יוסי לובטון מצטרף למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי כמנכ"ל משותף

לובטון, פרש לא מכבר מתפקידו כסמנכ"ל השיווק של HOT ויצטרף למשרד הפרסום באופן מיידי
משה בנימין |

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבל לשורותיו חיזוק בדמותו של יוסי לובטון, לשעבר סמנכ"ל השיווק של חברת הכבלים HOT בשנתיים וחצי האחרונות. קבוצת הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi הודיעה היום על מינויו של לובטון (42), למנכ"ל משותף במשרד.

לובטון, עתיד להצטרף לשורות המשרד באופן מיידי וכבר מתאריך 1 ביוני הקרוב הוא ייכנס לתפקידו כמנכ"ל משותף לצידו של משה גאון. במשרד מסבירים שמשה גאון ימשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל בפועל ולובטון יצטרף אליו לפעילות השוטפת.

לובטון מגיע לתפקיד עם ניסיון ניהולי ושיווקי רב. לובטון מוערך בענפי השיווק והפרסום כאחד מאנשי השיווק המנוסים והמצליחים. בין מגוון התפקידים שמילא בעשור האחרון: סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת התקשורת HOT , תפקיד אותו מילא עד לאחרונה, סמנכ"ל השיווק של סלקום ומנכ"ל רשת המזון המהיר בורגראנץ'.

יורם באומן יו"ר הקבוצה אמר היום "אנו שמחים על הצטרפותו של יוסי לקבוצה ולניהול המשרד לצידו של משה. אני, משה והצוות הבכיר של המשרד מכירים את יוסי שנים ארוכות ואין לנו ספק שניסיונו הרב בשיווק וניהול, וההיכרות העמוקה שלו עם הבעיות והאתגרים של המפרסמים יתרמו רבות לחיזוק ושידרוג איכות השירות של המשרד ומערכת העבודה המשותפת שלנו עימם בכל התחומים".

לובטון מצטרף להנהלה הבכירה של המשרד הכוללת את: יורם באומן המכהן כיו"ר הקבוצה, משה גאון המכהן כמנכ"ל, אבשה שילין המישנה למנכ"ל שמונה לאחרונה למנכ"ל הפעילות הבינלאומית של הקבוצה, דיויד אדלשטיין המישנה מנכ"ל קריאייטיב, ליאור עמית סמנכ"ל הכספים ודורית גווילי סמנכ"לית ההפקות של המשרד.

קבוצת באומן בר ריבנאי עם מחזור פעילות העולה על 120 מליון דולר, מייצגת בישראל את סוכנות הפרסום הבינלאומית Saatchi & Saatchi והינה אחת מקבוצות התקשורת הגדולות של ישראל . הקבוצה פועלת בארץ ובחו"ל באמצעות 18 חברות המעניקות שירותי פרסום: זניט וסמארט מדיה חברות לתיכנון ורכש מדיה, סאצי אינטראקטיב - פרסום באינטרנט, בבר אינטרנשיונל - פרסום בינלאומי, סי - תוכן שיווקי, ומשרדי הפרסום - רגב קוויצקי, אזימוט, אקספרט, ערמוני, פלד 3 , בב"ר קיו & קיו - לפרסום פוליטי חברתי, באומן בר ריבנאי דיזיין, וקונספטיקה - לעיצוב ויעוץ מיתוגי, ועוד.

בין לקוחות משרד הפרסום אפשר למצוא חברות מובילות במשק כמו פרוקטר אנד גמבל, סופר-פארם, יוניליוור, הוט, פלאפון, מי עדן, דלק מוטורס, אייס, הייג אנד או, בנק לאומי למשכנתאות, שטראוס עלית, מגה ספורט, אלקליל, ניופאן, תדיראן קרייר, מכבי שירותי בריאות ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים לצרכן CPI
מדד המחירים

מדד המחירים באוגוסט - מה הצפי והאם הריבית תרד?

הטיסות, השכר, הסיכויים להפחתת ריבית אצלנו, והסיכויים להפחתת ריבית השבוע בארה"ב

תמיר חכמוף |

ביום שני יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט. למדד המחירים יש משמעות גדולה עלינו כצרכנים, כמשקיעים וכלווים. כשהמדד עולה המשמעות היא שהמחירים עולים, כשהמדד עולה ההשקעות שלנו שצמודות למדד עולות, אבל גם ההלוואות ומסלולי המשכנתא שלנו במסלול הצמוד, מתייקרים. למדד יש גם השפעה גדולה על קובעי המדיניות בבנק ישראל, כאשר מדד נמוך יחזק את ההערכה להפחתת ריבית קרובה. מדד מאכזב עלול להביא לדחייה של הורדת הריבית, אם כי, הפעם סיכוי גבוה שהריבית תרד במפגש הבא בסוף החודש וזאת מכיוון שהפד בישיבתו ביום רביעי הקרוב צפוי להוריד את הריבית.

בנק ישראל ירגיש הרבה יותר בטוח להוריד ריבית אחרי שהקולגה ג'רום פאוול יוריד ראשון. אבל בעוד שההימורים בארה"ב הם מעל 95% להורדת ריבית, אצלנו יש שאלה גדולה בקשר למלחמה. הנגיד כבר התבטא בעבר על אי הוודאות שנגרמת כתוצאה מהמלחמה ולמרות שמבחינת הנתונים הכלכליים אין שום סיבה שלא להוריד ריבית. אפילו הגירעון בשיעור של 4.7% יחסית טוב, הנגיד מתלבט.    

הריבית הגבוהה היא בראש וראשונה כדי לרסן את האינפלציה. האינפלציה אומנם עלתה בהדרגה לקצב שנתי סביב 3.1%-3.2%, אבל כשמסתכלים קדימה היא באזור 2.1%-2.2% ויש כלכלנים שצופים אפילו פחות מכך, מבינים שהאינפלציה חוזרת לתוואי של בנק ישראל ואם כך, אז למה לא להוריד ריבית? 

מדד המחירים באוגוסט - עלייה של 0.7%-0.5%

יונתן כץ, כלכלן המאקרו של לידר סבור שהמדד באוגוסט עלה ב-0.7% - "מחירי הדלקים עלו ב- 1.2% תחילת ספטמבר, אך מחירי הנפט בעולם ירדו ב- 3% בשל הציפייה לגידול בתפוקת הנפט על ידי קרטל הנפט ואינדיקטורים חלשים לגבי הפעילות בארה"ב. 

"השקל התייצב יחסית אחרי התחזקות במהלך החודש.  לא צפויה העלאת מחירים במגזר החינוך על רקע הקפאת השכר. מסתמנת האצת מסוימת בשכר בסקטור העסקי בחודש יולי . מספר היוצאים לחו"ל באוגוסט חזר לרמה של חודש מאי. ריבוי הטיסות צפוי לתרום לירידות מחירים בחודש ספטמבר לאחר עלייה עונתיות חדה באוגוסט. תחזית האינפלציה שלנו עומדת על 0.7% באוגוסט, -0.3% בספטמבר, 0.5% באוקטובר ו- 2.1% שנה קדימה".


סטיב ויטקוף (דוברות משרד ראש הממשלה)סטיב ויטקוף (דוברות משרד ראש הממשלה)

סטיב ויטקוף מכר מניות ב-120 מיליון דולר; הונו: מעל 350 מיליון דולר

השליח של טראמפ במזרח התיכון והאיש שאחראי בצד האמריקאי על השיחות לשחרור החטופים, נכנס לממשל כאיש עסקים אמיד; מחזיק במניות אובר, סיסקו, קריפטו, נדל"ן ועוד

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה סטיב ויטקוף

סטיב ויטקוף, איש העסקים ואיש אמונו של טראמפ במזרח התיכון מכר חלק ממניותיו בחברת הנדל"ן שבשליטתו. בדיווח שלו נחשף היקף אחזקות מרשים שכולל השקעות במקרקעין, סטארט-אפים, מטבעות דיגיטליים, כלי טיס וחשבון מזומן בסך 50 מיליון דולר

ויטקוף, מכר אחזקות בשווי 120 מיליון דולר בחברת הנדל"ן הפרטית שלו Witkoff Group, במסגרת מהלך שנועד להפחית סיכונים של ניגוד עניינים. לפי הדיווח, המכירה בוצעה כחלק מתוכנית כוללת להקטנת חשיפות והכנסות פוטנציאליות שעלולות להתנגש עם תפקידו הדיפלומטי. ויטקוף משמש כשליח מיוחד מטעם טראמפ למזרח התיכון ומשימות שלום נוספות, כולל מעורבות פעילה במגעים בין ישראל לחמאס ואף הרחבת סמכויות לאזור אוקראינה.

הצצה לנכסים של ויטקוף

לפי המסמכים, לויטקוף שווי מינימלי של 350 מיליון דולר - אך מדובר בגילוי חלקי. ככל הנראה שוויו האמיתי גבוה בהרבה. בין הנכסים: נדל"ן יוקרתי במיאמי, ניו יורק ודרום פלורידה, מניות ברדיט, אובר, סיסקו ו-SpaceX והשקעות בקרנות גידור, מטבעות קריפטוגרפיים ואפילו כלי טיס.

המסמך כולל גם את פירוט ההכנסות מהשנה החולפת: 35 מיליון דולר שהתקבלו כדיבידנדים מאחת מחברות ההחזקות שבשליטתו - המחזיקה בין היתר בנדל"ן, חברת ניהול גולף, מלונות וחברת הקריפטו World Liberty Financial.

World Liberty Financial - שיתוף פעולה כלכלי עם משפחת טראמפ

ויטקוף ובניו הקימו בשנה שעברה את חברת הקריפטו World Liberty Financial יחד עם שלושת בניו של טראמפ: דונלד טראמפ ג'וניור, אריק טראמפ וברון טראמפ. החברה אחראית על השקת מטבע הקריפטו USD1, ששימש את קרן MGX מאבו דאבי להשקעת ענק של 2 מיליארד דולר בבורסת Binance. מדובר בקרן השקעות ממשלתית של איחוד האמירויות.

לפי גילוי קודם, טראמפ עצמו גרף רווחים של 58 מיליון דולר מהמיזם. ויטקוף, לעומת זאת, לא פירט את חלקו בהכנסות.