פובליסיס העולמית רוכשת את אמפוריו-אסיה: סוכנות הפרסום המקוון החזקה בסין

רכישת החברה הסינית הממוקמת בשנגחאי תיזק מאוד את פובליסיס בסין; לאחר הרכישה תמותג הסוכנות הסינית מחדש כ"אמפוריו-אסיה לאו בורנט"
משה בנימין |

סוכניות הידיעות העולמיות מדווחות כי, קבוצת פובליסיס העולמית ממשיכה לחזק את אחיזתה בפרסום המקוון ורוכשת את סוכנות הפרסום המקוון המובילה בסין - "אמפוריו-אסיה".

רכישה זו של פובליסיס מאיצה את אחיזתה בעולם הפרסום המקוון, כאשר היא תופסת נתח שוק משמעותי באסיה ובפרט בשוק הסיני הצומח, אליו מצטרפים גולשים חדשים בקצב מהיר.

החברה הסינית נחשבת על-פי רבים כמתמחה ומובילה בשוק הפרסום הסיני ובאסיה בכלל. היא שולטת בתחומי פרסום שונים, בהם: אסטרטגיה וקריאייטיב, שוק החיפוש ועוד. בין לקוחותיה של חברת האינטראקטיב הסינית נמצאים מלונות הילטון, חברת התעופה הסינית, פיליפס ועוד.

בסין נרשמו בשנה האחרונה 150 מיליון גולשים סינים, כאשר על-פי הערכות היא עתידה לעקוף את ארה"ב בשנה הקרובה במספר הגולשים האבסולוטי.

כיום רק 2% מהיקף תקציבי הפרסום בסין מופנים לאינטרנט. זאת, בהשוואה ל- 4-5% המופנים לרשת בארה"ב. פוטנציאל הצמיחה של מדיום זה בולט מאוד וגבוה מאוד. ההערכות מדברות על כך שבערך חצי מאוכלוסיית ארה"ב גולשת באינטרנט, לעומת רק כ- 10-15% מאוכלוסיית סין.

מוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס: "רכישת החברה נותנת תוקף לכוונות פובליסיס להתחזק באינטרנט ובשווקים צומחים. הכשרון, הידע, והנסיון של אמפוריו אסיה יעניקו לנו את היתרון התחרותי במה שנחשב על-פי רבים אחד משווקי הפרסום המבטיחים ביותר בעולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה