רונאלדו ורונאלדיניו בחמישייה של כל הזמנים, אבל מסי לא?
קנסלו כבר נבחר לנבחרת השנה של 2022 על ידי חבריו, הכדורגלנים המקצועיים מרחבי העולם, בפברואר 2023. לאחר הזכיה אז הוא אמר: "זה היה חלום ילדות שהגשמתי. רציתי לזכות בו כבר הרבה זמן, השגתי אותו ואני מאוד שמח. החברים שלי, המשפחה שלי, האנשים שתמיד היו לצידי היו התמיכה העיקרית שלי כאן". לראשונה מאז 2006, בשנת 2022 כריסטיאנו רונאלדו וגם לאו מסי נשארו מחוץ לעשרת הראשונים בדירוג "פראנס פוטבול" בכדור הזהב. שני הכוכבים הגדולים ראו את קארים בנזמה זוכה בתואר. קנסלו זכה במקום ה-25.Ronaldinho 🔥 pic.twitter.com/drBAEZ3jMn
— Former Footballers (@FinishedPlayers) April 23, 2024
- 7.הבחירות שלו נראות כמו הביצועים שלו חחח (ל"ת)אבנר 01/05/2024 05:21הגב לתגובה זו
- 6.לא ידוע 30/04/2024 16:13הגב לתגובה זוזה שחקן של ברצלונה לא מאמין!!!!
- 5.מי זה מסי ???? שחקן חדש ??? (ל"ת)אייל 30/04/2024 01:50הגב לתגובה זו
- 4.אורלי ויצמן 29/04/2024 22:57הגב לתגובה זואין על רונאלדו הכי טוב בעולם
- 3.חחח איזה לקק (ל"ת)מישה 29/04/2024 21:03הגב לתגובה זו
- 2.אורן 29/04/2024 15:07הגב לתגובה זועוד אחד שיכול לשמש למסי כגרביים
- 1.המאמן בדי מוס 29/04/2024 13:06הגב לתגובה זושוער - לייב יאשין. הגנה - ראמוס , קנסלו , ברייטנר , דני אלבס. קישור - בקנבאואר , אינייסטה , בובי מור . חלוצים - פלה , מרדונה , קרויף , גרינצ'ה .
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
