רוצים לשמוע בדיחה? ההתאחדות שוב פנתה לרוטנשטיינר
בהתאחדות לכדורגל פנו השבוע לווילי רוטנשטיינר, מאמן הנבחרת לשעבר, שנכשל בתפקיד הזה וגם בתפקידו כמנהל מקצועי. האוסטרי קיבל הצעה להחליף את בוני (גינצבורג) בתפקיד המנהל הטכני של הנבחרת הצעירות. רוטנשטיינר לא הוביל את הנבחרת לאף הישג, ואם צריך לומר את האמת – הגנת הנבחרת בתקופתו הייתה גרועה מאשר בתקופת בניון.
למרות זאת, רוטנשטיינר זוכה לעדנה וליחס אוהד בכל פעם ששמו עולה בהתאחדות. משיחה עם אנשי ההתאחדות, עולה כי מדובר באחד מאנשי המקצוע המעולים שהיו כאן – יש לו יחסי אנוש טובים, הוא אדם חכם ולא תמצאו אותו נופל בדיני נפשות.
רוטנשטיינר אכן כזה. הכרתי את הג'נטלמן הזה כשסיקרתי את הנבחרת מקרוב. אבל יחד עם זאת, ויש כאן כוכבית: אם ההישגים שלו היו פחות טובים משל בניון, למה ההתאחדות פונה אליו? האם היה עולה בדעתה, אחרי הקמפיין של בניון אותו היא הגדירה ככישלון (גם ללא הריב המתוקשר עם זוארץ), להציע לו את התפקיד?
- היכן ייערכו משחקי הכדורגל בסופ"ש ומה יקרה אם הקבוצות ייפגעו כלכלית
- כמה כסף מפסידה קבוצת כדורגל כשהליגה נדחית בגלל מלחמה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הצליח יותר מאשר רוטנשטיינר. בניון (התאחדות לכדורגל)
ההתאחדות הולכת כאן על חבל דק. היא פונה לרוטנשטיינר משום שזה נוח ומשום שמדובר בתפקיד אחר לגמרי. נכון, הוא איש נוח שקשה מאוד לערער על הידע המקצועי שלו. אבל, ויש כאן אבל גדול – מה היה קורה לו ההתאחדות הייתה פונה שוב לבניון, או מנסה למנות איש מקצוע ישראלי לתפקיד מנהל הנבחרת הצעירות? האם זה היה עובר בשקט? ולמה היא בכלל מחליפה את בוני, שבתקופתו הנבחרות הצעירות הצליחו יותר מאי פעם?
רוטנשטיינר, למי ששכח, הגיע בקיץ 2018 וטען כבר אז שאינו חותר לתפקיד מאמן הנבחרת. הוא מינה את אנדי הרצוג, אבל ברגע שזה עזב, הוא עט על התפקיד. הוא ישב באותה ועדה מקצועית שבחרה את המאמן הבא והיה שותף (אם כי לא הצביע) לבחירה של עצמו. בקמפיין המוקדמות הראשון הנבחרת סיימה במקום השלישי, עם 16 נקודות, כשהיא מקדימה את אוסטריה בהפרש שערים. היא כבשה 23 שערים אבל ספגה 21. מאז הקמפיין הכושל של 1994 מדברים על ההגנה הלא יציבה שלה, אבל רוטנשטיינר הצליח בקמפיין אחד להוביל את הנבחרת לקמפיין ההגנתי הגרוע ביותר מאז.
במקום להתפטר, הוא הביע את אכזבתו מכך שהקדנציה שלו לא הוארכה. לא ברור מה בהתאחדות חשבו, ומי ייקח את האחריות על כספי הציבור שנשפכים כאן – רוטנשטיינר אינו זול ומדוע מישהו חושב שאחרי ההצלחה הכבירה של הנבחרות הצעירות הוא יוביל אותה לזכייה בטורניר? במקום להשאיר את בוני בתפקיד, בהתאחדות החליט למדר אותו ולאפשר לו להיות אחראי על הנבחרות הצעירות יותר. אם הוא לא מתאים להיות מנהל טכני – למה בכלל משאירים אותו?
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
אם נעזוב לרגע את רוטנשטיינר בצד, חשוב לספר למה בוני עוזב את הנבחרת. זה קורה בגלל מאבקי כוח פנימיים, בגלל שבנבחרות הצעירות יש תוהו ובוהו שלא דמיינתם. גורם באחת הנבחרת הצעירות סיפר לי לאחרונה שחלק מאנשי המקצוע פשוט איבדו את החשק לאמן, שחלק מהם לא מדבר אחד עם השני.
- 1.אט 10/05/2024 12:12הגב לתגובה זויחסית גינצבורג ממש לא מתאים הרבה פוליטיקה מעט מעשים
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
