מה יקרה אם סאות'גייט יזכה ביורו והאם הוא שווה 5.8 מיליון אירו?
One more game. One more push. See you tomorrow, #ThreeLions fans! 🙌 pic.twitter.com/pOYeGoKdZS
— England (@England) July 13, 2024
3. מה שמוזר בסיפור הזה הוא שהביקורת על סאות'גייט התחדדה ככל שאנגליה הופכת לקבוצה טובה יותר. כלומר, באף משחק מתחילת הקמפיין היא לא הוכיחה שמגיע לה לזכות ביורו, היא שיחקה כדורגל אפור ומשעמם בשלב המוקדם, אבל מצד שני - היא משחקת כדורגל קצת יותר טוב עכשיו, המאמן שלה הצליח לצאת מהקיבעון שלו בעניין ההרכב, שחרר את פיל פודן, התחיל לעשות לחץ גבוה בתחילת המשחק, חזר שלוש פעמים מפיגור כולל בחצי הגמר ואתמול הוא עשה חילוף מנצח עם ווטקינס – אז איזו סיבה יש לתקשורת לבקר אותו דווקא עכשיו? הסיבה היא פשוטה: בתקשורת המקומית רוצים להיות גאים בנבחרת שלהם. אם היא לא תזכה ביורו, קשה יהיה לומר שאנגליה סיימה קמפיין שמבחינת כדורגל אפשר להתגאות בו. 4. הבעיה הכי גדולה של התקשורת באנגליה תהיה אם סאות'גייט יזכה ביורו. היא לא תדע איך לאכול אותו. מצד אחד, זה מאמן שכל אחד חושב שצריך לשלוח הביתה. מצד שני, אם הוא יביא תואר ראשון גדול מאז 1966 (אחרי שהוביל אותה לגמר ביורו הקודם), ועוד על ספרד הנהדרת, שום תירוץ לא יכול למנוע ממנו להמשיך על הקווים ואולי גם לזכות להצעת ענק ביום שאחרי עזיבת הנבחרת. 5. חייב לומר את האמת: בתור אוהד אנגליה מילדות, לא הייתי רוצה לראות את סאות'גייט ממשיך אם הוא לא יביא תואר. אני חושב שאפשר להביא מאמן אחר, שיפסיק לחשוש מהיריבות ויגרום לכוכבים הגדולים שלו להתאחד ולהיראות כמו נבחרת גדולה, ולא כמו אוסף של שחקנים כשרוניים, אך כאלה שמנותקים אחד מהשני. ויש כאן עוד כוכבית: סאות'גייט (למרות שזה לא יפחית בערכו אם יזכה, כי אם הוא ניצח את ספרד - הוא ראוי) הגיע לגמר מהצד הקל של ההגרלה. הוא יכל לפגוש נבחרות כמו צרפת, פורטוגל או גרמניה, ושיחק מול סלובקיה ושוויץ.
מצד שני, תארו לכם מה יקרה אם סאות'גייט יהיה הערב אלוף אירופה. אני כבר רואה את הצהובונים ביום שאחרי. "הכדורגל האפור של גארת', הביא לנו תואר ראשון מ-66'", תהיה הכותרת בסאן. דבר אחד בטוח: הפעם, אף אחד לא יתהה האם הכדור עבר את הקו.
- 2.משה 14/07/2024 12:20הגב לתגובה זושתסתום לו ולכל שוחרי האנטי כדורגל את הפה .
- 1.ניסים 14/07/2024 08:18הגב לתגובה זוהתקשורת תגמור אותו.... למרות שברור שהוא לא פייבוריט!!!
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
