתה למנהלת מחלקת הלקוחות של קבוצת יורו ישראל. דנה בעלת ניסיון של 12 שנה בעולם הפרסום בכלל והתקשורת השיווקית בפרט.
שמוליק קיטייניק מונה למנהל מחלקת Euro Public Sectors . קיטייניק שימש עד לאחרונה כפלנר בכיר בארד תקשורת וקודם לכן כפלנר בכיר במשרד הפרסום פובליסיס סקטורס. זוהי מחלקה חדשה המתמחה בניהול ויישום של תהליכי מיתוג, פרסום ציבורי ומכלול שירותי הפרסום המגזרים ללקוחות הקבוצה.
שרית הראל, מונתה למנהלת מחלקת אינטראקטיב של קבוצת יורו ישראל. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת בפעילות העסקית של חברת com.888 כחלק מפעילות החברה בעולם
ליאור גרינץ, מנהל מחלקת המדיה ומנהל חברת MPG מקבוצת יורו ימשיך בתפקידו וישמש כנציג יורו בהנהלת TMF, חברת המדיה המשותפת לגיתם, יהושע ,דרורי שלומי ויורו ישראל.

מדד המחירים באוגוסט - מה הצפי והאם הריבית תרד?
הטיסות, השכר, הסיכויים להפחתת ריבית אצלנו, והסיכויים להפחתת ריבית השבוע בארה"ב
ביום שני יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט. למדד המחירים יש משמעות גדולה עלינו כצרכנים, כמשקיעים וכלווים. כשהמדד עולה המשמעות היא שהמחירים עולים, כשהמדד עולה ההשקעות שלנו שצמודות למדד עולות, אבל גם ההלוואות ומסלולי המשכנתא שלנו במסלול הצמוד, מתייקרים. למדד יש גם השפעה גדולה על קובעי המדיניות בבנק ישראל, כאשר מדד נמוך יחזק את ההערכה להפחתת ריבית קרובה. מדד מאכזב עלול להביא לדחייה של הורדת הריבית, אם כי, הפעם סיכוי גבוה שהריבית תרד במפגש הבא בסוף החודש וזאת מכיוון שהפד בישיבתו ביום רביעי הקרוב צפוי להוריד את הריבית.
בנק ישראל ירגיש הרבה יותר בטוח להוריד ריבית אחרי שהקולגה ג'רום פאוול יוריד ראשון. אבל בעוד שההימורים בארה"ב הם מעל 95% להורדת ריבית, אצלנו יש שאלה גדולה בקשר למלחמה. הנגיד כבר התבטא בעבר על אי הוודאות שנגרמת כתוצאה מהמלחמה ולמרות שמבחינת הנתונים הכלכליים אין שום סיבה שלא להוריד ריבית. אפילו הגירעון בשיעור של 4.7% יחסית טוב, הנגיד מתלבט.
הריבית הגבוהה היא בראש וראשונה כדי לרסן את האינפלציה. האינפלציה אומנם עלתה בהדרגה לקצב שנתי סביב 3.1%-3.2%, אבל כשמסתכלים קדימה היא באזור 2.1%-2.2% ויש כלכלנים שצופים אפילו פחות מכך, מבינים שהאינפלציה חוזרת לתוואי של בנק ישראל ואם כך, אז למה לא להוריד ריבית?
מדד המחירים באוגוסט - עלייה של 0.7%-0.5%
יונתן כץ, כלכלן המאקרו של לידר סבור שהמדד באוגוסט עלה ב-0.7% - "מחירי הדלקים עלו ב- 1.2% תחילת ספטמבר, אך מחירי הנפט בעולם ירדו ב- 3% בשל הציפייה לגידול בתפוקת הנפט על ידי קרטל הנפט ואינדיקטורים חלשים לגבי הפעילות בארה"ב.
- ה-CPI של אוגוסט: הקריאה השנתית תואמת לצפי, אבל הקצב החודשי מפתיע ללמעלה
- בנק ישראל מדבר על ירידה משמעותית בריבית, אבל יש נתון שעשוי לקלקל את התחזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"השקל התייצב יחסית אחרי התחזקות במהלך החודש. לא צפויה העלאת מחירים במגזר החינוך על רקע הקפאת השכר. מסתמנת האצת מסוימת בשכר בסקטור העסקי בחודש יולי . מספר היוצאים לחו"ל באוגוסט חזר לרמה של חודש מאי. ריבוי הטיסות צפוי לתרום לירידות מחירים בחודש ספטמבר לאחר עלייה עונתיות חדה באוגוסט. תחזית האינפלציה שלנו עומדת על 0.7% באוגוסט, -0.3% בספטמבר, 0.5% באוקטובר ו- 2.1% שנה קדימה".

אוניברסיטת בר-אילן תשתף פעולה עם המכון האמריקאי ל-AI
שיתוף הפעולה עם USAII נועד לצמצם את הפער בכישורי AI, וישלב תוכניות הסמכה בינלאומיות של המכון בתוכניות הלימוד בבר-אילן, במטרה להכשיר את דור המנהיגים הבא לעידן הבינה המלאכותית
אוניברסיטת בר-אילן והמכון האמריקאי לבינה מלאכותית (USAII) מכריזים על שותפות אסטרטגית שמטרתה קידום החינוך, פיתוח כח האדם והממשל בתחום ה- AI
המכון האמריקאי לבינה מלאכותית (USAII), הינו מהמכונים
המובילים בעולם של הסמכות בתחום הבינה המלאכותית. שיתוף הפעולה בין המכון לאוניברסיטת בר-אילן, יתמקד בהקניית ידע ומיומנויות לסטודנטים, אנשי מקצוע ומקבלי החלטות, כדי לאפשר להם להצליח בכלכלה המתפתחת במהירות שמונעת על ידי בינה מלאכותית. שילוב המצוינות האקדמית והמנהיגות
המחקרית של אוניברסיטת בר-אילן עם תוכניות ההסמכה הגלובליות של USAII יסייע בגישור על הפער הקריטי בכישורי AI בין תעשיות ואזורים שונים בעולם.
ערן שחם, מנהל בית הספר להיי-טק ולסייבר, באוניברסיטת בר-אילן: "השותפות עם USAII מחזקת את מחויבותה של אוניברסיטת
בר-אילן להכשרת הדור הבא של המנהיגים לאתגרים ולהזדמנויות שבעידן הבינה המלאכותית. יחד נעניק ללומדים כלים מעשיים, מסגרות אתיות ופרספקטיבה גלובלית בתחום הבינה המלאכותית. התכנים של המכון וההכנה לבחינת ההסמכה ישולבו כבר בקורס הקרוב של ביה"ס" .
במסגרת
שיתוף הפעולה, אוניברסיטת בר-אילן תשלב בתוכניות האקדמיות והמקצועיות שלה את תוכניות ההסמכה המובילות של USAII , אשר נבנו כדי להעניק שילוב של כישורים טכניים ואסטרטגיים, כך שהבוגרים יהיו מוכנים לחדש ולהוביל בסביבות מונעות AI.
- כמה רואי חשבון הוסמכו ומי האוניברסיטה הכי מצליחה?
- לומדים, סטאז' ואז לשוק: פרויקט לימודי התקשורת של אייס, חלק ד'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"עבור USAII זוהי זכות
לשתף פעולה עם אוניברסיטת בר-אילן, מוסד עולמי מהמעלה הראשונה הנמצא בחזית המחקר והחדשנות" מציין מייק ספיית', סגן נשיא עולמי לצמיחה ושותפויות ב- USAII. "בעבודתנו המשותפת אנו לא רק מחזקים את תחום החינוך ב-AI בישראל, אלא גם תורמים לשיח הגלובלי על ממשל, אתיקה ויישום
אחראי של בינה מלאכותית".