רותם אירם
צילום: יחצ

היוניקורן הישראלי At-Bay רוכש את חברת הסטארטאפ הקנדית Relay

החיבור בין שתי החברות יאפשר לAt-Bay להגיע לקהלי יעד חדשים בתחום ביטוח הסייבר; עוד הכריזה החברה כי תתרחב למוצרי ביטוח נוספים והיא מגייסת בימים אלה עשרות מהנדסים ומהנדסות למרכז הפיתוח בעזריאלי בתל אביב

דור עצמון |

חברת At-Bay הישראלית, המספקת ביטוחי סייבר לעסקים, רוכשת את חברת Relay הקנדית, ספקית פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת השוואת מחירים ותנאים של ביטוחי סייבר. חברת Relay, מונה 50 עובדים, וכיום משמשת ברוקרים (סוכנים) של ביטוחי סייבר מרחבי ארה"ב להבטיח את התנאים הטובים ביותר עבור החברות אותן הם משרתים בתחום הביטוחים. החברה הנרכשת, תמשיך לפעול כיחידה עצמאית, תחת צוות הניהול שלה. ההצטרפות ל-At-Bay משפרת את היכולת של Relay להרחיב את יכולותיה ואת הערך המוסף שהיא מספקת עבור השותפים שלה.

At-bay הוקמה על ידי רותם אירם, רומן יצקוביץ', איתי הוכמן ותילי קליסקי. לחברה כיום 230 עובדים, 80 מהם במרכז המחקר והפיתוח בעזריאלי בתל אביב. עד כה גייסה החברה 292 מיליון דולר.

החברה חצתה ברבעון השני של השנה קצב מכירות של 360 מיליון דולר בפרמייה שנתית חוזרת וכ-280% צמיחה אל מול הרבעון המקביל אשתקד. החברה משרתת את סוכנויות הביטוח הגדולות בארה"ב המשמשות אלפי סוכנויות ביטוח קטנות וברוקרים למכירת ביטוחי סייבר וניהול סיכוני סייבר. החברה צופה המשך צמיחה וגידול בעקבות הצמיחה בתחום ביטוחי הסייבר ולאור השקת מוצר חדש בחודש שעבר.

Relay בנתה מרקט פלייס דיגיטלי המאפשר לסוכנים להשיג ולהשוות הצעות ממספר מבטחים במקביל ובאופן אוטומטי. הרכישה תאפשר ל-At-Bay להגיע לערוצי הפצה חדשים ולהתבסס בערוצי ההפצה הדיגיטליים בארה"ב.

מנכ״ל ומייסד At-Bay, רותם אירם: “אנחנו צומחים בצורה משמעותית והרכישה הנוכחית היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להגיע לקהלי יעד נוספים ולספק שרות איכותי לא רק לסוכניות הגדולות בארה"ב, אלה גם לסוכנויות בינוניות וקטנות יותר. אנחנו נעשה זאת באמצעות מרקט פלייס המאפשר שקיפות, השוואות מחירים בין ביטוחים וכתוצאה מכך עבודה יעילה יותר וקלה, לה משוועים סוכני הביטוח ברחבי העולם. התוספת של השוק של Relay תשלים את אסטרטגיית ההפצה הדיגיטלית של At-Bay, ותעצים את סוכני ביטוח ושותפיהם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הכוללת פלטפורמה ייעודית לסוכנים, וממשק אוטומטי, ללא מגע יד אדם כדי להגיע להצעה הטובה ביותר ללקוחות שלהם". 

מנכ״ל Relay ומייסד שותף של החברה, גרג בוטין: "ספקי ביטוחי הסייבר עומדים בחוד החנית של הדיגיטציה הביטוחית, ו-At-Bay היא מובילה עולמית בגישה שלה לפתרון סיכונים עסקיים - באמצעות טכנולוגיה. ביחד נתרחב לקהלי יעד נוספים בכל רחבי ארה"ב".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קלטורה
צילום: יחצ

קלטורה רוכשת את הסטארטאפ הישראלי eSelf.ai ב-27 מיליון דולר

eSelf.ai, המפתח טכנולוגיות ומודלים של בינה מלאכותית ליצירת אווטרים ריאליסטיים לאינטראקציה בזמן אמת 

רן קידר |
נושאים בכתבה קלטורה

חברת קלטורה, המפתחת טכנולוגיות וידאו על ענן עבור ארגונים, חתמה על הסכם לרכישת הסטארטאפ הישראלי eSelf.ai, המפתח טכנולוגיות ומודלים של בינה מלאכותית ליצירת אווטרים ריאליסטיים לאינטראקציה בזמן אמת. 

 

חברת eSelf מציעה פלטפורמה לארגונים להטמעה מהירה של סוכנים וירטואליים ויזואליים, מציאותיים ואינטראקטיביים. הסוכנים תומכים בשיחות בלמעלה מ-30 שפות ובצורה מותאמת למידע ולז׳רגון הארגוני. השיחות יכולות לסייע לחברות, לדוגמא, בשיווק, מכירות, תמיכה והדרכת לקוחות, גיוס והדרכת עובדים, ותקשורת פנים ארגונית. מוסדות חינוך יכולים להשתמש בסוכנים כעוזרי הוראה ומתרגלים אישיים; חברות מדיה - להגשת שידורים והמלצות תוכן אישיות; ומוסדות פיננסיים ורפואיים - לייעוץ ותמיכה אישית.

 

eSelf הוקמה על ידי ד״ר אלן בקר, מנכ״ל החברה, ואילון שושן, סמנכ״ל הטכנולוגיה. החברה, שהחלה לפתח בשנת 2023, ביצעה עד היום גיוס סיד אחד של כ-4 מיליון דולר. צוות החברה כולל למעלה מ-15 מומחי בינה מלאכותית בתחומי ראייה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית (NLP) וטכנולוגיות קול.  ד״ר בקר מחזיק דוקטורט בלמידת מכונה ובינה מלאכותית, עם התמחות במנועים של קול, שפה וראייה ממוחשבת. לפני שהקים את eSelf, ייסד בקר את Voca.ai הישראלית, מהחברות החלוצות בתחום סוכני קול למוקדי שירות, שנרכשה על ידי Snap (סנאפצ'אט), שם הוביל בהמשך את פיתוח הבינה המלאכותית השיחתית. שושן הוא בוגר תוכנית "פסגות" היוקרתית של צה"ל, בעל תואר שני מהטכניון עם התמחות בלמידת מכונה, ויוצא יחידת 8200, שם זכה גם בפרס ביטחון ישראל.

 

eSelf חוברת לקלטורה על מנת להאיץ את מסחור המוצר והתאמתו להטמעה בארגונים גדולים, תחומים בהם קלטורה מנוסה מאוד בהיותה ספקית מוצרי וידאו מובילה לארגונים גדולים, לרבות ענקיות טכנולוגיה כגון אמאזון, אנבידיה, אורקל, סיילספורס, ואדובי; חמשת הבנקים הגדולים בארה"ב; ארבעת משרדי רואי החשבון הגדולים בעולם; מאות מהאוניברסיטאות המובילות בארה"ב; חברות תקשורת גדולות כגון Vodafone; וארגונים ממשלתיים וללא מטרות רווח גדולים כגון האו"ם. קלטורה השיקה בשנה האחרונה משפחת סוכנים חכמים מבוססי AI בשם Genie המנגישים בזמן אמת תכני מולטימדיה רלוונטיים ומותאמים אישית לעובדים, סטודנטים, וצופי טלוויזיה. הטכנולוגיה זכתה להוקרה ולפרסים על יכולתה פורצת הדרך. eSelf מתוכננת להעניק לסוכני הGenie החכמים של קלטורה גם יכולות שיחתיות בזמן אמת, לרבות ממשק אווטרי חזותי וקולי, ויכולת שיתוף מסך. שילוב שתי הטכנולוגיות מייצר סוכנים שיחתיים ייחודיים ועוצמתיים שגם בנויים מווידאו, בהיותם אווטרים, וגם מנגישים למשתמשים בזמן אמת תכני וידאו ומולטימדיה מותאמים אישית. בנוסף מתכננת קלטורה להשיק בעזרת הטכנולוגיה של eSelf יכולות ליצירת קבצי וידאו מוקלטים הכוללים אווטרים, תחום חם נוסף בשוק. המוצרים והיכולות החדשים מיועדים לאפשר לארגונים אינטראקציה מוצלחת ויותר עם לקוחות ועובדים, ייעול גדול יותר של תהליכים, הפחתת עלויות, והגדלת הכנסות. 

 

סוכני הGenie החדשים מתוכננים להימכר כמוצרים עצמאיים וגם להיטמע בתוך מוצרי קלטורה הקיימים, הכוללים פלטפורמה לניהול תוכן ארגוני וטלוויזיוני, פורטלי וידאו, אפליקציות וידאו למערכות LMS ו-CMS, פתרון וידאו לאירועים וכנסים וירטואליים, כיתות לימוד וירטואליות ואפליקציות סטרימינג לטלוויזיה. לקוחות היעד של המוצרים הללו הם גם תאגידים גדולים, השוק בו התמקדה קלטורה עד היום, וגם עסקים קטנים ובינוניים.