עסקים כרגיל: יונתן שם טוב מצטרף ל-Storiez
שבוע רצוף שינוים בחברת התוכן הממותג Storiez. לאחר פרישת שני השותפים: יעל דרומי (שהייתה גם אחת המייסדות) וירון פרוסט שהצטרף מאוחר יותר, ליסה בן בסט שנותרה הבעלים היחידה של החברה משדרת עסקים כרגיל ומצרפת אליה את יונתן שם טוב, לשעבר עורך המגזין באתר וואלה, ממנו פרש באוגוסט 2017.
שם טוב שמונה למנהל התוכן והקריאייטיב בחברה שימש גם כעורך חדשות ופרויקטים מיוחדים בוואלה, ובין השאר טיפל בחשיפת פרשת ההטרדות המיניות של משה איבגי. קודם לכן שימש במשך כ-4 שנים כראש דסק החדשות באתר. הוא מחזיק בתואר שני בפסיכולוגיה קלינית ומביא עימו גם ניסיון מעולם הפרסום לאחר ששימש כקופירייטר בבאומן בר ריבנאי וברוקנר יער לוי. את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל, שם שירת ככתב, עורך ומגיש.
שם טוב מסר בתגובה למינוי: "אחרי 8 שנים מרתקות בוואלה, אני נרגש ומלא התלהבות לקראת ההרפתקה הגדולה ב-Storiez. יחד נרים את הרף וניצור תוכן ברמה הכי גבוהה שיש, שזו ליבת הפעילות שלנו. נדע לספר את הסיפורים של הלקוחות שלנו בצורה מלהיבה מאי פעם. זו הזדמנות ענקית: זה שוק צומח ושם העתיד".
בן בסט אמרה: "אני שמחה על הצירוף של עיתונאי ואיש תוכן מנוסה כמו יונתן, שאין כמעט תחום בתעשייה שהוא לא נגע בו. Storiez תצעיד קדימה את לקוחותיה הנוכחיים ותמשיך להוביל ולפתח את תחום התוכן המותגי בישראל".
- 3.לא נשארו לקוחות. הספינה טבעה. (ל"ת)נעם 13/03/2018 09:19הגב לתגובה זו
- איזה טוב לב (ל"ת)חנה 14/03/2018 22:07הגב לתגובה זו
- 2.רונה 08/03/2018 21:03הגב לתגובה זותצליחו ילדים. יונתן תותח והשילוב מריח כמו הצלחה.
- 1.חן 08/03/2018 16:23הגב לתגובה זולא צריך לדאוג לסטוריז, הכיוון ברור ואף משתבח. בהצלחה!!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
