ארלינג הולאנד
צילום: מנצסטר סיטי טוויטר רשמי

מרוויח מיליון דולר לשבוע, אבל לא נוגע בכדור - מה עובר על הולאנד?

החלוץ הטוב בעולם, שמרוויח סכומים אדירים ובונוסים שמנים, סיים את המשחק ה-3:3 האדיר בין סיטי לריאל עם נתונים פשוט מגוחכים: חוסר מעורבות בהתקפה, שבעה איבודי כדור ואפס דריבלים. ועדיין, לסיטי היו מספיק פתרונות להבקיע
איציק יצחקי | (5)
מה שקרה אתמול בסנטיאגו ברנבאו הוא לא ממש כדורגל, אלא קונצרט. זה היה אחד המשחקים הכי טובים שראינו השנה בליגת האלופות. הקצב, השערים - אף אחד לא הכין אותנו להצגה הכי טובה שיכולנו לקבל מהמשחק הזה - ה-3:3 בין ריאל לסיטי היה אחד הדברים הכי טובים שראינו לאחרונה על המסך.   איכשהו קורה שכבר שלוש שנים ברציפות שתי הקבוצות נפגשות בשלב הנוקאאוט. גם בשנים עברו, המפגש הזה התחיל בהבטחה גדולה ונגמר ככזה. זה היה בקלות יכול להיות משחק הגמר של ליגת האלופות, אבל ההגרלה חשבה אחרת. רק אחת מהן תעפיל לחצי הגמר ולפי המשחק אתמול קשה לומר שלאחת מהן מגיע יותר. צריך לזכור שהסיטי, שירדה אתמול מאוכזבת חרי שהשלימה מהפך שני במשחק, חסרה אתמול את קווין דה בריינה. אבל גם ללא הכוכב ועם ארלינג הולאנד שהיה חלוד, יש להם מספיק פתרונות, כמו פיל פודן וברנרדו סילבה. אחרי המשחק אתמול בחרו בתקשורת הזרה להתמקד בחלוץ הנורבגי. הולאנד, שפתח את העונה בצורה מפלצתית, כבש שער אחד ב-5 משחקים ונראה לא טוב. אתמול הוא לא היה מעורב באף שער, בעט פעם אחת למסגרת וסיים את המשחק עם 0 דריבלים, שבעה איבודי כדור וגם אחוז נמוך יחסית של הצלחה במסירות. "הוא היה אילם מול השער. האם הוא מתקשה במשחקים גדולים?", נכתב עליו באחד האתרים. הולאנד זכה אתמול לציון הלא מחמיא 3. באתר גול נכתב עליו: "הוא היה נראה קטן מאוד מול רודיגר האדיר. הוא לא סיכן את השער ולא יצר שום דבר שמתקרב להיות מסוכן". הולאנד מרוויח את השכר הגבוה בליגה האנגלית ובמחזורים האחרונים כלל לא מצדיק אותו. הוא מרוויח בערך מיליון דולר לשבוע ובהתאם לכך שכרו השנתי מגיע לכ-50 מיליון. להולאנד אין סיבה לא להיות מרוכז. אם הסיטי תזכה בצ'מפיונס, הוא יקבל מיליון ליש"ט כמענק נוסף. הוא רק בן 23. בנוסף, יש לו מענקים שמנים על זכיה בכדור הזהב (מיליון ליש"ט) וגם עבור זכיה בכל תואר אפשרי אחר. להולאנד יש גם חוזה עתק עם נייקי, כשרק ממנה הוא מכניס כ-23 מיליון אירו לשנה.   באחד הציוצים בטוויטר נכתב כי שחקן העבר והפרשן רוי קין אמר עליו: "הולאנד הוא כמעט כמו שחקן ליגה שנייה. ככה אני מסתכל עליו. המשחק הכללי שלו צריך להשתפר. הרמות של המשחק הכללי שלו מאוד גרועות. ולא רק היום, אלא בכלל. מבחינת התקפה, הוא הטוב בעולם, אבל המשחק שלו בסך הכל גרוע מאוד".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לא לשחק בכלל,להבקיע כן. (ל"ת)
    אליהו 11/05/2024 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שחקן בינוני ומטה לא מסוגל לעשות טריפל אחד (ל"ת)
    בני 10/04/2024 17:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מה החברה שלו אומרת? (ל"ת)
    מעניין 10/04/2024 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נראה צולע אתמול (ל"ת)
    איזי 10/04/2024 09:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אופיר 10/04/2024 08:55
    הגב לתגובה זו
    אדם מגיע מהר מדי לדרגת אי התועלת, הכדורגל הוא מכונה אדירה של העברת הון מהעניים לעשירים. הולאנד הוא דוגמה נהדרת למישהו שמרוויח הרבה הרבההרבה יותר מדי כסף בשביל מה שהוא עושה. פלא שנכנס לדיכאון ?
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.