הכוכב הבא של ישראל בכדורסל רוצה להגיע ל-NBA ולהרוויח כסף גדול
מספרים שלא נראו כאן
בואו נראה את המספרים: שרף הוא מלך הסלים של האליפות - ממוצע של 28.1 נקודות למשחק, שיא שלא נשבר באירופה מזה 26 שנה. רק כדורסלן אחד רשם ממוצע גבוה מכך בעבר והוא הישראלי השלישי שמסיים כמלך הסלים של ישראל, אחרי מיקי ברקוביץ' בשנת 1972 ושחר דורון ממכבי תל אביב.זה, כמובן, לא הכל: שרף רשם ממוצעים של 5.3 אסיסטים, 4 ריבאונדים, 4 חטיפות, ואחוזי קליעה מרשימים: 49% לשתיים, 36% לשלוש, 77% הצלחה מהקו. הוא שיחק בממוצע 32 דקות. במשחק האחרון הוא קלע יותר מ-40 נקודות בפעם השנייה ברציפות ונבחר למצטיין למרות ההפסד בחצי הגמר לסרביה. לסרביה. הרכז חתם לאחרונה ברטיופארם אולם מליגת העל הגרמנית בכדורסל. יד לפני שנה, כאמור, הוא שיחק באליצור נתניה ובקיץ שעבר הוא חתם בעירוני קריית אתא מליגת העל, משום שנתניה שיחקה בלאומית (עלתה ליגה השנה) והוא רצה לשחק בליגה הבכירה. שרף הוביל את קבוצתו לחצי גמר הפלייאוף, שם נעצרה על ידי הפועל תל אביב.בן שרף, מלך הסלים של אליפות אירופה לנוער, הוא גם ה-MVP של האליפות, כפי שבחרו מאמני הנבחרות. באופן נדיר נבחר שחקן מנבחרת שסיימה במקום הרביעי pic.twitter.com/E091Ol1rTo
— איגוד הכדורסל הישראלי (@TherealIBBA) August 4, 2024
הדרך ל-NBA?
כעת, שרף אמור לקבל זימון למשחקי מוקדמות יורובאסקט 2025, של הנבחרת הבוגרת. הנבחרת תיפגש עם אוקראינה בחודש נובמבר והמטרה כעת היא לקבל דקות באולם שמתחרה בליגה תחרותית וכמובן ביורוקאפ, שם היא משחקת. המטרה של שרף היא לנסות להגיע ל-NBA ולהיבחר לקראת דראפט 2026 או לכל המאוחר בשנת 2027 וכך להעפיל לליגה הטובה בעולם, בסכומי עתק. אגב, בשנה שעברה, כשהוא בן 17 בלבד, חתם שרף על הסכם חסות עם נייקי לשלוש השנים הבאות. בשל גילו הצעיר, מדובר בהפתעה גדולה. בכך הוא נכנס לרשימה מצומצמת של שחקנים שעשו זאת לפניו, כמו עומרי כספי ויובל זוסמן.- 1.מורן 05/08/2024 08:36הגב לתגובה זואם ימשיך ככה יהיה כספי
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
