מגן הנבחרת הוגדר כהבטחה, אבל השווי שלו ממשיך לצנוח – זו הסיבה
תחילת החודש הנוכחי דווקא בישרה טובות למועדון: אחרי ההצלחה של קבוצת הכדורסל שהעפילה לפיינל פור היורוליג בכדורסל (גם פנתנאייקוס עלתה), קבוצת הכדורגל ניצחה באותו שבוע 0:2 את אסטון וילה והבטיחה את מקומה בגמר הקונפרנס ליג. זה היה גמר אירופי שני ברציפות עבור המאמן הספרדי חוסה לואיס מנדיליבר, שאימן קודם בסביליה אותה הוביל לגמר הליגה האירופית. ליידנר השתתף בחגיגות, אבל לא מעבר. המגן בן ה-22 עבר ביולי 2022 לאולימפיאקוס וחתם של עד 2026. במסגרת העסקה ההיא, הפועל תל אביב קיבלה מיליון וחצי אירו, כאשר סוכם שאם יצבור יותר מ-30 משחקים בכל המסגרות, הם יקבלו חצי מיליון אירו נוספים. מבחינת הפועל היה מדובר בעסקה חלומית, מאחר והם צפו שהוא הולך לשחק לא מעט, אולם מאז מעמדו נדחק לשוליים והיא איבדה את אחד משחקני המפתח שלה וירדה ליגה.
- 1.קשקש 24/05/2024 09:50הגב לתגובה זומכל עשרות השחקנים הישראלים ששיחקו בחו"ל רק בודדים הצליחו כי חייבים אופי כושר ומשמעת עצמית מעבר לכשרון ולעזוב את הגעגועים בצד
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
