מפעל הפיס לפני כולם: לוקחים את משה ומרינה מהישרדות לקמפיין
מפעל הפיס מקדים את כולם ומלהק לקמפיין חיש גד את משה. מלצר, חולון ואת מרינה קבישר, הברמנית התל-אביבית; הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO
מפעל הפיס מקדים את כולם ומלהק לקמפיין חיש גד שניים מכוכבי הישרדות. משה "מלצר חולון", ומרינה. במפעל הפייס בחרו דווקא בשניים שלא זכו בתוכנית על מנת להדגיש את הרעיון של חיש גד – שגם מי שלא זכה בקרב ההישרדות יכול לזכות בחיש גד.
שאול סוטניק, מנכ"ל מפעל הפיס, אומר כי הקמפיין מדגיש את הערכים של מותג החישגד, שזכייה בו אמנם אינה משנה את החיים ואינה מאפשרת להפסיק לעבוד, אבל בהחלט מאפשרת להגשים חלום מתוק או פנטזיה .
"אפילו משה המלצר הקצת לוזר וקצת שלומיאלי, יכול, בעזרת הזכייה בחישגד להגשים חלום קטן", כך מוסק סוטניק על הקמפיין והפרזנטור המוביל שלו.
בשנת 2007 חילק מפעל הפיס פרסים לזוכי החישגד בסכום של 600 מיליון שקל. הכנסות מפעל הפיס מחישגד לשנת 2007 עומדת על 973 מיליון שקל.