דירה ב-555 אלף דולר, מענק שמן וקפה לכל החיים: הכבוד שמקבל האלוף הפיליפיני
חתיכת היסטוריה
יולו עשה חתיכת היסטוריה כמדליסט הזהב האולימפי הראשון במדינה אי פעם. למחרת, יולו זכה במדליה נוספת ושבר את תקרת הזכוכית של עצמו. המתעמל בן ה-24 לא רק ייפרד מהמשחקים האולימפיים עם צמד מדליות, אלא יקבל דירה מרוהטת, כשהפרס של הישראלי היה מיליון שקל – כלומר בערך חצי מהסכום.הפיליפיני היה אמור לזכות במקור בדירת שני חדרים בשווי 415 אלף דולר (24 מיליון פזו פיליפיני) כשהדירה שהובטחה היא בלב המטרופולין מנילה. לאור ההצלחה הכפולה, החברה שהבטיחה את הדירה שדרגה לו אותה. הוא קיבל שלושה חדרי שינה וסלון, כלומר דירת ארבעה חדרים, ששווה 553,345 דולר לפי מחירון החברה (32 מיליון פזו פיליפיני). הדירה בעיירה מקינלי היל נמצאת בתוך שטח עצום של 50 דונם של החברה, שלדבריה היא ביתם של "מספר ספורטאים ברמה עולמית, כולל חברי נבחרות הפיליפינים לכדורסל וכדורגל". "זה הופך אותו לבית מושלם עבור אלוף הפיליפינים שחיים חיים של תשוקה ומצוינות לאורך כל הדרך", אמר נשיא החברה. אבל זה לא הכל: יולו יזכה גם בפרס כספי נאה של 51,900 דולר (3 מיליון פזו פיליפיני) במזומן.See you at the victory parade! 👀🇵🇭 https://t.co/UjukxSi5e8
— Team Philippines (@pholympicteam) August 5, 2024
רופא חינם, וגם מאות אלפי דולרים
ואם זה לא מספיק, יולו זכה בכבוד של מלכים בעקבות הניצחון בגמר. הוא קיבל מתנות מאנשי עסקים, גרף עוד 173 אלף דולר (10 מיליון פסו פיליפינים) שניתנו לו כפרס על ידי הממשלה (זה הבונוס שלה לכל זוכה מדליית זהב, ובנוסף - בית הנבחרים העניק לאלוף 103,700 דולר (6 מיליון פסו פיליפיני) כמתנה. עיר הבירה של המדינה מנילה, שבה נולד וגדל, מכינה לו "קבלת פנים של גיבור". ראש העיר האני לאקונה אמר לאתר BBC: "קבלת הפנים הגדולה ביותר תקדם את פניו ואת כל הנציגים האולימפיים שלנו בפריז. כשנפגוש אותו, נעביר לו תמריצים כספיים, פרסים וסמלים של הכרת הטוב עבור הזכות להיות עיר גאה". לסיום, יולו קיבל הודעה כי תינתן לו אספקה של אוכל לכל החיים מרשת מזנונים המספקת מנות עוף בגריל מובחרות. בנוסף, רופא מקומי התחייב לספק לו וייעוץ גסטרואנטרולוגי בחינם לכל החיים, החל מגיל 45. עוד הוצע לו שני זיכיונות של רשת בית קפה בחינם מחברת "דון מקיאטוס", העוסקת בייצור משקאות קפה, כולל אפשרות לפרסם את המותג. לסיום, לא תאמינו מה מקבל את מי שחולק את אותו שם כמו שלו. כמה מסעדות הציעו ארוחות חינם או משקאות לכל מי ששמו קרלוס, קאלוי (הכינוי שלו) או אדריאל (שמו האמצעי).- 4.אני עצמי ואנוכי 07/08/2024 10:52הגב לתגובה זועוד מעט הוא יהפוך ל"אשה"
- 3.מתתיהו 07/08/2024 10:50הגב לתגובה זואצלנו אמנם נתנו מיליון שח אבל זה לא שווה אתם יודעים למה? כי אין כבוד מחר הוא יהיה זרוק ברחוב אף אחד לא אכפת לו........
- 2.מישה 07/08/2024 09:40הגב לתגובה זוארתיום היה צריך לנצח אותו
- 1.שידרוש קפה עם עוגיות. שלא יוותר על עוגיות (ל"ת)Ron DeSantis 07/08/2024 09:38הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
