ניצן אלמוג-עברון מצטרפת למרקו מיקיאלי בפייסבוק ישראל
פייסבוק ישראל מצרפת לשורותיה את ניצן אלמוג-עברון בתום הליך מיון שהיה בעיצומו בשבועות האחרונים. אלמוג עברון תחבור למרקו מיקיאלי ותשמש תוספת כוח למחלקה שאמונה על הקשר בין פייסבוק ישראל למשרדי הפרסום בישראל - כך נודע לאייס.
אלמוג-עברון (34) בעלת ניסיון של למעלה מעשור בענף הפרסום והשיווק, צמחה בתפקידי דיגיטל במשרדי הפרסום המובילים בארץ, ביניהם באומן בר ריבנאי וגיתם BBDO. לאחר מכן עברה לסוכנות הקריאייטיב-דיגיטל Hooligans שבה שימשה כסמנכ"ל לקוחות. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת טכנולוגיות וחווית צרכן באגף השיווק של קוקה-קולה ישראל.
היא תצטרף למרקו מיקיאלי, שמנהל מזה כ-4 שנים את השותפויות עם סוכנויות הפרסום ויתמקד מעתה בהובלת השותפויות האסטרטגיות עם קבוצות הפרסום הבינלאומיות הפועלות מישראל ומשרדי הקריאייטיב כגון פובליסיס, WPP, אומניקום וכו'.
במקרים קודמים שבהם החברה התקשתה לאתר מועמדים ראויים לתפקידים אותם היא מציעה, פורסמו המשרות בפומבי, אך במקרה הנוכחי, נראה כי הטאלנטים בענף הפרסום הישראלי רוקדים לצלילי החליל הפייסבוקי שמציע תנאים מפתים והזדמנות לצאת ממירוץ הפרסום היומיומי השוחק. בהתאם לזאת החברה לא נאלצה להשקיע זמן רב במאמצי הגיוס, והחיפוש הראשוני מתחת לרדאר כבר הניב תוצאות.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
טיפוח הקשר בין פייסבוק ישראל למשרדי הפרסום באמצעות שילובה של אמלוג-עברון במערך ופתיחת ערוץ תקשורת אסטרטגי שיפעל מול אנשי המפתח המייצגים את קבוצות הפרסום הבינלאומיות בישראל מהווה איום מתמשך על גופי המדיה הישראליים. אותם אלו שרק לאחרונה שיגרו לשר האוצר מכתב מטעם פורום אתרי האינטרנט (וואלה, הארץ, ynet, מאקו, נענע10) שבו קבלו על הזרמת כספי פרסום של משרדים ממשלתיים לגופים כגון פייסבוק וגוגל שאינם משלמים מסים למדינת ישראל.
מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים הפועלים בישראל רבים, מוחזקים בידי חברות הפרסום העולמיות, כגון מקאן תל אביב וראובני פרידן (IPG), באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב (פובליסיס), גיתם, יהושע (אומניקום) ועוד.
עידו דותן, סמנכ״ל השוק המקומי בפייסבוק ישראל: "אני מברך על הצטרפותה של ניצן לצוות. משרדי הפרסום הם חוד החנית של התעשייה, וההרחבה הנוספת של הצוות תעזור לנו להיות שותפים טובים יותר לשחקנים המשמעותיים בתעשייה".
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מרקו מיקיאלי: "במהלך השנים האחרונות הובלנו מהלכים משמעותיים עם השותפים האסטרטגיים שלנו בשוק, משרדי הפרסום. אני סמוך ובטוח שהרחבת הצוות תאפשר לנו לתת תמיכה עמוקה יותר לסוכנויות, הן בצד המדיה והן בצד הקריאייטיב".
- 14.דני 13/02/2018 19:22הגב לתגובה זומה קורה להם בקוקה קולה? כולם עוזבים? להחזיר את אלון ומהר .כולם יחזרו
- 13.דני 13/02/2018 15:57הגב לתגובה זואחת הנשים המוכשרות
- 12.חושב שאולי צריך פוסטר באיילון של ניצן במשרדי פייסבוק (ל"ת)אחד שיודע 13/02/2018 14:29הגב לתגובה זו
- 11.יחיאל 13/02/2018 12:07הגב לתגובה זוקוקה קולה הפסידו בענק. אין עוד תותחי דיגיטל כמוה
- 10.אחד שיודע 13/02/2018 07:07הגב לתגובה זואחת מהאנשים הכי מוכשרים בתעשייה לא יאמן שקוקה קולה נתנו לה ללכת
- 9.האיש שבקיר 12/02/2018 22:07הגב לתגובה זועד שמשרדי הפרסום הגדולים לא יראו כסף מפייסבוק בתצורת "עמלות מדיה" או שמות מכובסים אחרים לא יהיה להם אינטרס אמיתי להסיט תקציבים. ימשיכו לשחק עם דגי רטט קטנים מתוך הברנז'ה
- 8.רחמים לא ידע 12/02/2018 20:50הגב לתגובה זובקבוצת קוקה קולה עוד לא מבינים את גודל האבידה. יבינו בקרוב. היה להם את הדבר הכי טוב ביד וחמק להם. מי יביאו ברמה שלה? אין
- 7.אסי 12/02/2018 19:36הגב לתגובה זוניצן ראויה ומקצועית מאוד,שני הצדדים זכו ואין ספק שהיא תצליח..ניצן התותחית!
- 6.אשת הדיגיטל הכי רלוונטית היום בשוק! פייסבוק הרוויחו (ל"ת)צחי 12/02/2018 18:59הגב לתגובה זו
- 5.יורגן 12/02/2018 17:32הגב לתגובה זולא נחמדה וחמוצה יותר מלימונדה בבותקה מול הבימה
- 4.אשת מקצוע מהמעלה הראשונה (ל"ת)דניאל 12/02/2018 17:24הגב לתגובה זו
- 3.נירית 12/02/2018 17:20הגב לתגובה זוהאלופה של החברה שלנו .
- 2.דפדפ 12/02/2018 16:08הגב לתגובה זוניצן סופר מקצועית, ואישה מדהימה! כל הכבוד!
- 1.תותחית! פייסבוק זכו בנכס! (ל"ת)מאור 12/02/2018 15:59הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.