יעקב שחר תומאס סולטאני
צילום: באדיבות מכבי חיפה
חשיפת ביזספורט

אחרי הסיכום: תומאס סולטאני חתם לעונה עם אופציה במכבי חיפה: "נרגש"

הרכש הראשון של ברק בכר: השוער היהודי-ארגנטינאי נחת בישראל, סייר באיצטדיון ועסקת העברתו נסגרה. מה השלב הבא והאם הקבוצה תחתים שחקן נוסף מארגנטינה?
איציק יצחקי | (1)

הרכש הראשון: כפי שנחשף לראשונה בביזספורט, השוער היהודי-ארגנטינאי, תומאס סולטאני, שנחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות, חתם לעונה, עם אופציה לעונה נוספת, במכבי חיפה. בלילה שבין שלישי לרביעי סוכמה העברתו של השחקן עם סוכניו והיום העסקה נחתמה רשמית. בחיפה החלו בתהליך על מנת שיקבל תעודת זהות, כפי שעשו עם דניאל סונדגרן ודניל לסובוי ומבהירים כי הוא מגיע להתחרות עם שריף כיוף.

שוער, תומאס סולטאני, חתם הערב בקבוצה לשנה עם אופציה לשנה נוספת ויהיה הרכש הראשון של ברק בכר. סולטאני נחת ביום שני בערב, סייר במתקנים ועבר את הבדיקות הרפואיות. השוער בן ה-26, המתנשא לגובה 1.86 מטר. הוא רשם למעלה מ-40 הופעות בליגות ובגביעים בארגנטינה. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי של חיפה: "אני נרגש לבוא לשחק בישראל ולחתום במועדון ענק כמו מכבי חיפה. מחכה כבר לפגוש את הקהל הירוק".המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "אני מאד שמח להודיע על הצטרפותו של תומאס סולטאני למשפחה הירוקה. עקבנו מקרוב על גרף ההתקדמות בקריירה של תומאס ואנחנו בטוחים שהוא ימשיך להתפתח במדים הירוקים. אני רוצה לאחל לתומאס התאקלמות מהירה והצלחה רבה. ברוך הבא תומי!". במועדון מאמינים בכיוף והוא זה שיפתח בין הקורות בתחילת העונה, אבל לקראת ההמשך - נראה כי הכל פתוח וכפי שהוכיח בעבר ג'וש כהן, העובדה שמדובר בשוער יהודי לא מוכר לא אומרת שלא יתפוס את אפודת השוער הראשון. ברק בכר נתן אור ירוק להחתמת השוער מיד אחרי שחתם במכבי חיפה. כבר אז שלחה מכבי חיפה נציג לעקוב אחריו. גורמים הקשורים לעסקה טוענים כי לא מדובר ב"טופ לבל" בליגה המקומית, אלא שוער טוב שראוי ללבוש את אפודת השוער הראשון בליגת המשנה. יחד עם זאת, במכבי חיפה סבורים שהפוטנציאל שלו גבוה מאוד ויהיה מעניין לראות האם יתפוס את אפודת השוער הראשון בהמשך. אז מה חיפה מתכננת בהמשך הדרך? ובכן, בשלב זה, נטע לביא ועומר אצילי לא יגיעו, האחרון בעיקר בשל ענייני מיסוי. במועדון ממשיכים בשיחות עם שחקנה של ורוצלאב, מתיאס נהואל, אבל הפערים בין הצדדים עדיין גדולים. בנוסף, בכר שוקל להביא להתרשמות שחקן יהודי נוסף. במועדון היו בקשר עם מספר סוכנים בארגנטינה לגבי שחקנים מהליגה הראשונה והשנייה וייתכן שאחד מהם יגיע בהמשך. לגבי מכירת שחקנים - בסוף השבוע האחרון פנה בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, למועדון - הוא ביקש לרכוש את הקשר מאור לוי, אך בחיפה עדיין לא החזירו תשובה חיובית. סגל רוצה את הקשר בקבוצה וקיבל אור ירוק גם ממרקו בלבול, אך לשחקן, שלא יישאר בסגל של ברק בכר, יש הצעות גם מקבוצות אחרות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אנונימי 06/06/2024 15:09
    הגב לתגובה זו
    מאמן שהשתמט משירות צבאי בצהל !
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.