הסטארטאפ הישראלי שפיתח פתרונות תקשורת מבוססי AI לחירשים וכבדי שמיעה משנה כיוון ומתרחב מעבר לאפליקציית שיחות. סבב הגיוס החדש מביא את סך הגיוסים של החברה ל-101 מיליון דולר, ובריילו מציבים יעד שאפתני: 100 מיליון דולר הכנסות שנתיות עד סוף 2026 ומיליארד
דולר עד 2028
הגיוס הובל על ידי מנכ"ל פרודאקט האנט, ג׳וש באקלי וכן על ידי משקיעים נוספים מתחום המסחר והנדל"ן בארה"ב. על פי החברה, בעקבות התפרצות מגפת הקורונה נרשם גידול בביקוש למוצריה וזאת צמחה בהתאם. עד כה גייסה החברה 166 מיליון דולר
חברת הסייבר הישראלית תשלש את שוויה בפחות משבעה חודשים לאחר שתשלים גיוס של עד 150 מיליון דולר לפי שווי של כ-1.5 מיליארד דולר. מהחברה דווח כי הקרן המרכזית המשתתפת בגיוס הינה קרן קפיטל G של גוגל
השותפות הוקמה במטרה לאפשר למשקיעים להיחשף להשקעות בחברות טכנולוגיה חדשניות; בין חברי ועדת ההשקעות של יוניקורן - עמית גרין, מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, דן וינטראוב, מנכ"ל פרוסיד הון סיכון