מנכ"ל מזור: "יושבים פה אנשים שמדברים על הקמת תעשייה, זה מדהים"
הפאנל האחרון בכנס הביומד של Bizportal היה תחת הכותרת "מסטרט-אפ לחברה גלובאלית. סוזנה נחום-זילברברג אמרה כי "אחת הבעיות הגדולות של חברות הביומד הצעירות זה עניין המשאבים, ברגע שיש לך מוצר מנצח אתה צריך לדעת לכוון אותו ולהיעזר במומחים הנכונים בכדי שיגיע לשוק מוכן. ולא תמיד השוק האמריקני זה השוק הנכון. אנחנו ממש לא חוששים להתחיל מהשוק הסיני, אולי אין הרבה סיפורי הצלחה שהתחילו בשוק הזה, אבל אנחנו לא חוששים מכך וחושבים שיש שם פוטנציאל".
מיקי מלך, מנכ"לית קב' ארזי ישראל, אמרה גם היא כי לא חייבים לרוץ דווקא לשוק האמריקני, "קצת יותר קשה להיכנס לשוק האמריקני ואנחנו זיהינו לא מעט שווקים מתפתחים שניתן להיכנס אליהם, ובעצם בכך לאפשר לחברות להתחיל לראות הכנסות. אנחנו רואים את הרגולציה העולמית מחשיבה את אישור ה-CE אפילו יותר מאת ה-FDA. פולין זה שוק מאוד מתפתח וגם דר' אמריקה".
אביב לוטן מנכ"ל ITGI חיזק טענה זו ואמר כי "אפשר לעשות לא מעט בלי בכלל להגיע לשוק האמריקני, אפילו לעשות אקזיט יפה מאוד. לא חייבים לרוץ רק אחרי אישור FDA. אני רוצה להגיד גם שאמריקה הלטינית היא שוק מעניין מבחינתנו וגם רוסיה, ששם כמעט ואין שוק של מכשור רפואי והרופאים שם הם מצויינים".
ד"ר אסף טוקר , סמנכ"ל פיתוח עסקי בקפיטל פוינט אמר: "הצטרפנו לחברה לפי כשנה וחצי וניסינו לאתר לאילו חברות בפורטפוליו (שעומד על 24 חברות) יש סיכוי להצליח, ואנחנו ממקדים את עיקר הפעילות באותן חברות. אנחנו לא מהססים לסגור חברות. עכשיו אנחנו בסוף תהליך הבחינה, כאשר בסופו של דבר ננסה להכניס משקיע אסטרטגי בכדי למקסם את אותן חברות שאנחנו חושבים שיש להן סיכוי להצליח". הוא הוסיף כי "התחושה היא שהמשקיעים מפחדים מחברות החזקה, שם לפעמים מכסים הפסדים באמצעות החברות הטובות, גם זה מביא אותנו לתפיסה של התמקדמות בחברות הטובות בפורטפוליו שלנו".
- 3.כל הכבוד לחולמים, שמעיזים ויוזמים...ומתמידים! (ל"ת)שאפו! 12/04/2013 00:04הגב לתגובה זו
- 2.אנליסט 10/04/2013 23:18הגב לתגובה זומזור עם 2 מוצרים מנצחים...וקשרים במקומות נכונים אז מה הפלא
- 1.אנונימי 10/04/2013 20:19הגב לתגובה זובדןמה לברינסווי מדובר במכשיר ולא בתרופות וכאן טמונה ההצלחה
- האורטופד 10/04/2013 22:53הגב לתגובה זוהפוטנציאל אדיר. בהצלחה.
- שטוית למכור 10 מערכות בשנה זה אפילו לא חצי מהוצאה שוטפת (ל"ת)gg 10/04/2013 21:17הגב לתגובה זו
מיזוג אונליין - לפגוש את מומחי המסחר באמזון בבורסה בתל אביב
לרישום לכנס לחץ כאן עסקאות המיזוג בבורסה הישראלית מרכזות עניין רב סביבן. כך לאחרונה, חברת צירון אשר עסקה בתחום האנרגיה, דיווחה לאחרונה על עסקה בה היא תמזג פעילות בתחום האונליין והמסחר באינטרנט. חברת אפסלון טרייד טק, המתמחה בתחום התוכנה ומסחר מבוסס טכנולוגיה באמזון, היא המצטרפת החדשה לבורסה בתל אביב, כאשר בהתאם לתנאי הסכם המיזוג, ליזמים ולמנכ"ל אפסלון יוקצו 20.8% מהון המניות של צירון. בהמשך, הקצאות נוספות של אופציות, תוך תלות באבני דרך של הכנסות, יכולה אף להביא אותם לאחזקה של 53%. אפסלון היא תולדה של מיזוג פעילויות של 4 חברות נפרדות העוסקות כולן בטכנולוגיות או שירותים עבור סוחרים בפלטפורמת המסחר הבינלאומית אמזון. החברות מספקות כלי תוכנה לניהול חשבונות אמזון וכן ושירותי רגולציה. אפסלון משתמשת במגוון הכלים שפיתחה לשלוש פעילויות עיקריות: תחום ראשון הינו מסחר ישיר באמזון ע"י רכישת חנויות אונליין, תפעולן השוטף והשבחתן וכן השקת מותגים בלעדיים בבעלות אפסלון, במגוון מוצרים, ע"י איתור שווקים ומוצרים בעלי פוט' הצלחה וכאלה שהוגדרו ע"י החברה כהזדמנויות. תחום שנ הינו מכירת תוכנה גלובאלית לסוחרי אמזון המאפשרת להם לנהל את חשבונם באופן יעיל ואוטו'. התוכנה הינה פרי פיתוח של החברה ונמכרת בעבור מנוי חודשי מתמשך ותחום שלישי הינו מכירת שירותי רגולציה לסוחרי אמזון אשר נתקלו בבעיות של הורדת מוצרים מהאוויר ע"י אמזון או סגירת חנות בשל הפרה של תנאי השירות שלה. לרישום לכנס לחץ כאן בחודשים האחרונים, הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם חברת א.ל ארמן, יצרנית קוסמטיקה, טואלטיקה, איפור ותוספי תזונה מהגדולות בישראל, להשקת מותג קוסמטיקה ייחודי לנשים באמזון, אשר זוהה ע"י החברה כשוק בעל פוטנציאל מכירות גבוה. תחום מכירות האונליין נמצא בגדילה מתמדת ותפס תאוצה משמעותית אף יותר בעקבות משבר הקורונה. בתוך תחום זה אמזון הינה השליטה הבלתי מעורערת עם נתח שוק של כמעט 50% מסך המכירות אונליין בארה"ב. סוחרים היודעים להתנהל היטב באמזון נהנים מרווחיות גבוהה וגידול מהיר בהכנסות. מעבר לניהול נכון של חנויות אונליין, באפסלון מאמינים שברשותם מספר יתרונות טכנולוגיים נוספים וכן מומחיות בתחום הרגולציה שיאפשרו לחברה להצטיין אף יותר. בחודשים האחרונים אנו עדים לשלל הזדמנויות בעולם המסחר באונליין בעקבות מגפת הקורונה. באמזון לבדה, התרחש גידול משמעותי במכירות גלובאליות של מוכרי צד ג', תחום אותו מטפחת אפסלון, גידול שאף הביא את אמזון לכדי עיכובים בלוגיסטיקה ושילוח. בשיא משבר הקורונה, אמזון דיווחה כי תגייס עוד 100 אלף עובדים לטובת פתיחת צווארי הבקבוק הלוגיסטים. הביקוש במכירות אונליין נותר גבוה גם בחלוף שיא משבר הקורונה וההנחה הרווחת היא שקהל רב של קונים (בגילאים מבוגרים יותר) שלא היה חשוף עד כה לרכישות אונליין, למד לעשות זאת בשל המציאות החדשה. רוצים לשמוע עוד? לרישום לכנס לחץ כאן
