קיליאן אמבפה
צילום: פריז סן זרמן טוויטר

לא תאמינו: כמה כסף ירוויח אמבפה ביום אחד בריאל מדריד?

הכדורגל נכנס לעידן חדש, בעסקה שתוביל את ריאל להעמיד את אחד הסגלים הכי נוצצים שנראו כאן אי פעם. כמה ירוויח הכוכב הצרפתי לשעה ומה חושב רונאלדו על ההחתמה הזאת?
איציק יצחקי | (3)
הכדורגל העולמי נכנס אתמול לעידן חדש, עם ההודעה של ריאל מדריד על החתמת קיליאן אמבפה (25) לחמש שנים. החלוץ הצרפתי הוא חלק מהרכש שמתכננת אלופת אירופה בקיץ ונראה שהיא תעמיד את אחד הסגלים הנוצצים אי פעם - כל זאת במטרה לשמור על הגחלת ואולי לזכות בצ'מפיונס בפעם ה-16 בתולדותיה.   המשא ומתן היה ארוך. תחילה הוצע לחלוץ הצרפתי להרוויח כ-20 מיליון אירו, לא כולל בונוס חתימה של 100 מיליון אירו שיתחלק לחמש שנים, אך בסוף סוכם כי יקבל 57.5 מיליון אירו לעונה פלוס מענק החתימה שהוצע לו. כלומר, הוא צפוי להרוויח 77.5 מיליון אירו לשנה - אם תרצו, 6.458 מיליון אירו בחודש, משהו כמו 215 אלף אירו ביום עבודה אחד - כ-850 אלף שקל (או מעל 35 אלף שקל לשעה). חשוב לציין כי השכר של אמבפה עדיין נמוך לעומת השכר שקיבל בפריז סן ז'רמן, שם הרוויח כ-93 מיליון אירו לעונה. יחד עם זאת, המענקים מקזזים את הירידה בשכר כשבנוסף, הבונוסים שירוויח במועדון יהיו שמנים במיוחד. אמבפה צפוי להצטרף לריאל אחרי היורו הקרוב, בו הוא מקווה לזכות. נבחרתו אמורה להעפיל מהבית המוקדם, בו הוגרלה מול פולין, אוסטריה והולנד. האחרונה היא המשוכה הגבוהה ביותר בבית ומעניין יהיה לראות את המפגש בין שתי הנבחרות.   בנוגע לריאל, בעיתון האס התייחסו הלילה, לאחר ההחתמה הנוצצת, לסגל המטורף שריאל בונה. נכתב שם כי שחקנים כמו מודריץ', ברחים דיאס, חוסלו, ארדה גולר ואנדריק, שכל מועדון היה רוצה לראות אצלו, ישבו על הספסל. לעומתם, שחקנים כמו ויניסיוס, בלינגהאם, רודריגו ואמבפה אמורים לשחק יחד בהתקפה - באחת ההתקפות הקטלניות שנראו אי פעם. עם הגעתו, החלו ההשוואות למספרים של כריסטיאנו רונאלדו בקבוצה, מי שכבש 450 שערים בכל המסגרות ב-9 שנים. אמבפה מצטרף להתקפה טובה יותר מאשר הייתה לו בפריס סן ז'רמן והפרשנים מדברים על כך שהוא יוכל להתאמץ פחות ולהבקיע יותר. רונאלדו עצמו התייחס למעבר וכתב לכוכב: "מתרגש לראות אותך מדליק את הברנבאו, האלה מדריד". בעבר השניים צולמו יחד, כשרונאלדו נראה מלטף את ראשו של הכוכב הצרפתי. זה קרה כאשר אמבפה הגיע פגש אותו בצעירותו כשהוא עם מדי ריאל. ריאל מתכננת להחתים את המגן השמאלי אלפונסו דייויס מבאיירן מינכן, את הכישרון הברזילאי של פלמייראס אנדריק שיצטרף לשמות כמו קמאבינגה וואלוורדה. נראה כי הקבוצה עלולה לשבור את השיא שלה מבחינת שווי השוק של השחקנים. אוהדי ריאל כתבו שכעת, כאשר שלושה מארבעת השחקנים היקרים בעולם נמצאים בריאל, מעניין האם היא תוכל לצרף בעתיד את ארלינג הולאנד ממנצ'סטר סיטי, ובכך להעמיד את הסגל החזק אי פעם.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אמבפה 13/08/2024 15:59
    הגב לתגובה זו
    השחקן הכי מטורף בעולם
  • 2.
    אופיר 17/07/2024 09:30
    הגב לתגובה זו
    כגודל הציפיות כך תהיה האכזבה. הכסף הגדול הפך את ריאל לשודדת המדינה. ככל שרע יותר יהיה מצבו של האזרח במדריר, כך יתנחם יותר הטיפש בהצלחתה של קבוצת המולטימיליונרים
  • 1.
    קונה רכב יוקרה כל יום ובית יוקרתי כל שבוע (ל"ת)
    חיים 04/06/2024 08:46
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.