חברת הסייבר Cytactic מגייסת 16 מיליון דולר
חברת Cytactic, שהוקמה על ידי ד"ר נמרוד קוזלובסקי ופיתחה פלטפורמת ניהול משברי סייבר, הודיעה על גיוס SEED בהיקף של 16 מיליון דולר בהובלת Evolution Equity Partners. החברה הוקמה בשנת 2022 ומונה כיום כ-20 עובדים בישראל ובארה"ב. לחברה שיתופי פעולה עם HODAN GROUP, חברת Cognyt ועוד.
לדברי החברה גיוס ההון הראשון ישמש לחיזוק ופיתוח הטכנולוגיה של החברה ויאפשר התרחבות גלובלית הכוללת את הרחבת השותפויות המקצועיות של החברה בארץ ובחו"ל. פלטפורמת ה-SaaS של Cytactic מציעה פתרון להתמודדות עם משברי סייבר.
חברת המחקר Gartner חוזה כי עד שנת 2025, 75% מארגוני ה-IT ייתקלו במתקפות סייבר. לאור הפסד ממוצע בגובה 8.64 מיליון דולר בשנה שעברה מאירועי דלף מידע, הרגולציה הולכת ומחמירה בארה"ב ובאיחוד האירופי.
חברת Gartner הציגה לאחרונה מחקר המראה כי הכנה והתמקדות במוכנות וניהול משבר סייבר הם גורמי מפתח להגדלת הסיכויים לתוצאה מוצלחת בטיפול באירועי סייבר מורכבים: "תכנון תגובה וקיום תוכנית חירום רשמית של צדדים שלישיים, הגדילו את יעילות ניהול סיכוני הסייבר מצד שלישי ב-42% ו-43% בהתאמה".
"ההישגים של צוות Cytactic בניהול מוצלח של משברים רבים מדגישים את צורך השוק הקריטי והעכשווי בשוק הסייבר", מסר מייסד ומנכ"ל Cytactic, ד"ר נמרוד קוזלובסקי. "אנחנו גאים לשתף פעולה עם Evolution Equity Partners וההשקעה הזו תאפשר לנו להתרחב גלובלית ולהרחיב את רשת השותפויות המקצועיות שלנו".
"בשנת 2024 הנחת המוצא חייבת להיות שחלק ממתקפות הסייבר לא תעצרנה, ולכן, מוכנות מראש וניהול נכון בעת משבר סייבר הם רכיבים חיוניים בתוכנית המוכנות הארגונית", מסר ליאור ברש, CISO בחברת Cognyte. "הם הופכים לפקטור המרכזי בהיערכות ה-CISO בעשור הקרוב. כשחיפשנו בCognyte פתרון כולל להיערכות לקראת משבר סייבר ולניהולו, מצאנו בCytactic את המענה המושלם. המערכת ענתה לכל צרכינו: יכולת להטמעת הנחיות ישימות לביצוע ומותאמות ספציפית לתנאי החברה שלנו עם פריסה מלאה לכל היבטי המוכנות למשבר סייבר, לכל בעלי התפקידים הרלוונטיים. המערכת מאפשרת מוכנות לכל תרחיש איום, הטמעת פרוטוקולי מסרים ותקשורת, והדרכות וסימולציות מותאמות לכל תרחיש המוצגות ספציפית לכל בעל תפקיד בחברה בעת משבר והכל באופן מונגש , מפורט ונוח לשימוש גם למי שלא מגיעים מהתחום. זוהי מערכת שמתאימה הן בתרגול והן בעת אירוע לשמש כפתרון אפקטיבי, נוח לשימוש ובהיר וכל זאת באמצעו של כאוס של משבר סייבר״.
- 1.לא עוד אחת.... עוד חמש שנים ושני סבביי גיוס, עם הערכת שווי של מיליארד דולר והחברה תסגר (ל"ת)סייבר סייבר 10/07/2024 14:38הגב לתגובה זו
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
