חזרה על אותה טעות: הפועל באר שבע פישלה שוב והפסידה גביע
1. הפועל באר שבע לא הפסידה את הגביע אתמול רק בגלל הסחבת בעניין המאמן, אבל בדבר אחד אין ספק - זה תרם לאווירה הלא נעימה בקבוצה. הסברנו לכם השבוע למה אלונה ברקת טועה כשהיא ממשיכה בסחבת עם ברדה - זה אולי טוב לה, זה מסקרן את התקשורת וגורם לה להיות אין, אבל לא טוב לחדר ההלבשה שלה. היא טעתה כשהמתינה עם הגמר ב-2015 למרות ההצלחה של ברק בכר בהמשך וטעתה גם אתמול. אנחנו לא מדברים בכלל על כדורגל, אלא על ניהול חכם של המערכת: כשאתה מנהל משא ומתן תקופה כל כך ארוכה עם המאמן זה משדר חוסר יציבות למערכת, לשחקנים ומכניס סימני שאלה לקראת העתיד.
2. שלא יובן לא נכון: אלונה ברקת מנהלת מצוינת. היא הביאה במו ידיה 3 אליפויות ברציפות להפועל באר שבע, הבחירה בבכר הובילה להיסטוריה שלא בטוח שהייתה נכתבת בלעדיו, אבל הציטוט של ברדה אתמו בסיום המשחק חשף אותה: אחרי ההפסד, הוא הודיע שהמשא ומתן מתקדם בצורה חיובית ונראה שיחתום.
יש כאן כוכבית גדולה - מה הייתה הבעיה לומר את זה לפני המשחק? למה הפועל באר שבע חיכתה כל כך הרבה זמן כדי להסיר את סימן השאלה הזה מעליה? מעל השחקנים שלה? הדרך לא הייתה נכונה ובאר שבע הפסידה גמר בגלל שרשרת טעויות: זה לא רק ברדה, אלא בנייה לא נכונה של הקבוצה והשקעה חסרת תקדים ביחס להישגים שלה - עם כל הכבוד לברדה, להגיע לגמר הגביע זה לא מספיק. אם אלה הציפיות של הפועל באר שבע מהעונה הבאה, אפשר לסגור את הבאסטה.
3. צריך לומר ברכות למכבי פתח תקוה. אבי לוזון חיכה כל כך הרבה שנים לתואר הזה, והקבוצה שלו הוכיחה שהיא ראויה. בניגוד לבאר שבע, פתח תקוה שידרה לאורך כל השבוע מסר שהיא הולכת לנצח. היה אפשר לשמוע את הביטחון של המאמן רן קוז'וך במסיבת העיתונאים ואת ההצהרות של השחקנים. פתח תקוה לא הגיעה אתמול לגמר גביע, היא הגיעה לקחת אותו.
- למה ההצעה של רג'וב להשעות את ישראל מתחרויות ספורט (שוב) נכשלה
- שחקנים ל"ביזספורט": "גם נסכים לקצץ וגם יקבעו לנו בכמה?"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
צריך לזקוף לזכותה של הקבוצה וקוז'וך את המסע המפותל שהיא עברה בדרך לגמר: היא ניצחה את מכבי תל אביב (בדרמה עם הרבה מזל, יש לציין), עברה את אשדוד בחצי הגמר והגיע למשחק מול אחת מאריות הליגה בלי חשש (סיפרו לי אתמול איך קברניטי המועדון דיברו עם השחקנים שלהם לפני המשחק, כמה אמונה החדירו בהם. הנה משהו ללמוד).
מגיע לו. לוזון (Getty images Israel)
מי שמכיר את לוזון יודע איזו שנה קשה הוא עבר: העונה נפתחה נהדר, אבל הקבוצה נחלשה והוא פיטר את בני לם כדי למנות את קוז'וך, אחרי ששניהם פוטרו ממכבי נתניה. הוא לקח סיכון, היה קרוב להיפרד מקוז'וך (הנה משהו שלא ידעתם: הפסד לסכנין היה שולח את המאמן הביתה, אבל הוא סיים בתיקו ונשאר) אבל המשיך להאמין בו למרות שלא ניצח ובסוף סיים עונה עם גביע. עבור לוזון, זכיה בגביע היא לא עוד דבר של מה בכך. היא נותנת לו הרבה מאוד דלק לקראת העונות הבאות.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
- 2.yaniv 31/05/2024 13:40הגב לתגובה זומספיק כותרות וקשקושים על ספורט לא בשביל זה התחברנו לביזפורטל
- 1.מריה 31/05/2024 11:31הגב לתגובה זומשפחת ברקת והלכוד הביאה עלינו רק אסונות
- אנונימי 31/05/2024 17:19הגב לתגובה זואין לה תחליף אישה מיוחדת
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
