מסי ורונאלדו
צילום: צילום מסך: יוטיוב

רונאלדו ורונאלדיניו בחמישייה של כל הזמנים, אבל מסי לא?

שחקן ברצלונה, ז'ואאו קנסלו, פרסם את החמישייה הגדולה שלו בכל הזמנים, כשהארגנטינאי נשאר בחוץ. מה עומד מאחורי זה? אולי זימון צפוי לנבחרת פורטוגל
איציק יצחקי | (7)
שחקן ברצלונה, ז'ואאו קנסלו, הרכיב את 5 השחקנים הטובים בעולם בכל הזמנים והחליט להתעלם מליאו מסי ולכלול ברשימת שני השחקנים הטובים בעולם את כריסטיאנו רונאלדו ורונאלדיניו. בתקשורת העולמית תהו מדוע קנסלו בחר בהם ולא הכליל את מסי ברשימה. חשוב לציין כי באופן לא מפתיע, המושאל מברצלונה מצא מקום לבחור את חבריו לנבחרת פורטוגל וגם בעמיתיו מתקופתו במנצ'סטר סיטי. במקום מסי, שזכה בכדור הזהב שמונה פעמים, המגן הסביר לאתר FIFPRO על הבחירה ברונאלידיניו: "כפי שאתה כבר יודע, אמרתי את זה כמה פעמים בעבר, הוא השחקן האהוב עליי אי פעם - השחקן שגרם לי לאהוב כדורגל. בכריסטיאנו בחרתי בהיותו אגדה של המדינה שלי, על כל השערים שהוא כבש ועל כך שהוא ממשיך לעורר השראה בקרב הצעירים". את מי עוד הוא בחר? את כוכבי מנצ'סטר סיטי וברזיל אדרסון מוראס, וצמד הפורטוגלים - הבלם רובן דיאס והקשר ברנרדו סילבה כשהיכולת ההגנתית, האינסטינקטים היצירתיים וקצב העבודה שלהם זוכים להכרה מבחינתו. קנסלו מקווה להתייצב לצד דיאס, סילבה ורונאלדו באליפות אירופה שתיערך הקיץ בגרמניה.   קנסלו כבר נבחר לנבחרת השנה של 2022 על ידי חבריו, הכדורגלנים המקצועיים מרחבי העולם, בפברואר 2023. לאחר הזכיה אז הוא אמר: "זה היה חלום ילדות שהגשמתי. רציתי לזכות בו כבר הרבה זמן, השגתי אותו ואני מאוד שמח. החברים שלי, המשפחה שלי, האנשים שתמיד היו לצידי היו התמיכה העיקרית שלי כאן". לראשונה מאז 2006, בשנת 2022 כריסטיאנו רונאלדו וגם לאו מסי נשארו מחוץ לעשרת הראשונים בדירוג "פראנס פוטבול" בכדור הזהב. שני הכוכבים הגדולים ראו את קארים בנזמה זוכה בתואר. קנסלו זכה במקום ה-25.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    הבחירות שלו נראות כמו הביצועים שלו חחח (ל"ת)
    אבנר 01/05/2024 05:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לא ידוע 30/04/2024 16:13
    הגב לתגובה זו
    זה שחקן של ברצלונה לא מאמין!!!!
  • 5.
    מי זה מסי ???? שחקן חדש ??? (ל"ת)
    אייל 30/04/2024 01:50
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אורלי ויצמן 29/04/2024 22:57
    הגב לתגובה זו
    אין על רונאלדו הכי טוב בעולם
  • 3.
    חחח איזה לקק (ל"ת)
    מישה 29/04/2024 21:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורן 29/04/2024 15:07
    הגב לתגובה זו
    עוד אחד שיכול לשמש למסי כגרביים
  • 1.
    המאמן בדי מוס 29/04/2024 13:06
    הגב לתגובה זו
    שוער - לייב יאשין. הגנה - ראמוס , קנסלו , ברייטנר , דני אלבס. קישור - בקנבאואר , אינייסטה , בובי מור . חלוצים - פלה , מרדונה , קרויף , גרינצ'ה .
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.